Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan voeren de eendjes jou zelfs.
Ja, nicequote:
harde racismequote:Op donderdag 8 september 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, niceIk had een keer zoiets gemaakt voor ONZRadio, maar dan in Firefox, en binnen FOK!, dus dat er een extra menu-item bij kwam in het topmenu, met een dropdown en daarin linkjes naar de laatste topics, een now-playing notifier, en dat soort bende. Maar het bleek dus achteraf dat dat niet mocht.
nee ik weet datquote:Op donderdag 8 september 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
Zet hem er trouwens gewoon in joh, wat is er mis mee.
Lijkt me stug.quote:
Lijkt mij van niet.quote:
Klinkt niet aannemelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geinstalleerd, wel handig
Firefox is ingewikkelderquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel FF-discriminatie jonge.
Wat is dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Wat, als je met MMB op een tabblad klikt sluit ie
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Wat, als je met MMB op een tabblad klikt sluit ie
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Middelste muisknop (scrollwieltje). Als je daarmee op een tabblad van je browser klikt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wist je dan wel dat je, als je met je MMB op een link klikt, hij opent in een nieuw tabblad?![]()
Haha.. wat vetquote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Middelste muisknop (scrollwieltje). Als je daarmee op een tabblad van je browser klikt.
Heb je me veraden? Is het Glowmouse?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat ICT'ers best welkunnen zijn.
Nee op mijn school.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je me veraden? Is het Glowmouse?
OMG. Ik leer hier serieus het nut van het muiswieltjequote:Op donderdag 8 september 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wist je dan wel dat je, als je met je MMB op een link klikt, hij opent in een nieuw tabblad?![]()
Gelukkig. Maar ik dan?quote:
SPAGHETTIVRETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR gebruik je chrome?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Noobs. Dat van dat scrollwiel wist ik zelfs.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!![]()
In 2030 ben ik trouwens de dictator van het meest succesvolle en grootste land ter wereld.Ik moet alleen nog een naam verzinnen.
quote:
Heb je mijn ondertitel niet gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eerst pics dan praten we verder
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je mijn ondertitel niet gezien?
Bitch pleasequote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Noobs. Dat van dat scrollwiel wist ik zelfs.
Dan moet je wachten tot dat ik 75000 post heb.quote:
Ik gebruik inderdaad Chrome jaquote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPAGHETTIVRETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR gebruik je chrome?
dan ben ik allang doodquote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot dat ik 75000 post heb.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad Chrome ja![]()
Tevens hoi aan Rezania, Spouwerranger en MarokkaanseKip
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
Alle Chrome gebruikers lees even het stukje onderaan in de OP
Niet als ik opschietquote:
Ja, alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot dat ik 75000 post heb.
ik gistrer ookquote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb overigens toch maar shoarma gegeten.
Klaargemaakt door mijn zus.. het was fijn jullie gekend te hebben!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb overigens toch maar shoarma gegeten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!![]()
In 2030 ben ik trouwens de dictator van het meest succesvolle en grootste land ter wereld.Ik moet alleen nog een naam verzinnen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Handig, heb hem meteen geinstalleerd
rook jequote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Fijn, al mijn aanstekers zijn leeg
Moet je ook niet rokenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Zippo kopen met genoeg benzine.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Het is dat mensje uit de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind dat die extension een schattig icoontje heeft.
wat valt eraan te proberen, gwn klikkenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik heb die plugin van je geïnstalleerd Dalando, ik zal het eens proberen.
Ja, weet je wat het is. Ik ben het laatste half jaar bezig geweest om al mijn aanstekers op te maken. Ik had echt een bak vol gewoon. En nu zijn ze op. Beetje vreemde trots nuquote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
ik heb nog zat werkende aanstekers.
Ik raak die dingen te makkelijk kwijt. Ik heb wel een zippo gehad, maar die ben ik verlorenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zippo kopen met genoeg benzine.
het is toch ook Hallon? dit is FOK! Jaquote:
Vanavondquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom ben je naar de klote.
Ja, maar ik moet eerst nog kijken wat ik handiger vind, die extensie of gewoon Topicreeks: UDOWU . Dat bedoel ik met proberen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat valt eraan te proberen, gwn klikken
Eeuwig zonde, sinds een aantal jaar heb ik zo'n ding, werkt altijd prima. Anders altijd twee aanstekers meenemen, ook een tijd gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik raak die dingen te makkelijk kwijt. Ik heb wel een zippo gehad, maar die ben ik verloren.
de extentie is gewoon 1x klikken en je zit direct in het topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst nog kijken wat ik handiger vind, die extensie of gewoon Topicreeks: UDOWU . Dat bedoel ik met proberen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, sinds een aantal jaar heb ik zo'n ding, werkt altijd prima. Anders altijd twee aanstekers meenemen, ook een tijd gedaan
I know.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef mc-Piel het volgende:
MK, jij hebt echt bijzonder veel posts in een bijzonder korte tijd!
moest ik even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd gewoon niet van verandering.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
de extentie is gewoon 1x klikken en je zit direct in het topic.
Dan gebruik je ze toch gewoon als vuurstenen door ze tegen elkaar aan te slaan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan sta je ergens op straat en dan blijken opeens allebei je aanstekers leeg te zijn. Sta je daar: FUUUUU, ik heb er toch 2?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I know.Ok, maar ik woon niet in limburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er wel familie.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
ah oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok, maar ik woon niet in limburg.
Heb er wel familie.
Wat ik dan altijd doe. Is de ene voor het vuursteentje te gebruiken en die andere voor het gas. Soms werkt datquote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan gebruik je ze toch gewoon als vuurstenen door ze tegen elkaar aan te slaan?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan sta je ergens op straat en dan blijken opeens allebei je aanstekers leeg te zijn. Sta je daar: FUUUUU, ik heb er toch 2?
mannen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je laat er 1 op een bepaalde lokatie, in de trend van "Oh, die vergeet ik daar toch echt niet", toch wel
Ja moest huilennnnnquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
yes ik heb de fakking trein gered. Zijn jullie trots?
Ja, echt hartstikke trots meid!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
yes ik heb de fakking trein gered. Zijn jullie trots?
Zo moeilijk is het niet voor zover ik heb gezien.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je laat er 1 op een bepaalde lokatie, in de trend van "Oh, die vergeet ik daar toch echt niet", toch wel
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet voor zover ik heb gezien.
Ah oké. Ik vergeet trouwens bijna nooit wat, behalve als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doelde eerder op het feit dat ze vaak dingen vergeten.
Leraren praten poep.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.
Mensen die niet kapothard voorkruipen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jow, sluit maar achteraan in de rij. Niet zo voordringen![]()
Pffff, dat is nog niets, ik heb ooit de afstandsbediening gevonden op een compleet andere verdieping.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe ik overigens ook met mijn bril en afstandsbediening als ik thuis ben. Maar niet goed inderdaad. Heel het huis afgezocht, blijk je em op de aanrecht in de keuken te hebben gelegd
Ook vaak gehad. Meestal heb ik me dan in de verkeerde cursus geenrolld die toevallig dezelfde naam heeftquote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.
Of als je even flink hebt zitten schijten en je zit wat te internetten op je mobiel en je laat em op de wc liggen. Nooh, dan word je gek als je dat vergeetquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffff, dat is nog niets, ik heb ooit de afstandsbediening gevonden op een compleet andere verdieping.
Moet je slapen.quote:
Wat is Blackboard eigenlijk?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze zetten sowieso altijd alles op bb.
Een soort fronter.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Wat is Blackboard eigenlijk?
Tegenwoordig heb ik een HTC, dan ga ik op internet zoeken waar dat ding ligt, vervolgens zie je dat hij precies ligt waar je zit, vergeten dat je hem in je broekzak hebt gestoptquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of als je even flink hebt zitten schijten en je zit wat te internetten op je mobiel en je laat em op de wc liggen. Nooh, dan word je gek als je dat vergeet
Een site waar leraren en leerlingen hun shit kunnen plempen voor een opdracht of een mededeling ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook vaak gehad. Meestal heb ik me dan in de verkeerde cursus geenrolld die toevallig dezelfde naam heeft. Dat heb ik een keer een hele periode volgehouden totdat de leraar zei dat ik helemaal niet geenrolld stond (in week 9
___)
in de trein?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Zeg me op z'n minst dat je wel al je studenten OV hebtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ohja trein flasht me elke x weer had vandaag weer 1 uur gemist.
Hoezo niet? Ik heb mensen overal zien slapen, in de les, in de bus, in de trein. Ga gewoon slapen.quote:
Iedere school is weer een beetje anders, maar de algemene opzet is hetzelfde. Dus ik weet niet precies hoe het bij jou werkt. Bij ons is trouwens alles in het Nederlands.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha.
Mja het is toch gewoon courses aanklikken en dan zie je hele lijst toch van opdrachten
Ik zal even aan d'r vragen of het dan wel magquote:
Nee ben nog geen 18, dus moet een maand zelf betalen. Ze komen niet eens controleren.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zeg me op z'n minst dat je wel al je studenten OV hebt
Mijn trein ging gewoon NIET.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh oke, dan vraag ik het wel ff na.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedere school is weer een beetje anders, maar de algemene opzet is hetzelfde. Dus ik weet niet precies hoe het bij jou werkt. Bij ons is trouwens alles in het Nederlands.
Gewoon terugflashen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spannend.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal even aan d'r vragen of het dan wel mag
Inderdaad. Gewoon de leraar mailen of een klasgenootje vragen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh oke, dan vraag ik het wel ff na.
Bij ons mag je kiezen of NL of engels of duits.
wow dan heeft je opa je wel een heel end gebrachtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn trein ging gewoon NIET.
Uiteindelijk m'n opa moeten hosselen om me naar school te brengen. En terug heb ik er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen met de trein, terwijl ik er normaal 45 minuten over doe.
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn trein ging gewoon NIET.
Uiteindelijk m'n opa moeten hosselen om me naar school te brengen. En terug heb ik er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen met de trein, terwijl ik er normaal 45 minuten over doe.
Neuh, van Veenendaal naar Ede.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wow dan heeft je opa je wel een heel end gebracht
Huilen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.
De ochtend bus was te laat, al die mensen van het ROC pissig dat ze te laat waren!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagen. Vooral leuk tijdens de tentamenweken.
Oh dat valt idd mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neuh, van Veenendaal naar Ede.
Met de trein is het heel erg om, maar ik ben te lui om elke dag 24 km te fietsen.
Fappen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Dalando het volgende:
Godver ik wou iets doen maar weet niet meer wat
Vooral als je al een bus eerder wil nemen of zoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagen. Vooral leuk tijdens de tentamenweken.
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dat valt idd mee.
Ik moet ongeveer 75 km reizen, dus kans op vertraging/treinflashacties is wel groot.
Die trein naar nijmegen toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavondquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?
Ze is niet allergisch?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavond
Vanuit Venlo naar Maastricht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
Hooo shit MK, dat is best ver!
Waar ga je naar school dan?
Dat heb ik één keer meegemaakt tijdens mijn examens, ik ging bijna helemaal flippen bij die bushalte!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral als je al een bus eerder wil nemen of zo
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dalalalalando.
Ik ben ook niet zo groot. Zie je makkelijk over het hoofd.
Mja, tussen Maarn en Driebergen-Zeist volgens mij. Maar op de één of andere manier reden ze tussen Driebergen-Zeist en Ede-Wageningen ook niet meer, dus dat is dan de trein naar Nijmegen ja, denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die trein naar nijmegen toch?
Ja, uur wachten.![]()
TMI TMI TMIquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavond
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem zijn we één persoon.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel EN MK in een topic?
Oh wachtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Hoi Pasta.
[..]
Ja, dat.
Even mezelf citeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem zijn we één persoon.
Doe dat dan gewoon bij de laatste trein die rijdt ofzo. Grutjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.
DITDUS DOE DAT LKKR IN EEN HOEKJE WAAR NIEMAND LAST VAN JE HEEFT AANDACHTSHOEREquote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.
Sufferd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht
Ik weet nu pas waar TMI voor stond![]()
quote:
ib4 grutjes gespotquote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon bij de laatste trein die rijdt ofzo. Grutjes.
Schizofrenen passen toch wel tussen de zolderautisten en treinspotters die op FOK! zitten?quote:
Sufferd natuurlijk weer grammaticaal correct enzulks. Maarja, hoor jij geen suffie te zeggen in plaats van Sufferd?quote:
Gaat het wel goed op school enzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef aight1 het volgende:
Ik heb 't veels te druk om nog hier veel te posten
wij zijn apartquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schizofrenen passen toch wel tussen de zolderautisten en treinspotters die op FOK! zitten?
Jepquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Het is toch verboden om je eigen vodka te maken?
Mua, moet zoveel doen en heb zo weinig motivatiequote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gaat het wel goed op school enzo?
Minderen met die pilletjes, man.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Soms denk ik dat er beestjes onder mijn huid lopen
aaawh succesquote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mua, moet zoveel doen en heb zo weinig motivatie
Is hij ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
SV is wel een baas volgens mij.
SV is een baas. Punt. Einde. Is gewoon zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
SV is wel een baas volgens mij.
barbeknoeis autisme kan dit niet aanquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV is een baas. Punt. Einde. Is gewoon zo.
Mensen die barbeknoei zeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
barbeknoeis autisme kan dit niet aan
gewoon net doen of je hartstikke veel zin hebt in huiswerk en denk aan die chillings baan laterquote:
Spreek dat getal eens uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die barbeknoei zeggen![]()
![]()
x 9940924092304
Dit dusquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
![]()
x 9940924092304
woord om te huilennnnnnquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
![]()
x 9940924092304
'Mensen die...' posts van Plastic_zak.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
![]()
x 9940924092304
Waarom zou ik dat moeten zeggen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sufferd natuurlijk weer grammaticaal correct enzulks. Maarja, hoor jij geen suffie te zeggen in plaats van Sufferd?
Ja dat zal vast werkenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gewoon net doen of je hartstikke veel zin hebt in huiswerk en denk aan die chillings baan later
Omdat het kan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zeggen?
Inderdaad. Het begint behoorlijk irritant te worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Mensen die...' posts van Plastic_zak.![]()
![]()
x 9940924092304
Wat is daar mis mee ?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
![]()
x 9940924092304
perciesquote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles kan, theekan, koffiekan etc.
'Mensen die...' topics daarentegenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
![]()
x 9940924092304
Posts van Plastic_zak die hij afsluit met 'gr gr'.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?
gr gr Thom van de basisschool
Oh baggerlayoutquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
'Mensen die...' topics daarentegen
[ afbeelding ]
FRUITVERRADERquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik geef persoonlijk erg veel om mandarijnen.
Hoe durf je.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik geef persoonlijk erg veel om mandarijnen.
Rezania die geen echte FOK!ker isquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Posts van Plastic_zak die hij afsluit met 'gr gr'.![]()
![]()
x 9940924092304
oke doeggggquote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben tv kijken, Expeditie Robinson en daarna Holland in tha hood
Zal soms nog wel reageren.
Wat is de definitie van 'echte FOK!ker'?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Rezania die geen echte FOK!ker is
gr gr
Oh crap, bedankt voor de herinnering!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Later!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
geen zin om te uploaden kkboelerquote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
MK WAAR BLIJVEN DIE KAOLO PICS VAN JE TREIN AH ZEMMEL
Succes aightie.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef aight1 het volgende:
Ja ik ben weer lekker huiswerken
daag
Kwart voor 10 op RTL5 heb ik gehoord.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoelaat holland in da hood
geen zin om op te zoeken
doeggquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef aight1 het volgende:
Ja ik ben weer lekker huiswerken
daag
hier niet meer dan één vote hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'echte FOK!ker'?
Oh ik begrijp 't.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fruitliefde toch. Onderling alles.
WOLLAH TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ KAHBAquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen zin om te uploaden kkboeler
hoe de .............. kan ik 4 stemmen hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
hier niet meer dan één vote hebben.
terug in je mandquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WOLLAH TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ KAHBA
Dat is kut, want dan is niemand in die lijst een echte FOK!ker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ohja even users an de lijst toevoegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Later!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. Maar eerst even aanstekers halen
Ik sta er niet eens tussen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe de .............. kan ik 4 stemmen hebben
alleen 2 kloptquote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Er zijn verschillende soorten FOK!kers.
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- ict'er/technicusopleiding
- geen vrienden
- zolder
Mazzelaar. Tevens hoiquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Intronic het volgende:
Uurtje eerder weg van school, gelukkig.
Heb ik even geluk dat ik maar aan een eis voldoequote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- geen vrienden
- zolder
haha omg dynamisch ip gebruiken om dat te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee
Je had er eerst 14, was een gast die met een dynamisch ip liep te kloten. Zat hij jou en mij omhoog te voten.Triest figuur.
Hoera! Ik ben geen 'standaard' FOK!ker!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- geen vrienden
- zolder
Ik ga hetzelfde doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hij was ook echt drie uur lang bezig met dat gekut, afgelopen nacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha omg dynamisch ip gebruiken om dat te doen._! Zal oerbeer wel zijn.
Oerbeer dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij was ook echt drie uur lang bezig met dat gekut, afgelopen nacht.
Ik probeer gewoon niet te baggeren alles, lief zijn voor iedereen.quote:
Uhu, anders kan ik nooit checken wie er al een stem heeft uitgebracht, of niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus bbq je kan gewoon ip's zien van de stemmers?
Waar hij hoort!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
Nectar staat er trouwens wel mooi hoog op zo
Oh oh, je kunt dus ook mensen stalken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, anders kan ik nooit checken wie er al een stem heeft uitgebracht, of niet.
Blijkbaar lukt het wel hier in UDOWUquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon niet te baggeren alles, lief zijn voor iedereen.
Niet dat dat lukt.
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oh, je kunt dus ook mensen stalken?
Oh dat iptracen deed ik ook altijd op een irc chat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.
Wups.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar lukt het wel hier in UDOWUIk weet alleen niet wat er gaat gebeuren als die link teveel verspreid gaat worden.
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.
En sowieso zie ik er geen nut in, omdat ik niet weet wie bij welk IP hoort.
Same here.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik wil trouwen ooit. Ik wil een trouwjurk
Oh god.. Ben jij er ook zo eentje die bij elke bruidswinkel een half uur in de etalage moet kijken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik wil trouwen ooit. Ik wil een trouwjurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
Is voor mij ook de enige reden waarom ik zou willen trouwen hoor, ik wil een pak.Ik heb al een pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
Is voor mij ook de enige reden waarom ik zou willen trouwen hoor, ik wil een pak.Mannen kunnen altijd een pak dragen, vrouwen geen trouwjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste reden ook wel jaquote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Same here.
Maar ook wel als ik een toffe gozer heb gevonden.
Sandra Bullock en een of andere leuke acteurquote:
Neuh dat nietquote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. Ben jij er ook zo eentje die bij elke bruidswinkel een half uur in de etalage moet kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |