Hij is op jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
Waar haal je dat nu eigenlijk vandaan? Heeft ie gekke dingen gezegd?
Geen rode streepjes onder die zin wel.quote:
Je zou het niet vertellenquote:
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.quote:
Hoe weet je dat zo goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.
Hè, wie hoe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen rode streepjes onder die zin wel.
I'm used to it.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is er bij iedereen al een beetje ingebakken, daar kun jij niets aan doen
hjahahahaha xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef coban het volgende:
pz is idd op iedere fokster. Jammer voor hem dat ik een man bent. Ha-ha. Pz adoreert manvrouwen.
bij welke chiriurg heb je je laten ombouwen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef coban het volgende:
pz is idd op iedere fokster. Jammer voor hem dat ik een man bent. Ha-ha. Pz adoreert manvrouwen.
Serhat Fatih.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
bij welke chiriurg heb je je laten ombouwen?
Nou, ik kreeg in visioen waarin P_z op FOK! zat op een notebook, en dat alles in een kast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En stiekem ook op iedere FOK!ker, P_z verblijft namelijk al een tijdje in de kast.
Gelukkig zeg je patat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
Ook goeiemorgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:
IK KOCHT LAATST EEN PATATJE VOOR TIENDUIZEND VIERHONDERDVIJFTIG EURO, DAT WAS ECHT FANTASTISCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |