Ja, echt hartstikke trots meid!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef coban het volgende:
yes ik heb de fakking trein gered. Zijn jullie trots?
Zo moeilijk is het niet voor zover ik heb gezien.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je laat er 1 op een bepaalde lokatie, in de trend van "Oh, die vergeet ik daar toch echt niet", toch wel
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet voor zover ik heb gezien.
Ah oké. Ik vergeet trouwens bijna nooit wat, behalve als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doelde eerder op het feit dat ze vaak dingen vergeten.
Leraren praten poep.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.
Mensen die niet kapothard voorkruipen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jow, sluit maar achteraan in de rij. Niet zo voordringen![]()
Pffff, dat is nog niets, ik heb ooit de afstandsbediening gevonden op een compleet andere verdieping.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe ik overigens ook met mijn bril en afstandsbediening als ik thuis ben. Maar niet goed inderdaad. Heel het huis afgezocht, blijk je em op de aanrecht in de keuken te hebben gelegd
Ook vaak gehad. Meestal heb ik me dan in de verkeerde cursus geenrolld die toevallig dezelfde naam heeftquote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah niet echt maar de leraren zeggen ja kijk op bb ditdat voor opdrachten ik zie niks staan.
Of als je even flink hebt zitten schijten en je zit wat te internetten op je mobiel en je laat em op de wc liggen. Nooh, dan word je gek als je dat vergeetquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffff, dat is nog niets, ik heb ooit de afstandsbediening gevonden op een compleet andere verdieping.
Moet je slapen.quote:
Wat is Blackboard eigenlijk?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze zetten sowieso altijd alles op bb.
Een soort fronter.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Wat is Blackboard eigenlijk?
Tegenwoordig heb ik een HTC, dan ga ik op internet zoeken waar dat ding ligt, vervolgens zie je dat hij precies ligt waar je zit, vergeten dat je hem in je broekzak hebt gestoptquote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of als je even flink hebt zitten schijten en je zit wat te internetten op je mobiel en je laat em op de wc liggen. Nooh, dan word je gek als je dat vergeet
Een site waar leraren en leerlingen hun shit kunnen plempen voor een opdracht of een mededeling ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook vaak gehad. Meestal heb ik me dan in de verkeerde cursus geenrolld die toevallig dezelfde naam heeft. Dat heb ik een keer een hele periode volgehouden totdat de leraar zei dat ik helemaal niet geenrolld stond (in week 9
___)
in de trein?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je slapen.
[..]
Zeg me op z'n minst dat je wel al je studenten OV hebtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ohja trein flasht me elke x weer had vandaag weer 1 uur gemist.
Hoezo niet? Ik heb mensen overal zien slapen, in de les, in de bus, in de trein. Ga gewoon slapen.quote:
Iedere school is weer een beetje anders, maar de algemene opzet is hetzelfde. Dus ik weet niet precies hoe het bij jou werkt. Bij ons is trouwens alles in het Nederlands.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha.
Mja het is toch gewoon courses aanklikken en dan zie je hele lijst toch van opdrachten
Ik zal even aan d'r vragen of het dan wel magquote:
Nee ben nog geen 18, dus moet een maand zelf betalen. Ze komen niet eens controleren.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zeg me op z'n minst dat je wel al je studenten OV hebt
Mijn trein ging gewoon NIET.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh oke, dan vraag ik het wel ff na.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedere school is weer een beetje anders, maar de algemene opzet is hetzelfde. Dus ik weet niet precies hoe het bij jou werkt. Bij ons is trouwens alles in het Nederlands.
Gewoon terugflashen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spannend.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal even aan d'r vragen of het dan wel mag
Inderdaad. Gewoon de leraar mailen of een klasgenootje vragen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh oke, dan vraag ik het wel ff na.
Bij ons mag je kiezen of NL of engels of duits.
wow dan heeft je opa je wel een heel end gebrachtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn trein ging gewoon NIET.
Uiteindelijk m'n opa moeten hosselen om me naar school te brengen. En terug heb ik er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen met de trein, terwijl ik er normaal 45 minuten over doe.
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn trein ging gewoon NIET.
Uiteindelijk m'n opa moeten hosselen om me naar school te brengen. En terug heb ik er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen met de trein, terwijl ik er normaal 45 minuten over doe.
Neuh, van Veenendaal naar Ede.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wow dan heeft je opa je wel een heel end gebracht
Huilen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bus kwam gisteren niet, toen was deed ik er 7 minuten langer over om thuis te komen.
De ochtend bus was te laat, al die mensen van het ROC pissig dat ze te laat waren!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hatelijk inderdaad. Bussen die niet op komen dagen. Vooral leuk tijdens de tentamenweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |