Ten eerste dit:quote:
Ten tweede heeft de bijkeuken bij mij thuis niks met de keuken te maken, we noemen het gewoon zo.quote:
Pr0n! FUN FUN FUN FUN!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik voorbeluister eerst liedjes voordat ik ze mixMet frostwire en utorrent download ik "andere" dingen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ten eerste dit:
[..]
Ten tweede heeft de bijkeuken bij mij thuis niks met de keuken te maken, we noemen het gewoon zo.
[..]
Pr0n! FUN FUN FUN FUN!![]()
zie mijn fix.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen hartjes en kusjes terug?
16 posts per dag maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:19 schreef LompeHork het volgende:
Oeh, bijna 10k aan posts, de tering
Kusje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
staatsgeheimen.docx (4521mb)quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
![]()
Je maakt me verlegen![]()
![]()
op deze en de vorige 9999 posts na danquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, mijn posts zijn louter kwaliteit
heul welquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit, gekke jongen.
Ik ben lid van de AIVD, daarom.quote:
Pfff, absoluut niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
op deze en de vorige 9999 posts na dan
Deze mevrouw snapt het!quote:
Oké, hier dan een tip voor je: Nectar is radicale troll!quote:
Zijn zolderkamer wordt 24/7 geobserveerd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, hier dan een tip voor je: Nectar is radicale troll!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zijn zolderkamer wordt 24/7 geobserveerd.Oké, alles voor de nationale veiligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Huh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
@ Omdatappel : Wie vinden jullie de liefste user? kijk mijn post![]()
Dat laatste woord is niet nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
goed zit in trein vertraging
In je dossier staat trouwens iets over nationalistische uien, dus hierbij blijft het op spraakbespionering.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, alles voor de nationale veiligheid.
Inderdaad, nu is het een pleonasme.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat laatste woord is niet nodig.
Dankje!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn verpest door de zionisten.
GRUTJES GESPOT.pngquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Grutjes, ik voel me wel vereerd enzo.
Door mijn postquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Bedankt, ik hoor graag bij een groeperingquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee maar even serieus jij bent best een leuke meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Appeltjequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
jpgquote:
Waar baseer je dat nu op? Zo leuk ben ik heus niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar even serieus jij bent best een leuke meid.
Hey Introoo.quote:
mijne is al begonnen.quote:
Jawel. Ik baseer dat op je FB en de mening van mij en ook andere mensen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nu op? Zo leuk ben ik heus niet.
[..]
Hey Introoo.
Oh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel. Ik baseer dat op je FB en de mening van mij en ook andere mensen.
Maar zonder gekheid, heb je nu iets met P_z?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, het Zionisme, daar moest ik ooit eens een verslag over schrijven voor school.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, heb je nu iets met P_z?.
.
Dude, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
.
Alleen als ik mijn medicijnen niet heb genomenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
.
Niks te maren. Je bent gewoon leuk. En ook schattig.quote:
heb je aids?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn medicijnen niet heb genomen
Venus Project, dat mensen denken dat dat echt gaat werken.quote:
Gru.. Oh, laat ook maar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niks te maren. Je bent gewoon leuk. En ook schattig.
Hij is op jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
Waar haal je dat nu eigenlijk vandaan? Heeft ie gekke dingen gezegd?
Geen rode streepjes onder die zin wel.quote:
Je zou het niet vertellenquote:
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.quote:
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.
Hè, wie hoe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen rode streepjes onder die zin wel.
I'm used to it.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is er bij iedereen al een beetje ingebakken, daar kun jij niets aan doen
hjahahahaha xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef coban het volgende:
pz is idd op iedere fokster. Jammer voor hem dat ik een man bent. Ha-ha. Pz adoreert manvrouwen.
bij welke chiriurg heb je je laten ombouwen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef coban het volgende:
pz is idd op iedere fokster. Jammer voor hem dat ik een man bent. Ha-ha. Pz adoreert manvrouwen.
Serhat Fatih.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
bij welke chiriurg heb je je laten ombouwen?
Nou, ik kreeg in visioen waarin P_z op FOK! zat op een notebook, en dat alles in een kast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.
Gelukkig zeg je patat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
Ook goeiemorgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND VIERHONDERDVIJFTIG EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
10000e.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; laat ik mijn 100000e post wijden aan patat.
Dat ben jij ookquote:
Je honderdduizendste?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; laat ik mijn 100000e post wijden aan patat.
Nou, dat gaat snel gebeuren danquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga naar de club met een mes in me sok, die wordt getrokken voor de eerste die fokt
bij mijzelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
bij welke chiriurg heb je je laten ombouwen?
Niet, gewoon een compliment.quote:
Lukt het binnen niet nou dan bos ik je wel buitenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou, dat gaat snel gebeuren dan.
Kusje erop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, typo, krijgen we dit gelazer weer.
Wat is dezen haat jegens mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lukt het binnen niet nou dan bos ik je wel buiten
Vanavond even uitproberen, thanks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
bij mijzelf natuurlijk.
Hoe word je een man?
Ontvoer een man hak zijn kop en andere mannelijke dingen af en plak het allemaal bij jezelf op. Wel met secondelijm, met knutsellijm blijft het niet plakken. En nee, met plakband en nietjes ook niet. Met nietjes gaat het scheuren. Ik spreek uit ervaring.
Ohnee, toch wel je 100000e.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, typo, krijgen we dit gelazer weer.
Dankjewel.quote:
Anytime.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, mijn dag is nu weer goed.
Geen haat G.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ohnee, toch wel je 100000e.
[ afbeelding ]
Dat is zonde!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vanavond even uitproberen, thanks.
R.I.P. LompeHork.quote:
Good luck. Werkt echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vanavond even uitproberen, thanks.
Ah, nais.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ga mij niet verlagen tot zo'n niveau! Ik blijf lompheid zelve.
neger_met_tubgirl.png enzulks.quote:
Krullen zijn liefquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen voor één avond dan? Schapenkapsel gegarandeerd.
het was toch iets met een negerquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met tubgirl en een boterham.
ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gekregen.
Nice, net wat ik nodig heb.quote:
Jij ook.quote:
hehehehahahahhihihi xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik snap het nie lol maar als jij er maar om ken lache tog ;P
ik ben de pausquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden.
2 maal. Stomme acties wel, achteraf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice, net wat ik nodig heb.
[..]
Jij ook.
[..]
hehehehahahahhihihi xD
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat toch een vreemde zaak is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben 9 notesquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wel twee notes.
Eentje nadat ik had gepost in een adoratietopic voor Beach en eentje toen ik had gezegd dat ik maar één note had. Smegmanus, de gekkerd.
Ben jij er ook bij? Zo ja, dan nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij achter zit een kinderboerderij met ezels. Meeten?
Bedankt vuur die blumen?quote:
Jij ook.quote:
Ik stem voor optie 2.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
Krullen meh.
snap je als in meh van een schaap en meh van vind ik niet zo mooi hiahhooashoaoh
jij kan die notes toch inzien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben 9 notes
Allemaal onterechte notes vind ik
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt vuur die blumen?
[..]
Jij ook.
[..]
Ik stem voor optie 2.
vind ik niet zo mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt vuur die blumen?
[..]
Jij ook.
[..]
Ik stem voor optie 2.
Ik ben een ezelquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij? Zo ja, dan nee.
Haiquote:
Whut, pics!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Intronic het volgende:
Ik moet even zeggen dat je ogen echt heel mooi zijn!
Dat hoor ik zo vaak.
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
Ik heb 38 notes en 3 bans gehad, wat nu?
Ben je een nerd xD xD XD Xd Xd XD XD xD xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
doneer ik 10 euro op je rekening.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
Ik heb er twee gehad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Gedeelde mening.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo mooi, Freezen, dat zeg ik.
Ik heb 22 notes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben 9 notes
Allemaal onterechte notes vind ik
Dat is tenminste een voordeel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zijn ezels ook inderdaad. Dom als een ezel ben je tenminste niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Na een half jaar op een aidslaptop te hebben gewerkt heb ik eindelijk weer een macbook pro
748056320quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
doneer ik 10 euro op je rekening.
Wat is je rekeningnummer?
Die dingen zien er echt tof uit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
Na een half jaar op een aidslaptop te hebben gewerkt heb ik eindelijk weer een macbook pro
quote:
Dat is dus een meet tussen ons tweeën, snap dat dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dingen zien er echt tof uit.
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik luister al de hele dag naar takkeherrie.
Ik jareh tagtig musiekquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik luister al de hele dag naar The Beatles.
Het is allemaal een groot mysterie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
Ik zie telkens Intronic verschijnen in Quotes maar zijn posts zie ik niet.
Die 5 euro?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Brief van de bank gekregenZe willen dat ik mijn geld op een spaarrekening doe
x 901
Ok. Ok. maar ik kan alleen op zondag, want vanaf volgende week werk ik weer fulltimequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is dus een meet tussen ons tweeën, snap dat dan.
Spannend.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Laat wel andere foto zien zometeen.
Hè, wat.quote:
Tof.quote:
Jij met je afkeer jegens banken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
x 901
Ik kan ook op zondag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ok. Ok. maar ik kan alleen op zondag, want vanaf volgende week werk ik weer fulltime
Nee hoor, posts van foes verwijder ik gewoon met Custom CSS.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot mysterie.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee hoor, posts van foes verwijder ik gewoon met Custom CSS.
foe?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef FreezePop het volgende:
dalando is een klootzak hij leest dit niet omdat ik zijn foe ben hihaho
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
x 901
Goud is een zeepbel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.
Durf dit over een jaar nog eens te zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.
De economie niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook dat gun ik de bank nietBanken moeten onmiddellijk verboden worden
Gaat je geld kosten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga met mijn geld een Flippiee kopen.
Nee hoor, je bent groen bij mij. Als friend, dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef FreezePop het volgende:
dalando is een klootzak hij leest dit niet omdat ik zijn foe ben hihaho
ook wel aardigquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat vindt je van 'utilitarisme'?
Ga eens werken, Freezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
quote:
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Durf dit over een jaar nog eens te zeggen
Als dat gebeurt komt er eerder een oorlog dan het Venus Project hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog een paar jaar wachten, dan stort alles in
Waarom moest ik daarom lachen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
PAAR JAAAAR ben je achterlijk manquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog een paar jaar wachten, dan stort alles in
Omdat de banken er een rotzooi van maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.
Neem een abbo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil de hele tijd te snel posten en dan kan het niet.
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil de hele tijd te snel posten en dan kan het niet.
Ik zeg net dat goud het enige is dat in waarde stijgt, dus goud is over een jaar meer waard dan nu. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?
Welkom terug.quote:
Hij gelooft dat het Venus Project gaat werken, natuurlijk heeft hij de economie nooit bestudeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PAAR JAAAAR ben je achterlijk man![]()
heb je economie al eens bestudeert? En dan bedoel ik van de afgelopen 10 jaar a 50 jaar?
De prijs gaat niet dalen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben niet te koopquote:
Misschien een paar jaar oorlog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat gebeurt komt er eerder een oorlog dan het Venus Project hoor.
Hij zei een flippiee, mijn knuffelbeer heette zoquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zei een flippiee, mijn knuffelbeer heette zo
Voetenfetish!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
ahahahhahahhahahhahahakomt er zo'n vrouw van 50 ofzo met superhoge wel mooie hakken aanlopen om uit te stapppen kijkt er zo'n vieze man echt met bek open naar die voeten het zag er echt
uit zoals hij keek
wel mooie schoenen, dat wel.
Deal. Dat plezier he, is dan dankzij een pretpark ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Te huur? Ik zeg 150 euro 1 uurtje plezier?
Ja maar met goud kun je je verlies beperken, terwijl andere investeringen vaak enkel dikke verliezen oplevert als het zo door gaat.quote:
NOU.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
Grutjes, dat was aangenaam om te kijken.
Goud biedt inderdaad meer zekerheid dan de meeste investeringen, maar geen enkele investering is 100% risicoloos en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar met goud kun je je verlies beperken, terwijl andere investeringen vaak enkel dikke verliezen oplevert als het zo door gaat.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
Grutjes, dat was aangenaam om te kijken.
Hey, wat, ik had het gewoon over de film die ik zojuist gekeken heb.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet happen, het is Eze. Die doet dat erom.
Jep dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goud biedt inderdaad meer zekerheid dan de meeste investeringen, maar geen enkele investering is 100% risicoloos en voorspelbaar.
ics van z'n kerstmanhaar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef coban het volgende:
[..]
hij heeft kerstmanhaar en baard met petje op._!!
Grutjes.quote:
I'll try.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet happen, het is Eze. Die doet dat erom.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, wat, ik had het gewoon over de film die ik zojuist gekeken heb.
Nog wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goud biedt inderdaad meer zekerheid dan de meeste investeringen, maar geen enkele investering is 100% risicoloos en voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |