Dan pas zou ik in paniek op twitter schreeuwen, nu niet...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, als het alleen Groningen was, was er niets aan de hand
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan pas zou ik in paniek op twitter schreeuwen, nu niet...
Dit soort dingen gaan echt te snel.quote:
Vergeet niet God te bedanken dat je nog leeft en een kruisje te slaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Zo... en nu ff in paniek rondjes rennen.
Ik sla jou in je kruis!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet niet God te bedanken dat je nog leeft en een kruisje te slaan.
Vals René, heel vals.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is al jaren inactief. Dat is lullig!
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik liet mijn Hiroshima-pokemon vallen.
Minder zuipen jij!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Flikker op, ik woon vlak bij het epicentrum van deze "aardbeving" en ik heb *niets* gevoeld
Ja:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
We hebben meer beving op twitter veroorzaakt dan dat die aardbeving echt was?
twitter:Modernegezegden twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:33:51'Dat was een #aardbeving van 100 tweets per seconde op de schaal van #twitter' #modernegezegden (bedankt @barsaron) reageer retweet
Ja, hier zit er nu ook 1 constant te tweeten. Geen idee waarom. Het trilde 1 secondequote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja:twitter:Modernegezegden twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:33:51'Dat was een #aardbeving van 100 tweets per seconde op de schaal van #twitter' #modernegezegden (bedankt @barsaron) reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat was die aardbeving? Om 21:23 ofzo?
21.23 - 10 = 11.23
11.23 - 14 (omgekeerd van 41) is 11.9
11 september.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat was die aardbeving? Om 21:23 ofzo?
21.23 - 10 = 11.23
11.23 - 14 (omgekeerd van 41) is 11.9
11 september.
[ afbeelding ]
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 08-09-2011 om 22:33:29Geen angst, Landgenoten. Wij hadden net de President van Haïti aan de lijn en men is daar al begonnen met een inzamelingsactie. #aardbeving reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 08-09-2011 om 22:33:29Geen angst, Landgenoten. Wij hadden net de President van Haïti aan de lijn en men is daar al begonnen met een inzamelingsactie. #aardbeving reageer retweet
quote:
Kek!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Boeken gekocht.
God is not Great &
The Portable Atheist van Christopher Hitchens
Mijn vrijheid van Ayawn Hirsi Ali
Wars of Watergate
Und Perks of being a wallflower!
LET THE READING COMMENCE
Mwah, drie-en-een-half uur heen, en nog een keer terug, ben er vanaf vnaaf tot morgenochtend, het zal niet veel schelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar voor hoe lang ga je naar Friesland? Want is het niet langer reizen dan er zijn?
Kaboutertjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was sleutels verloren.. Belangrijke sleutels. En nu hangen ze gewoon weer in t kastje, GODDANK, maar hoe?
Lekker danquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Boeken gekocht.
God is not Great &
The Portable Atheist van Christopher Hitchens
Mijn vrijheid van Ayawn Hirsi Ali
Wars of Watergate
Und Perks of being a wallflower!
LET THE READING COMMENCE
Relnicht. Moest wel lachen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:14 schreef Renesite het volgende:
2mutsen voor me... vriendjes doen aan motorcross en zijn doodsbenauwd voor ganzen. "Gelukkig loopt er een man mee" zei eentje. Ik: "wees niet bang, doe jullie niks". Wgehehe
Dus we liepen langs een stel ganzen, ik doe: kom maaaar gansje. Zij "doe normaal gek".
Ik lachen, zij verontwaardigd
Echt he?quote:
ah fijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he?
Heb vanmiddag kledingkasten uitgezocht, mijn god wat een ellende, we hebben teveel
Ik ben naar de klote ervanquote:
gewoon blootloper worden!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar de klote ervan
Kut kleding
De andere helft van de trein gaat wel naar groningen, heb daar al eens per ongeluk in gezetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heulleeuuu zwabs! Lekker onderweg naar het noorden?![]()
Wel het verkeerde deel van het noorden!
Euhhh nee ik pas welquote:
ohja.. Dat heb k ook eens gehad..quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De andere helft van de trein gaat wel naar groningen, heb daar al eens per ongeluk in gezeten
Geloof me dat is beter voor de mensheidquote:
Hello dearquote:
Bofkont!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej, ik mag mijn week-ov product ophalen
Helaas.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je nog geen 18?
Fobo check, nee dus
Hehehequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Helaas.
Pas studentenOV vanaf april.
Een MBO opleiding, Frontoffice Manager.quote:
Begin maandag met Sociaal Juridische Dienstverlening!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een MBO opleiding, Frontoffice Manager.
Afgelopen jaar gestopt met middelbare school, ditdat.
En jij?
Oh, klinkt tof! Wat kun je daar zoal mee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Begin maandag met Sociaal Juridische Dienstverlening!
Is het leuk?
Nahh.. ik weet niet zo uit m'n hoofd welke kanten je allemaal op kunt.. Omdat ik al weet welke richting ik op wil.. Ik wil richting Multiple Problem.. Mensen helpen die bijvoorbeeld schulden hebben, en gokverslaafd zijn, en uit huis worden gezet binnenkort.. (even heel kort gezegd.. en Renesite gaat me nu vast ook nog verbeterenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, klinkt tof! Wat kun je daar zoal mee?
Tot nu toe zijn alle vakgerichte vakken best interessant. De basisvakken, zoals Engels en Nederlands en zelfs 'Rekenen', zijn onwijs saai, maar die kan ik gelukkig over zo'n drie weken afsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nahh.. ik weet niet zo uit m'n hoofd welke kanten je allemaal op kunt.. Omdat ik al weet welke richting ik op wil.. Ik wil richting Multiple Problem.. Mensen helpen die bijvoorbeeld schulden hebben, en gokverslaafd zijn, en uit huis worden gezet binnenkort.. (even heel kort gezegd.. en Renesite gaat me nu vast ook nog verbeteren(die heeft SJD net afgerond) )
In de spoiler de site.. kan je kijkenOh, wow! Dat klinkt echt best tof! Ik hoop voor je dat het bevalt allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken hoor.Omdat peer.
Succes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu ga ik even snel boodschappen doen!
Als ik ook maar ff zit wordt ik ff later alweer geroepen om wat te doen enzulks... ik wil zittenquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nahh.. ik weet niet zo uit m'n hoofd welke kanten je allemaal op kunt.. Omdat ik al weet welke richting ik op wil.. Ik wil richting Multiple Problem.. Mensen helpen die bijvoorbeeld schulden hebben, en gokverslaafd zijn, en uit huis worden gezet binnenkort.. (even heel kort gezegd.. en Renesite gaat me nu vast ook nog verbeteren(die heeft SJD net afgerond) )
In de spoiler de site.. kan je kijkenSJD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juridische ondersteuning aan alle lagen van de bevolking. Je bent een juridisch dienstverlener die mensen ondersteund, helpt, uitlegt, een dienst verleend en bemiddeld eveneens.
Je kan terecht komen bij een vakbond, een sociale dienst, een kredietbank, een verslavingskliniek, reclassering en ga zo maar door. Verder heb je nog de kant in de verzekeringsbranche en overigens ook nog de immigratiedienst.
Multiproblem: meervoudige problematiek. Een veel gekozen stageplek is de verslavingskliniek, mensen met juridische problemen met schulden én daarnaast ook budgetcontrol en problemen met de overheid/politie/justitie. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Smoelenboek sayssss: aye.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ha-llo!
Maandag ben je jarig toch?
Correctos.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ha-llo!
Maandag ben je jarig toch?
Apfelquote:
Dit verklaart alles.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
SJD:
Juridische ondersteuning aan alle lagen van de bevolking. Je bent een juridisch dienstverlener die mensen ondersteund, helpt, uitlegt, een dienst verleend en bemiddeld eveneens.
Je kan terecht komen bij een vakbond, een sociale dienst, een kredietbank, een verslavingskliniek, reclassering en ga zo maar door. Verder heb je nog de kant in de verzekeringsbranche en overigens ook nog de immigratiedienst.
Multiproblem: meervoudige problematiek. Een veel gekozen stageplek is de verslavingskliniek, mensen met juridische problemen met schulden én daarnaast ook budgetcontrol en problemen met de overheid/politie/justitie.
Oei lekker!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik ga rijst maken, met pittige kip, en sperzieboontjes!
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik ga rijst maken, met pittige kip, en sperzieboontjes!
Morgenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, heb je Holland in da Hood gezien?
Klein stukje.. dat ie ging pissen tegen een hek, in de straatquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, heb je Holland in da Hood gezien?
Op internet? Of komt het op tvquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klein stukje.. dat ie ging pissen tegen een hek, in de straat
Maar zoals ik begreep ga ik het dit weekend terug kijken met René
Kan ik ook.quote:
Geef het aan Snoet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhh... misschien iets te veel sambal..
momma ain't gonna like
quote:
Zag de uitspraak vandaag ja. Gaat nog flink wat geld kosten denk ik zo.quote:
Waarom zou je een paspoort willen?quote:
Uiteindelijk betaal je het toch welquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zag de uitspraak vandaag ja. Gaat nog flink wat geld kosten denk ik zo.
Nu DWDD.quote:
quote:
Oh myquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is nu Ushi and the Family (3 nieuwe typetjes!)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is nu Ushi and the Family (3 nieuwe typetjes!)
jaaaa viel mij ook opquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
En Matthijs heeft in de zomer met zijn pruik in een bak Glorix gehangen.
Hoezo, word je niet meer ongesteld?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus man.. volgens mij zit ik in de overgang
Heb gisteren een _PASPOORT_ gekocht omdat een ID maar 8eu goedkoper wasquote:
Gewoon ook je ID kaart halenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb gisteren een _PASPOORT_ gekocht omdat een ID maar 8eu goedkoper was![]()
Nee, zweet breekt me aan alle kanten uitquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo, word je niet meer ongesteld?
Hejje t worm jung? Noohquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, zweet breekt me aan alle kanten uiten ik zit gewoon rustig op de bank
jweiadssquote:
LULquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
René?
Of je met een tutu aan op een fiets trucjes wil doen.... En een raar dansje met een toeterpak
Euhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
René?
Of je met een tutu aan op een fiets trucjes wil doen.... En een raar dansje met een toeterpak
Toe maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
René luistert niet naar me... KLB-waardig dit
Ligt eraan waar ik op vielquote:
Het is net zo'n Hitlerexperiment.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor de duidelijkheid... dit is een familie die meedoet aan HGT
jij ook hoiquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is net zo'n Hitlerexperiment.
hoi bennyquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon die ene blauwe de schuld geven
Licht er maar net aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi bennyben jij wel vriendelijk tegen vreemde eenden?
Dat zal ik ook zeker niet laten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon die ene blauwe de schuld geven
deesquote:
Haai jijquote:
Ja joh, haal die zure kutbende hierheen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deeshaha, leuk dat je hier komt. we kunnen wel met de oude garde hier asiel aanvragen... voornamelijk vriendelijke homo's en geile heksjes
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja joh, haal die zure kutbende hierheen.
waar dan aan, hoe je pet staat?quote:
Nja, dat was ook voor een deel je eigen schuldquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar dan aan, hoe je pet staat?
de laatste keer dat ik hier kwam werd er behoorlijk onvriendelijk gedaan, vooral door reneeee en z'n verkeringkie
Hmm dan had je het vast verdiend, en de bbq nahh ik pasquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar dan aan, hoe je pet staat?
de laatste keer dat ik hier kwam werd er behoorlijk onvriendelijk gedaan, vooral door reneeee en z'n verkeringkie
WJquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deeshaha, leuk dat je hier komt. we kunnen wel met de oude garde hier asiel aanvragen... voornamelijk vriendelijke homo's en geile heksjes
nouquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
alsof er geen onderscheid is tussen de zure kutbende van daar en de gewone kutbende. dat weet je best te maken, dat onderscheid.. boefje. je hoeft je niet te conformeren hier hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:
Nu heb je Fann aan het huilen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij loopt te lullen maar wat ik er zo van zie hebben de "gezellige mensen" uit de RLS die SC in ieder geval vakkundig om zeep geholpen. En daarna huilie doen dat het zo rustig isquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof er geen onderscheid is tussen de zure kutbende van daar en de gewone kutbende. dat weet je best te maken, dat onderscheid.. boefje. je hoeft je niet te conformeren hier hoor
Dat is hij ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is toch niet aaaardig
mwah, vlgns moi was redelijk duidelijk dat ik in goede vrede kwam. dat later gekwetste rene met een quote van me kwam over homo's was een beetje een desperate move van 'm om het recht te breien, denk ik dan hequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat was ook voor een deel je eigen schuld
Ow dat vind ik ECHT leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet
Ik heb een plek gevonden voor je panda painting
Even serie... We gaan daar wel bazendingen mee doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow dat vind ik ECHT leuk![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, vlgns moi was redelijk duidelijk dat ik in goede vrede kwam. dat later gekwetste rene met een quote van me kwam over homo's was een beetje een desperate move van 'm om het recht te breien, denk ik dan hemaar no hard feelings
was ik maar op de hoogte... ik zat zwaar gefocust hgt (wtf?) te kijken dus vergat helemaal in het sup-forum te postenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ![]()
Ik zat vanavond in het HGT-topic en ik vond het zo leuk daar dat ik nog even ben blijven hangen.
da's lief ...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serie... We gaan daar wel bazendingen mee doen
JEZUS FUCK HEB IK HGT GEMIST!?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was ik maar op de hoogte... ik zat zwaar gefocust hgt (wtf?) te kijken dus vergat helemaal in het sup-forum te posten
De volgende keer sms ik je even, kunnen we gezellie samenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was ik maar op de hoogte... ik zat zwaar gefocust hgt (wtf?) te kijken dus vergat helemaal in het sup-forum te posten
Echte bazen Whatsappen die shit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer sms ik je even, kunnen we gezellie samen
je paste vorige keer ook vrij vlotquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm dan had je het vast verdiend, en de bbq nahh ik pas
O ja, dat ken ik ook tegenwoordig, dat is lekker gratiesquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echte bazen Whatsappen die shit.
Leukere dingen te doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je paste vorige keer ook vrij vlot![]()
Mijn excuses!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
Godver ik zie niks geen talentenshows meer sinds Ian er is, nu heb ik de toeterman gemist
Dan heb je de toeterman nog nooit gezien lieffie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik heb duizenden dingen te doen die duizenden keren beter zijn.
Gezellie toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, stel klapmongolen in één keer. Allemaal hier om te spioneren voor Herr Teun.
Je hebt serieus niks gemist. Hij is niet eens doorquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
Godver ik zie niks geen talentenshows meer sinds Ian er is, nu heb ik de toeterman gemist
Ja ga jij eens zijn waar je van beschuldigd wordtquote:
Ik wil jou de volgende keer ook wel whatsappen of een rooksignalen kan ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
ah...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, stel klapmongolen in één keer. Allemaal hier om te spioneren voor Herr Teun.
Die rook zie ik wel van de vertequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil jou de volgende keer ook wel whatsappen of een rooksignalen kan ook.
Je komt godverdomme niet eens voor mij?!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah...![]()
Ik wa al uitgelogd en toen zag ik ineens WJ en toen dacht ik...........
heeeeeeeeee efffe kieken
Ik wijnquote:
aah, daar staat het voor.quote:
ja, ik vind ook dat gert en pietje te ver zijn gegaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij loopt te lullen maar wat ik er zo van zie hebben de "gezellige mensen" uit de RLS die SC in ieder geval vakkundig om zeep geholpen. En daarna huilie doen dat het zo rustig is_!
Stelletje faalhazen.
Die ook, inderdaad. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, daar staat het voor.
[..]
ja, ik vind ook dat gert en pietje te ver zijn gegaan
Ik probeer het momenteel in poëzie vorm vast te leggen maar ik kan simpelweg de juiste woorden niet vinden om dat gevoel van euforie te beschrijven...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik pink nog regelmatig een traantje weg, denkend aan dat glorieuze moment.
ik klikte nog 1x op actieve topics ik wist niet eens waar het wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt godverdomme niet eens voor mij?!
haha en op zoek naar vrienden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ow zo heb ik je vaker gezienquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik klikte nog 1x op actieve topics ik wist niet eens waar het was![]()
ik had op stop volgen gedrukt anders stond mijn postgeschiedenis helemaal vol met jullie, niet dat dat niet leuk is maar dan moest ik steeds zoeken enzo
snap je![]()
ikheb 2 roseetjes op ik snap mezelf niet eens
Is er weer windquote:
Ik vind je gezelly...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had op stop volgen gedrukt anders stond mijn postgeschiedenis helemaal vol met jullie, niet dat dat niet leuk is maar dan moest ik steeds zoeken enzo
snap je![]()
wat liev ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah...![]()
Ik wa al uitgelogd en toen zag ik ineens WJ en toen dacht ik...........
heeeeeeeeee efffe kieken
Ik moest lachen om de laatste zinquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
snap je![]()
ik heb toch niet aan je gezetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind je gezelly...
Zo lang je niet heel erg aan me gaat zitten en alle dikke wijven van de podia houdt
Die minderjarige? Ligt vast in je bed te wachten op jequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat liev ben je toch ook![]()
waar is die heks eigenlijk, kheb zin om te neuken
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb toch niet aan je gezeten![]()
![]()
![]()
of wel![]()
ik heb alleen gevraagd of je wilde neuken, da's toch niet zo errug
Gekkie joh, naast RLS was TAL altijd mijn favorietquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, stelletje RLS-mongolen... Jullie gedragen je wel hier. Ik wil niet dat Benny in moet grijpen ofzeaux.
Schat, het was borderline aanranding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb toch niet aan je gezeten![]()
![]()
![]()
of wel![]()
ik heb alleen gevraagd of je wilde neuken, da's toch niet zo errug
Hoiiiiquote:
Blauw is sowieso baasquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Benny is namelijk een vuig harde Baasch.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, stelletje RLS-mongolen... Jullie gedragen je wel hier. Ik wil niet dat Benny in moet grijpen ofzeaux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |