Ach. Mijn oma bakte elke middag zelfgesneden patat en de vergiet was helemaal uitgebeten van de hoeveelheid zout. Toen kwam ze op 85 jarige leeftijd in een bejaardentehuis en wilde ze haar zoutloos laten eten.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel zout, en bakboter die oudjes gebruiken vraag je je af hoe ze uberhaupt die leeftijd gehaald hebben.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ach. Mijn oma bakte elke middag zelfgesneden patat en de vergiet was helemaal uitgebeten van de hoeveelheid zout. Toen kwam ze op 85 jarige leeftijd in een bejaardentehuis en wilde ze haar zoutloos laten eten.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ach. Mijn oma bakte elke middag zelfgesneden patat en de vergiet was helemaal uitgebeten van de hoeveelheid zout. Toen kwam ze op 85 jarige leeftijd in een bejaardentehuis en wilde ze haar zoutloos laten eten.
Als kind was ik dol op die dikke vetranden bij vlees en aangezien niemand anders in ons gezin die wilde eten werd het allemaal op mijn bord gelegd. Yum!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze hebben sowieso heel vreemde eetgewoontes. Soms lijkt het er op dat ze zo hard mogelijk hun best doen om zo veel mogelijk vet binnen te krijgen. Dikke boerenkarbonades enzo met vetranden eraan waar ik gewoon onpasselijk van word. Als ik zie hoeveel pate ze op een boterham of cracker doen word ik echt onpasselijk, het is gewoon meer dan een centimeter dik. Plus heel veel boter.
Vet <3quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind was ik dol op die dikke vetranden bij vlees en aangezien niemand anders in ons gezin die wilde eten werd het allemaal op mijn bord gelegd. Yum!
Zo ongezonden als ik er nu aan denk gaan mijn nekharen overeind staan. Huuuu!
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind was ik dol op die dikke vetranden bij vlees en aangezien niemand anders in ons gezin die wilde eten werd het allemaal op mijn bord gelegd. Yum!
De mijne ook, maar ik heb het dus ook nooit gelustquote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verzamelde altijd de velletjes van drumsticks van iedereen die daar niet van hield, en bewaarde die voor het laatstquote:Op donderdag 5 april 2012 17:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik heb het dus ook nooit gelustDat was dan wel weer een drama met ham/spekjes en drumsticks bijvoorbeeld. Dat velletje, of die vettige lellen uuugh...
En ik moest het opeten..
Tot ze erachter kwamen dat ik er niet ziek van werd omdat ik me aanstelde, maar omdat ik het prikkelbare darm syndroom heb en dat wordt bij mij oa. getriggerd door vet vlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |