wij schepten die er gewoon af en dan de wasbak in ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap dat gezeur over die vellen op vla of melk niet. Moesten jullie die dan ook opeten of zo?![]()
Karnemelkse pap met stroopquote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef rac het volgende:
Een tante van mij lepelde elke dag levertraan in mijn neefje, ik dacht dus dat dat lekker zou zijn en heb het dus ook maar een keer geprobeerd , wat is dat goor zeg!! Ook een keer met deze tante mee geweest naar een poelier , kregen we een kalkoen poot om mee te spelen dat was dan wel weer leuk.
En bij mijn oma ontbijt met karnemelkse pap en Roggebrood , heel bijzonder een authentiek streek gerecht.
Oh Piet nu haal je weer wat herinneringen bij mij opquote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij aten geen zilvervliesrijst thuis, maar het is wel beestenvoer
Haha! Die carobe aten wij ook. Geen chocoladepasta meer, maar 'Carobella'.quote:Op maandag 12 september 2011 05:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh Piet nu haal je weer wat herinneringen bij mij op![]()
Mijn ouders zijn een periode van die natuurwinkel geitenwollensokken geweest, en toen aten we geen chocolade maar ''carobe''; een ''gezonde'' chocoladevervanger.. Bweeeh dat is echt vies de smaak van marmite maar dan zoeter ik kan me nog steeds herinneren hoe vies ik dat vond.
We maalden ook zelf ontbijtgranen, dat was dus net karton met yoghurt
En de vla van de natuurwinkel had altijd klontjes *ril*.
En inderdaad zilvervliesrijst, na vijf minuten zit je nog te kauwen en het overheerst de smaak van je gerecht ook nog, bah.
Dat heb ik met sinaasappelsnoepjesquote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Roze fruittella's![]()
Één keer autoziek geworden na het eten van zo'n ding. Waarschijnlijk totaal geen verbandmaar sindsdien, als ik ze ook maar ruik, ga ik al half over m'n nek. De gele en oranje daarentegen vind ik wel lekker.
Als ik schreeuwend wakker word in de nacht, droom ik hiervan.quote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Chicken Tonight![]()
Rijst met wokgroentes en kant en klare woksaus![]()
Doe maar, als iemand dat ding ziet gaan ze weer zo gay-ass met je armen van die 'kippevleugels' maken en dat is dan grappig.quote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef gianni61 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb laatste een pot chicken tonight gekocht.
al jaaaren niet meer gehad en in mijn herinnering niet vies.
kan ik die maar beter weggooien dan?
Waarom zou je het weggooien zonder te proevenquote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef gianni61 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb laatste een pot chicken tonight gekocht.
al jaaaren niet meer gehad en in mijn herinnering niet vies.
kan ik die maar beter weggooien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |