Oh dat valt idd mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neuh, van Veenendaal naar Ede.
Met de trein is het heel erg om, maar ik ben te lui om elke dag 24 km te fietsen.
Fappen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Dalando het volgende:
Godver ik wou iets doen maar weet niet meer wat
Vooral als je al een bus eerder wil nemen of zoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagen. Vooral leuk tijdens de tentamenweken.
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dat valt idd mee.
Ik moet ongeveer 75 km reizen, dus kans op vertraging/treinflashacties is wel groot.
Die trein naar nijmegen toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavondquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat is wel erg veel ja! Had je ook last van die sufferd die voor de trein was gesprongen?
Ze is niet allergisch?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavond
Vanuit Venlo naar Maastricht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
Hooo shit MK, dat is best ver!
Waar ga je naar school dan?
Dat heb ik één keer meegemaakt tijdens mijn examens, ik ging bijna helemaal flippen bij die bushalte!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral als je al een bus eerder wil nemen of zo
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dalalalalando.
Ik ben ook niet zo groot. Zie je makkelijk over het hoofd.
Mja, tussen Maarn en Driebergen-Zeist volgens mij. Maar op de één of andere manier reden ze tussen Driebergen-Zeist en Ede-Wageningen ook niet meer, dus dat is dan de trein naar Nijmegen ja, denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die trein naar nijmegen toch?
Ja, uur wachten.![]()
TMI TMI TMIquote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt vanavond langs, ik kan mijn kwark wel voor nuttigere dingen gebruiken vanavond
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem zijn we één persoon.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel EN MK in een topic?
Oh wachtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Hoi Pasta.
[..]
Ja, dat.
Even mezelf citeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stiekem zijn we één persoon.
Doe dat dan gewoon bij de laatste trein die rijdt ofzo. Grutjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.
DITDUS DOE DAT LKKR IN EEN HOEKJE WAAR NIEMAND LAST VAN JE HEEFT AANDACHTSHOEREquote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Egoïstische mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen.
Sufferd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht
Ik weet nu pas waar TMI voor stond![]()
quote:
ib4 grutjes gespotquote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon bij de laatste trein die rijdt ofzo. Grutjes.
Schizofrenen passen toch wel tussen de zolderautisten en treinspotters die op FOK! zitten?quote:
Sufferd natuurlijk weer grammaticaal correct enzulks. Maarja, hoor jij geen suffie te zeggen in plaats van Sufferd?quote:
Gaat het wel goed op school enzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef aight1 het volgende:
Ik heb 't veels te druk om nog hier veel te posten
wij zijn apartquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schizofrenen passen toch wel tussen de zolderautisten en treinspotters die op FOK! zitten?
Jepquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Het is toch verboden om je eigen vodka te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |