Ja door je pic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ben je ook al zo een die denk dat ik 16 ben?
Zonder geld mag je geen door mij afgedankte hoeren neuken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geld is een leugen van de zionisten en de NWO.
oh ja hij heeft picquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet er jong uit
ççç'çççççççççççççquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
LEUGENS. jij bent 1 en dientje is 12. Niet liegen.
koetsjiequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niemand gelooft mijn ware leeftijd tot ze mijn id of rijbewijs zien
Deze post!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo ik heb mijn blackberry maandag in de gracht laten vallen en ben hier heel verdrietig omen ik heb nog tot december ofzo abonnement lopen .nu wil ik dus het liefst een nieuwe bb want zonder BBM spreek je niemand maar ik ga echt geen nieuwe telefoon kopen als ik in december toch weer een nieuwe mobiel uit mag zoeken van meneer HI.
ik heb gehoord dat de nieuwe ipod touch 3g krijgt klopt dat? want dan kan ik die kopen tot december en kan ik iig overal pingen via whatsapp en liveprofile enzo met mn huidige abo zoals met een ipad alleen niet bellen wat ik toch al bijna niet doe door de ping. en als het dan dec is koop ik een nieuwe mobiel en heb ik nog een coole mediagadget voor ernaast.
bedankt voor de medewerking ik hoor graag of dit waar is of niet
quote:
zonder jjullie had ik dit niet gekuntquote:
Haha sureee, ga maar alvast zoeken dan. Of nee, ik schrijf het op mijn linkerhand, die was ik toch nooit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke,
Vanaf nu ga ik mijn verjaardag niet meer opnoemen.
Als je het vergeet krijg ik eeuwige roem plus een eenhoorn met een witte snoet, wat ik eraan heb weet ik eigenlijk ook niet
Ik hou zo erg van jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef Goratj het volgende:
[..]
[..]
zonder jjullie had ik dit niet gekunt
ik weet het <3quote:
bromanceequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef Goratj het volgende:
[..]
[..]
zonder jjullie had ik dit niet gekunt
Echt? Waarom weet ik dat niet? :dquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
ççç'ççççççççççççç
trabzonspor heeft champions league
Ja echt, waarom was je die nooit als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Haha sureee, ga maar alvast zoeken dan. Of nee, ik schrijf het op mijn linkerhand, die was ik toch nooit.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146251quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]
Echt? Waarom weet ik dat niet? :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |