Ga eens werken, Freezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga met mijn geld een Flippiee kopen.
quote:
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Durf dit over een jaar nog eens te zeggen
Als dat gebeurt komt er eerder een oorlog dan het Venus Project hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog een paar jaar wachten, dan stort alles in
Waarom moest ik daarom lachen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
PAAR JAAAAR ben je achterlijk manquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog een paar jaar wachten, dan stort alles in
Omdat de banken er een rotzooi van maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Goud is het enige dat in waarde stijgt. Dus ja dat zeg ik volgend jaar nog een keer.
Neem een abbo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil de hele tijd te snel posten en dan kan het niet.
heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil de hele tijd te snel posten en dan kan het niet.
Ik zeg net dat goud het enige is dat in waarde stijgt, dus goud is over een jaar meer waard dan nu. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?
Welkom terug.quote:
Hij gelooft dat het Venus Project gaat werken, natuurlijk heeft hij de economie nooit bestudeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PAAR JAAAAR ben je achterlijk man![]()
heb je economie al eens bestudeert? En dan bedoel ik van de afgelopen 10 jaar a 50 jaar?
De prijs gaat niet dalen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij denkt dat goud over een jaar nog op hetzelfde niveau staat?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben niet te koopquote:
Misschien een paar jaar oorlog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat gebeurt komt er eerder een oorlog dan het Venus Project hoor.
Hij zei een flippiee, mijn knuffelbeer heette zoquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zei een flippiee, mijn knuffelbeer heette zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |