Dan pas zou ik in paniek op twitter schreeuwen, nu niet...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, als het alleen Groningen was, was er niets aan de hand
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan pas zou ik in paniek op twitter schreeuwen, nu niet...
Dit soort dingen gaan echt te snel.quote:
Vergeet niet God te bedanken dat je nog leeft en een kruisje te slaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Zo... en nu ff in paniek rondjes rennen.
Ik sla jou in je kruis!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet niet God te bedanken dat je nog leeft en een kruisje te slaan.
Vals René, heel vals.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is al jaren inactief. Dat is lullig!
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik liet mijn Hiroshima-pokemon vallen.
Minder zuipen jij!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Flikker op, ik woon vlak bij het epicentrum van deze "aardbeving" en ik heb *niets* gevoeld
Ja:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
We hebben meer beving op twitter veroorzaakt dan dat die aardbeving echt was?
twitter:Modernegezegden twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:33:51'Dat was een #aardbeving van 100 tweets per seconde op de schaal van #twitter' #modernegezegden (bedankt @barsaron) reageer retweet
Ja, hier zit er nu ook 1 constant te tweeten. Geen idee waarom. Het trilde 1 secondequote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja:twitter:Modernegezegden twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:33:51'Dat was een #aardbeving van 100 tweets per seconde op de schaal van #twitter' #modernegezegden (bedankt @barsaron) reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat was die aardbeving? Om 21:23 ofzo?
21.23 - 10 = 11.23
11.23 - 14 (omgekeerd van 41) is 11.9
11 september.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat was die aardbeving? Om 21:23 ofzo?
21.23 - 10 = 11.23
11.23 - 14 (omgekeerd van 41) is 11.9
11 september.
[ afbeelding ]
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 08-09-2011 om 22:33:29Geen angst, Landgenoten. Wij hadden net de President van Haïti aan de lijn en men is daar al begonnen met een inzamelingsactie. #aardbeving reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 08-09-2011 om 22:33:29Geen angst, Landgenoten. Wij hadden net de President van Haïti aan de lijn en men is daar al begonnen met een inzamelingsactie. #aardbeving reageer retweet
quote:
Kek!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Boeken gekocht.
God is not Great &
The Portable Atheist van Christopher Hitchens
Mijn vrijheid van Ayawn Hirsi Ali
Wars of Watergate
Und Perks of being a wallflower!
LET THE READING COMMENCE
Mwah, drie-en-een-half uur heen, en nog een keer terug, ben er vanaf vnaaf tot morgenochtend, het zal niet veel schelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar voor hoe lang ga je naar Friesland? Want is het niet langer reizen dan er zijn?
Kaboutertjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was sleutels verloren.. Belangrijke sleutels. En nu hangen ze gewoon weer in t kastje, GODDANK, maar hoe?
Lekker danquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
Boeken gekocht.
God is not Great &
The Portable Atheist van Christopher Hitchens
Mijn vrijheid van Ayawn Hirsi Ali
Wars of Watergate
Und Perks of being a wallflower!
LET THE READING COMMENCE
Relnicht. Moest wel lachen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:14 schreef Renesite het volgende:
2mutsen voor me... vriendjes doen aan motorcross en zijn doodsbenauwd voor ganzen. "Gelukkig loopt er een man mee" zei eentje. Ik: "wees niet bang, doe jullie niks". Wgehehe
Dus we liepen langs een stel ganzen, ik doe: kom maaaar gansje. Zij "doe normaal gek".
Ik lachen, zij verontwaardigd
Echt he?quote:
ah fijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he?
Heb vanmiddag kledingkasten uitgezocht, mijn god wat een ellende, we hebben teveel
Ik ben naar de klote ervanquote:
gewoon blootloper worden!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar de klote ervan
Kut kleding
De andere helft van de trein gaat wel naar groningen, heb daar al eens per ongeluk in gezetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heulleeuuu zwabs! Lekker onderweg naar het noorden?![]()
Wel het verkeerde deel van het noorden!
Euhhh nee ik pas welquote:
ohja.. Dat heb k ook eens gehad..quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De andere helft van de trein gaat wel naar groningen, heb daar al eens per ongeluk in gezeten
Geloof me dat is beter voor de mensheidquote:
Hello dearquote:
Bofkont!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej, ik mag mijn week-ov product ophalen
Helaas.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je nog geen 18?
Fobo check, nee dus
Hehehequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Helaas.
Pas studentenOV vanaf april.
Een MBO opleiding, Frontoffice Manager.quote:
Begin maandag met Sociaal Juridische Dienstverlening!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een MBO opleiding, Frontoffice Manager.
Afgelopen jaar gestopt met middelbare school, ditdat.
En jij?
Oh, klinkt tof! Wat kun je daar zoal mee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Begin maandag met Sociaal Juridische Dienstverlening!
Is het leuk?
Nahh.. ik weet niet zo uit m'n hoofd welke kanten je allemaal op kunt.. Omdat ik al weet welke richting ik op wil.. Ik wil richting Multiple Problem.. Mensen helpen die bijvoorbeeld schulden hebben, en gokverslaafd zijn, en uit huis worden gezet binnenkort.. (even heel kort gezegd.. en Renesite gaat me nu vast ook nog verbeterenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, klinkt tof! Wat kun je daar zoal mee?
Tot nu toe zijn alle vakgerichte vakken best interessant. De basisvakken, zoals Engels en Nederlands en zelfs 'Rekenen', zijn onwijs saai, maar die kan ik gelukkig over zo'n drie weken afsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |