Huh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
@ Omdatappel : Wie vinden jullie de liefste user? kijk mijn post![]()
Dat laatste woord is niet nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
goed zit in trein vertraging
In je dossier staat trouwens iets over nationalistische uien, dus hierbij blijft het op spraakbespionering.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, alles voor de nationale veiligheid.
Inderdaad, nu is het een pleonasme.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat laatste woord is niet nodig.
Dankje!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn verpest door de zionisten.
GRUTJES GESPOT.pngquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Grutjes, ik voel me wel vereerd enzo.
Door mijn postquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Bedankt, ik hoor graag bij een groeperingquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee maar even serieus jij bent best een leuke meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
Appeltjequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
jpgquote:
Waar baseer je dat nu op? Zo leuk ben ik heus niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar even serieus jij bent best een leuke meid.
Hey Introoo.quote:
mijne is al begonnen.quote:
Jawel. Ik baseer dat op je FB en de mening van mij en ook andere mensen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nu op? Zo leuk ben ik heus niet.
[..]
Hey Introoo.
Oh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel. Ik baseer dat op je FB en de mening van mij en ook andere mensen.
Maar zonder gekheid, heb je nu iets met P_z?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, het Zionisme, daar moest ik ooit eens een verslag over schrijven voor school.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, heb je nu iets met P_z?.
.
Dude, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
.
Alleen als ik mijn medicijnen niet heb genomenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
.
Niks te maren. Je bent gewoon leuk. En ook schattig.quote:
heb je aids?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn medicijnen niet heb genomen
Venus Project, dat mensen denken dat dat echt gaat werken.quote:
Gru.. Oh, laat ook maar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niks te maren. Je bent gewoon leuk. En ook schattig.
Hij is op jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
Waar haal je dat nu eigenlijk vandaan? Heeft ie gekke dingen gezegd?
Geen rode streepjes onder die zin wel.quote:
Je zou het niet vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |