Jij met je afkeer jegens banken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Brief van de bank gekregenZe willen dat ik mijn geld op een spaarrekening doe
x 901
Ik kan ook op zondag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ok. Ok. maar ik kan alleen op zondag, want vanaf volgende week werk ik weer fulltime
Nee hoor, posts van foes verwijder ik gewoon met Custom CSS.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot mysterie.
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee hoor, posts van foes verwijder ik gewoon met Custom CSS.
foe?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef FreezePop het volgende:
dalando is een klootzak hij leest dit niet omdat ik zijn foe ben hihaho
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Brief van de bank gekregenZe willen dat ik mijn geld op een spaarrekening doe
x 901
Goud is een zeepbel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.
Durf dit over een jaar nog eens te zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon goud van kopen, kan nooit kwaad.
De economie niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook dat gun ik de bank nietBanken moeten onmiddellijk verboden worden
Gaat je geld kosten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga met mijn geld een Flippiee kopen.
Nee hoor, je bent groen bij mij. Als friend, dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef FreezePop het volgende:
dalando is een klootzak hij leest dit niet omdat ik zijn foe ben hihaho
ook wel aardigquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat vindt je van 'utilitarisme'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |