Zijn beroep is presentator en er staat niet dat hij presentator is van ERquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo staat Sipke Jan als presentator in de OP? Dat zijn toch Eddy Zoey en die belg?
Ja het was wel tricky ja...quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar ben ik de enige die die trap bij de grot een dom idee vindt?
Ik denk dat hij gewoon al eerder gevallen is toen er geen camera's bij waren... en dat er wat geknipt en geplakt is van een eerdere wandelingquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef arucard het volgende:
Het leek bijna in scene gezet, met die slowmotion erbij.
Je zag nog een flink ingepakte voet en er werd gezegd dat er foto's van genomen zouden worden. Dat was toen het nog licht was. Toen het donker was en nadat er gestemd was ging Katrien naar de grot en was SJ daar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef franklop het volgende:
Hoe was dat nou afgelopen? Zag alleen dat ie gevalle was, of was dat het laatste?
en als ie verder gaat dan breekt ie op die 'nekbrekende trap' binnen een dag zn andere voetquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij is naar het ziekenhuis getransporteerd, en daarna hield het op. Maar als hij een enkel gebroken heeft, of zelfs maar hgoed gekneusd, laten ze hem denk ik niet verder gaan. Als hij al zou willen.
Dat weet ik niet, of jij de enige bent. Maar ik vind het geen 'dom idee' in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar ben ik de enige die die trap bij de grot een dom idee vindt?
Ben je niet in de war met die blonde Belgische?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben gisteren pas begonnen met kijken, maar die Esther, dat boksmeisje...she's got some booty!
Hahah, Als ik daar 5 dagen zat wist ik nog van de helft niet hun naam. Ben daar zo slecht inquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:15 schreef dinamoa het volgende:
Grappig dat kandidaten de namen van eilandgenoten tijdens stemrondes altijd anders schrijven.
Katrien, Katherine, Katerine. Je zag gisteren alles voorbijkomen!
Ik dacht dat ze een Rotterdams accent had hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef arucard het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die blonde Belgische?
Misschien...maar je filmt in het regenzeizoen. Dan maak je een opdracht waar mensen met onderdelen van een boot op hun nek naar beneden moeten lopen. Over een zeer geimproviseerde trap. Duie dus nat zal regenen, en dan dus glibberig wordt als de neten. Dat vind ik geen survivallen meer, maar gewoon dom.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, of jij de enige bent. Maar ik vind het geen 'dom idee' in ieder geval.
Het is Expeditie Robinson en niet de rolstoelvierdaagse.
Kan dan ook al niet, aangezien Esther uit Hoorn komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een Rotterdams accent had hoor
Hij kan er toch voor kiezen om het niet op dat moment te doen maar later, als het weer een tijdje droog is. Of om het beter voor te bereiden: bijvoorbeeld door zand op de glibberige stenen te strooien voor hij gaat klussen. Of om het gewoon wat minder snel te doen, tijd zat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Misschien...maar je filmt in het regenzeizoen. Dan maak je een opdracht waar mensen met onderdelen van een boot op hun nek naar beneden moeten lopen. Over een zeer geimproviseerde trap. Duie dus nat zal regenen, en dan dus glibberig wordt als de neten. Dat vind ik geen survivallen meer, maar gewoon dom.
Dat is Esther ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Betreft Esther...wie was die blonde die naar het starnd ging, en ruzie kreeg met het model? Die bedoel ik in elk geval. Booty-delicious als ik zo mag zeggen...
Oftewel gewoon een lompe homo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:48 schreef Casos het volgende:
Het verbaast mij overigens niets dat die Sipke Jan van de trap dondert. Als je hem al door dat veld zag rennen in de 1e aflevering, dat ging net goed. Rare, aparte manier van lopen heeft hij. Dan ook nog die rugzak helemaal vol (je zag dat hij wat moeite had met omdoen) en die balk in zijn handen, 1+1=2.
Wij vroegen ons hier al af of hij alleen met het camerateam erbij die toch wel glibberige trap afmocht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het was wel tricky ja...
Op zich wel toevallig dat hij valt net op het moment dat er een camera bij was
Ze krijgen echt wel de opdracht om zaken als eten zoeken, dingen bouwen etc. te doen als er een camera-team aanwezig is. Anders hebben ze weinig uit te zenden... en het is ook wel een beetje gevaarlijk idd in je eentje. En ze hebben vast ook wel iets om mee te kunnen communiceren. Het blijft televee...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij vroegen ons hier al af of hij alleen met het camerateam erbij die toch wel glibberige trap afmocht.
Dat team is er niet altijd op dat eiland. Voor hetzelfde geld ligt hij daar een dag ofzo.
(en misschien is er nog wel een veeeel makkelijkere weg die grot uit, maar moest hij die trap een keer met "bepakking" nemen voor een filmpje, en viel hij als "bonus" )
Nou ja, de eerste keer stemden ze een Nederlander weg. Nu was er nog maar één over, Laurette, dus ik vermoed dat de overige Belgen dachten dat ze wel op haar zouden stemmen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef easy-going het volgende:
En waarom stemt er niemand op die Nico of Kobe...
Dat zijn ze met zijn 3en op stap, weten geen van 3 op wie ze moeten stemmen (en stemmen toevallig wel alle3 op dezelfdedat dan weer wel) en komen niet eens op het idee om die 2 aan te pakken.
Ik snapte ook niet echt wat Katerine fout deed..quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel verbazingwekkend dat niemand op Lauretta heeft gestemd. En vooral dat ze dan Katerine er uit stemmen en niet dat oude zeikwijf
Ik vind hem de grote verrassing tot nu toequote:Op vrijdag 9 september 2011 16:02 schreef Magnificat het volgende:
Ik sta wel te kijken van Nicolas zeg. In de Pfaffs wordt ie neergezet als een werkschuw persoon, die meer en deel van de dag op de bank leeft.
Dacht van te voren dat wordt niets in ER, maar tot nu toe is hij aardig actief.
Hoezo? ze heeft nog niks goeds gedaan even als Anne.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:46 schreef arucard het volgende:
Er moet wel iets gebeurd zijn, het zou wel heel toevallig zijn als ze met zoveel tegelijk uit het niets op Katerine stemmen.
Sipke had wel van alles goed gedaan en die werd ook door de meerderheid weggestemd. Het lijkt er dus op dat ook hier weer stemafspraken zijn gemaakt. Misschien was ze te klein, wie zal het zeggen; ze laten ons niet alles zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:57 schreef Nunez het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft nog niks goeds gedaan even als Anne.
Echt he Nicolas valt me zo ontzettend mee!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:02 schreef Magnificat het volgende:
Ik sta wel te kijken van Nicolas zeg. In de Pfaffs wordt ie neergezet als een werkschuw persoon, die meer en deel van de dag op de bank leeft.
Dacht van te voren dat wordt niets in ER, maar tot nu toe is hij aardig actief.
Wat een naar kamp is Noord toch, saaie bedoeling. Kan me goed voorstellen dat Loretta ht niet naar haar zin heeft. Die vliegt er ws ook snel uit, aangezien de Belgen meestal de Nederlanders eruit stemmen.
Ester met dr zon fobie
Haperen niet, maar die hele site is fail. Gisteren had hij opeens midden in de stream geen DRM license meer :S En met je cookies uit werkt er ook niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nou ik ben ook weer bij. Nog meer mensen waarbij rtlgemist steeds hapert? Heel irritant kijken is dat!
heb dus dat hij bij welk programma dan ook dat hij continue even stilstaat voor een seconde of 2, heel storend.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haperen niet, maar die hele site is fail. Gisteren had hij opeens midden in de stream geen DRM license meer :S En met je cookies uit werkt er ook niks.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:27 schreef Smurfin het volgende:
Er kruipt idd een beessie vanuit haar boezem naar haar nek,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat begreep ik ook niet helemaal. Want op een paar momenten waren Anne, Katerine en Lauretta wel aan het praten over het stemmen, maar niemand nam het initiatief om een complot te vormenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:33 schreef sverbern het volgende:
Saaie aflevering.
Die oneindige discussie over het in de zon liggen:![]()
Die proef met dat zand:![]()
Dat de dames van kamp zuid niet een complot beginnen om Niko of Kobe eruit te stemmen.Ze gaan er natuurlijk één voor één uitgestemd worden en nu konden ze hun aantal nog in de strijd gooien. Of heb ik nu te veel naar Survivor USA gekeken
De gesprekken (over complotten) waren niet zo heel veel in beeld afgelopen aflevering. Het lijkt wel of ze expres stukken weglaten voor de eilandraad. Ik heb het idee dat het in vroegere seizoenen meer in beeld werd gebracht. Maar het is ook pas de 2e aflevering natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet helemaal. Want op een paar momenten waren Anne, Katerine en Lauretta wel aan het praten over het stemmen, maar niemand nam het initiatief om een complot te vormenTerwijl dat Katerine wel had kunnen redden..
Ja, dat is waar inderdaad. Wel jammer.. Hopelijk krijgen we in de volgende afleveringen wat meer te zien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef zoem het volgende:
[..]
De gesprekken (over complotten) waren niet zo heel veel in beeld afgelopen aflevering. Het lijkt wel of ze expres stukken weglaten voor de eilandraad. Ik heb het idee dat het in vroegere seizoenen meer in beeld werd gebracht. Maar het is ook pas de 2e aflevering natuurlijk...
Eigenlijk best raar, want volgens mij is ER een redelijk kijkcijferkanon en met extra eps zouden ze alleen maar meer geld kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:36 schreef ejiraM het volgende:
Nu is het alleen maar proef, eilandraad, proef, eilandraad. Mis die afleveringen waarin er niemand uitgaat wel een beetjeDaardoor kreeg je veel meer mee hoe het er op het eiland aan toe ging, omdat je ook complotten inderdaad weinig ziet. Kan ook een deel regie zijn natuurlijk, maar ook wel een deel tijdstekort denk ik.
![]()
Sowieso is het altijd heerlijk als een kamp heerlijke vruchten of groenten ofzo krijgt, of zelfs vlees, en dan het andere kamp te zien kijkenNog leuker als het straks individueel is, en er hotelovernachtingen ed weggeven worden
Nee, volgens mij hadden ze vorige jaren ook wel dat het ene kamp bijv. fruit kreeg ofzo, of rijst of weet ik het wat. Maar ze zeiden nu ook in de eerste aflevering al dat dit alles was wat ze kregen tot aan de samensmelting, maar tochquote:Op zondag 11 september 2011 06:40 schreef dudesque het volgende:
Het lijkt mij dat die 'prijzen' pas komen na de samensmelting. Ze zitten nu pas een week op het eiland, het lijkt me dus niet dat ze nu al naar huis mogen bellen.
En ik vind kamp Zuid dus echt 3x niks en heb medelijden met Lauretta.
Verder is Nicolas echt
Maar dat was niet altijd zo. Na de eerste Robinson, die louter om de sportieve prestaties draaide, ontdekte men dat de kijkers graag meer van de psychologie zien. Dus kregen we ook vriendschappen, ruzies en complotten te zien. Dat lijkt nu voor een deel teruggedraaid te zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef twiFight het volgende:
Je krijgt te zien wat de regie wil dat je te zien krijgt. En dat betekent zo weinig mogelijk van het echte complot en/of zoveel mogelijk beelden om je op de verkeerde voet te zetten. Wanneer je dan de eilandraad ziet ontstaat er verontwaardiging onder de kijkers en dat levert nou eenmaal keiharde kijkcijfers op.
Maar bij beide leek er sprake van een complot en hebben we daar niets van gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het kan nog komen he, er zijn pas twee afleveringen geweest
De vrouwen moeten samenspannen om één van de mannen (niet die boxer maar die bolle bijvoorbeeld) eruit te stemmen. Dat is de enige manier om niet één voor heen te moeten vertrekken.quote:Op zondag 11 september 2011 13:21 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Die overige dames gaan er nu langzaam uit gestemd worden. Wat 2 nu kunnen doen is samen in het bijzijn van mannen afgeven op de derde vrouw. Maar ben bang dat ze dat ook niet bedenken.
Maar dan moeten ze de boxer ook bij zich zien te krijgen. Want momenteel spannen de gamer, de goochelaar en die zangeres samen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef sverbern het volgende:
[..]
De vrouwen moeten samenspannen om één van de mannen (niet die boxer maar die bolle bijvoorbeeld) eruit te stemmen. Dat is de enige manier om niet één voor heen te moeten vertrekken.
Ja precies. Ze zouden dus ook kunnen inzetten op Deborah. Freddy moet dan toch te overtuigen zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze de boxer ook bij zich zien te krijgen. Want momenteel spannen de gamer, de goochelaar en die zangeres samen.
Moedig hoor, hoe ze zichzelf zo bloot geeft.quote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Kijken jullie ook Sylvia's Secrets op RTL5 nu? Zij is echt wel geweldig grappig met dat accentje en d'r uitspraken
Eens kijken of ik dat vanaf hier kan zien.quote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Kijken jullie ook Sylvia's Secrets op RTL5 nu? Zij is echt wel geweldig grappig met dat accentje en d'r uitspraken
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef franklop het volgende:
wil iemand me een DM sturen als het begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jahoorquote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef franklop het volgende:
wil iemand me een DM sturen als het begint?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel raar dat ze dat niet gezegd hebben ofzo.
Check je adblocker en anders je javascript.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Kinga het volgende:
He, waarom kan ik niet meer quoten in firefox?
Geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Kinga het volgende:
He, waarom kan ik niet meer quoten in firefox?
Nou offcieel weet ik niet, want ze zaten nog wel 3/4 dagen in de regen, vorig seizoen had je die blonde kudt al die meteen weg wildequote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef Adelante het volgende:
Sipke Jan de snelste uitvaller ooit?
Jaa dat vind ik ook en ik ben een vrouw, Fucking jaloers..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
Sylvia kan er gewoon niet lelijk uitzien
Die Anne dan ...quote:
Ja irritant hequote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa dat vind ik ook en ik ben een vrouw, Fucking jaloers..
Je moet toch wat in zo'n grot...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef franklop het volgende:
ja joh steek even een mes in je reet
Nou, ik ben er anders heel goed in. Ik zet alle IKEA-shit in elkaar hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
Vrouwen en handleidingen lezen, dat gaat nooit goed
Lijkt me wel zwaar kut als je iemand verwacht daar en er is niemand, geen berichtje, nietsquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Bij 'hel' stel ik me toch andere dingen voor. Bijvoorbeeld dat je het naar beneden draagt en dat het dan ineens weer boven is.
Ja dat is wel even foreveralonequote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar kut als je iemand verwacht daar en er is niemand, geen berichtje, niets
Dat lijkt me wel, kvind het al lang duren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef zoem het volgende:
Let maar op, eerst reclame voordat we de proef te zien krijgen
goochelaar en gamer zijn ook leukquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu vind ik in Kamp Zuid alleen nog Jochem leuk.
Ik vind Jochem na dat betweterig gedoe met dat hutje juist totaal niet leukquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu vind ik in Kamp Zuid alleen nog Jochem leuk.
Ja, dat wel, maar niet leuk als in 'ik zou ze wel willen zien winnen'.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
goochelaar en gamer zijn ook leukdie zorgen voor spanningen..
Die mogen wat mij betreft meteen vertrekken.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
goochelaar en gamer zijn ook leukdie zorgen voor spanningen..
nee dat niet.. maar dat heb ik op het begin meestal met de belgen...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet leuk als in 'ik zou ze wel willen zien winnen'.
Dit zijn nu de nieuwe kampen, zal later wel gewijzigd worden, maar voor nu is het waarschijnlijk even definitiefquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef zoem het volgende:
Zijn deze wissels definitief of alleen voor het spelletje?
jij wil liever een saai spelletje waar iedereen ja en amen zegt tegen elkaar..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die mogen wat mij betreft meteen vertrekken.
team rood is nog leuker geworden!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef zoem het volgende:
Dan heeft Lauretta wel veel geluk gehad met deze switch. Die zat wat ongelukkig in kamp Zuid.
Inderdaad. Vorig jaar hadden ze het ook rigoureus omgegooid, omdat de kampen ongelijk waren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef SuperPoekie het volgende:
Productie had waarschijnlijk door dat het niet zo handig was om alle zwakke deelnemers in 1 kamp te stoppen, omdat je dan gewoon 1 kamp aan het leeghalen bent bij elke eliminatieproef.
Ik heb liever een spel zonder achterbakse figuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij wil liever een saai spelletje waar iedereen ja en amen zegt tegen elkaar..
die twee zorgen er net voor dat je er in meegezogen word
Nou, dat hoeft van mij niet hoor, ik wil me wel ergens aan ergeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb liever een spel zonder achterbakse figuren.
Iwein en die andere dikkke vorig seizoenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb liever een spel zonder achterbakse figuren.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Starlie het volgende:
Als ik Patrick was had ik weer Esther en Jochem weer "herkozen", ze waren immers van kamp zuid
Oeh, net zo iemand die voor je bij de supermarkt naar vijf cent staat te zoeken, een kwartier lang.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:02 schreef Kinga het volgende:
Die Freddy is volgens mij wat verstrooid, ik kan daar echt niet tegen zulke mensen....
Ik denk dat onder deze omstandigheden ook z'n kracht rap afneemt. Het is gewoon een oude man met weinig reserves.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:02 schreef tdrone het volgende:
freddy moet het van kracht hebben niet van snelheid
Ik kijk ook, maar ik ben gewoon verbaasd.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel tv kijken erbij he.
tafeltje dekje bellen!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef egeltje1985 het volgende:
'Ik ben zo benieuwd hoe er gekookt gaat worden hier' Ga zelf koken, vrouwmens.
ze ziet al genoeg monsters zonder jouquote:
Ik vind Sylvia wel een stoer wijf.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:11 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb best een afkeer tegen Sylvia. De cokesnol.
Een rotstem, arrogantie, alleen maar zeuren. Maar wel een lekker lichaam
ze kunnen die grot beter eruit halen zo blijft er niemand ovdr:')quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heb het helaas gemist, maar moest sipke jan nu ook opgeven?
Syl laat gewoon niet met zich fucken.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia wel een stoer wijf.
Ja, mocht niet verder van de doktorenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Heb het helaas gemist, maar moest sipke jan nu ook opgeven?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
Die Lauretta heeft wel een lijntje zeg
Van Sylvia gekregen zeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
Die Lauretta heeft wel een lijntje zeg
Oh, ik wist vanwege die "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje.
Ik vind haar prachtig.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, ik wist vanwege die "" en het feit dat ze niet superslank is niet of het nou negatief of juist positief was bedoeld
Juist positief haha, wou dat ik zo'n lijntje hadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, ik wist vanwege die "" en het feit dat ze niet superslank is niet of het nou negatief of juist positief was bedoeld
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef marcodej het volgende:
Waarom mochten die twee naar het andere kamp?
2 uitgekozen mensen uit de teams mochten 2 personen van het andere kamp kiezen om bij hun te komenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef marcodej het volgende:
Waarom mochten die twee naar het andere kamp?
eensquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een totaal oninteressant gezwam van dat modelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |