quote:
Je mag niet zomaar huppekee een gigantische kraan in de straat zetten. Dan kan er toch geen verkeer meer door? En het zal best een flinke kraan moeten zijn, want hij moet OVER de huizen heen reiken volgens mij om bij de boom te kunnen komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoezo vergunning voor een kraan, dat ding kan toch gewoon in de straat staan
Ja ok maar dat ding hoeft er geen week te staan, het zal toch niet de enige toegangsweg zijn in zo'n typisch flat buurtquote:Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar huppekee een gigantische kraan in de straat zetten. Dan kan er toch geen verkeer meer door?
Ook voor een paar uur moet je een vergunning hebben, er moeten bijvoorbeeld parkeerplaatsen worden afgezet, zodat er geen auto's staan als de kraan komt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ok maar dat ding hoeft er geen week te staan, het zal toch niet de enige toegangsweg zijn in zo'n typisch flat buurt
het straalt er echt vanaf jaquote:
John en Natas fixen dat wel effe je weet tochquote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook voor een paar uur moet je een vergunning hebben, er moeten bijvoorbeeld parkeerplaatsen worden afgezet, zodat er geen auto's staan als de kraan komt.
Oh ja, dat sowieso natuurlijk. Die boom is in een wip weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
John en Natas fixen dat wel effe je weet toch
Of kón ze dat niet...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef hexje het volgende:
Waarschijnlijk wilde ze het niet zelf betalen.
Surinaams Hindoestaans wil niet meteen zeggen dat het Nederlands goed is. Ben er heilig van overtuigd dat ze normaal gesproken gewoon in het Hindi praat. Ik woon niet zo ver van die buurt trouwens.. Het is gewoon het typetje waar er meerdere van wonen in Den Haag.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze zo slecht Nederlands spreekt. Ze woont hier al jaren en bovendien leer je Nederlands in Suriname, zeker in de tijd dat zij er woonde. Ze moet zich doodschamen!
Wat denk jij dan dat is niet rechtstreeks héquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Was het al in juni opgenomen?
quote:
Echt een stuk beter uitzicht zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef pberends het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu die schotels nog weg.
ik vond die belinda ook zeer onbeschoftquote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Injetta het volgende:
Wat ik toch niet helemaal snap is dat die vrouw zo ontzettende afwerend reageerde. Ze deed heel slachtofferig met dat die vrouw maar bleef zeuren en dat ze de hele buurt tegen haar opzette en dat ze er klaar mee was etc.
Maar de klacht zelf dat die boom alle licht wegnam van zowat het hele blok kwam helemaal niet ter sprake.
Het leek er ook niet op dat ze nou echt actie had ondernomen richting woningbouw om te kijken of die boom niet wegkon.
Nu die boom weg was, zag ze hoeveel licht/zon die boom wegnam. Ze was zelf nog wel het mees blij dat die boom weg was leek wel. Maar dan niet toegeven dat die buren dus eigenlijk de hele tijd gelijk hadden gehad met hun klacht over die boom.
(...)
Tja, als je iemand al jaren niet meer mag, dan is het niet meteen koek en ei, en gezellig aan tafel zittenquote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vond die belinda ook zeer onbeschoft
toen ze rond de tafel gingen zitten, nota bene in bovenbuurvrouw haar huis, weigerde ze die de hand te schudden en kon ze haar amper behoorlijk groeten
als ik die bovenbuurvrouw was geweest had ik haar gelijk mn huis uit gezet
viel me ook tegen dat john en natasja daar niks over zeiden
tuurlijk niet koek en ei en gezellig, maar degene die jou ontvangt in haar huis kan je op zn minst een hand geven wanneer ze die naar je uitsteektquote:Op zondag 18 september 2011 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als je iemand al jaren niet meer mag, dan is het niet meteen koek en ei, en gezellig aan tafel zitten
Maar goed, als die boom in mijn tuin stond had ik hem meteen weg laten halen, zou er echt niet blij van worden als ik mensen zo tot last ben.![]()
Idem dito met die hoge hakken van een week of 2 geleden, met hakken op je laminaat in een flat lopen, come on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |