Ah, nais.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ga mij niet verlagen tot zo'n niveau! Ik blijf lompheid zelve.
neger_met_tubgirl.png enzulks.quote:
Krullen zijn liefquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen voor één avond dan? Schapenkapsel gegarandeerd.
het was toch iets met een negerquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met tubgirl en een boterham.
ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gekregen.
Nice, net wat ik nodig heb.quote:
Jij ook.quote:
hehehehahahahhihihi xDquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik snap het nie lol maar als jij er maar om ken lache tog ;P
ik ben de pausquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden.
2 maal. Stomme acties wel, achteraf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nice, net wat ik nodig heb.
[..]
Jij ook.
[..]
hehehehahahahhihihi xD
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat toch een vreemde zaak is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben 9 notesquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wel twee notes.
Eentje nadat ik had gepost in een adoratietopic voor Beach en eentje toen ik had gezegd dat ik maar één note had. Smegmanus, de gekkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |