Ben ook niet echt ontevreden met dit resultaat. Een upsetje zou leuk zijn, maar de beste spelers ter wereld tegen elkaar is ook niet mis.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef DeMessias het volgende:
Een vriend van me zal zowat de enige zijn die echt blij is met dit voorspelbare resultaat. Die heeft gewed op de big four, voor aanvang van de US Open.
Voor mij wordt het daardoor pas leuk vanaf de halve finale.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt ontevreden met dit resultaat. Een upsetje zou leuk zijn, maar de beste spelers ter wereld tegen elkaar is ook niet mis.
Gewaagd? Het is een vraag hoor, geen stelling.quote:
Hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Voor mij wordt het daardoor pas leuk vanaf de halve finale.
Inderdaad. Ik ben er ook op tegen. Ze zouden hier juist de tiebreak moeten afschaffen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef Bramaldo11 het volgende:
McEnroe: 'Op iedere Grand Slam zouden ze in de 5e set een tiebreak moeten spelen. Want het is onverantwoord wat Isner en Mahut moesten doorstaan tijdens Wimbledon.'
Oke, Isner kon de volgende dag niets inbrengen tegen De Bakker. Maar dat zijn toch de legendarische wedstrijden. Het voelt altijd een beetje aan als een anticlimax die tiebreak.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef Bramaldo11 het volgende:
McEnroe: 'Op iedere Grand Slam zouden ze in de 5e set een tiebreak moeten spelen. Want het is onverantwoord wat Isner en Mahut moesten doorstaan tijdens Wimbledon.'
Oke, Isner kon de volgende dag niets inbrengen tegen De Bakker. Maar dat zijn toch de legendarische wedstrijden. Het voelt altijd een beetje aan als een anticlimax die tiebreak.
Vind ik ook. Dit is nog nooit eerder op deze manier gebeurd; het is dus niet alsof het aan de orde van de dag is. Als het vaak gebeurt, zou je er misschien eens naar moeten kijken, want dan kan de planning in de problemen komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er ook op tegen. Ze zouden hier juist de tiebreak moeten afschaffen.
Wat bedoel je met een supertiebreak?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Supertiebreak op een grand slam is prima.
[...]
5 set tiebreak op de US-open.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een supertiebreak?
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
5 set tiebreak op de US-open.
Maar je hebt gelijk, supertiebreak is iets anders.
Unforced is wat anders dan unnecessary.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef Bramaldo11 het volgende:
7-5, 6-4 Murray. 1 onnodige fout deze set.
In Nederlandse tennistaal klopt onnodig gewoon hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Unforced is wat anders dan unnecessary.
Ik vind het wel wat hebben dat één toernooi zo'n slottiebreak heeftquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er ook op tegen. Ze zouden hier juist de tiebreak moeten afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |