Ik probeer gewoon niet te baggeren alles, lief zijn voor iedereen.quote:
Uhu, anders kan ik nooit checken wie er al een stem heeft uitgebracht, of niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus bbq je kan gewoon ip's zien van de stemmers?
Waar hij hoort!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
Nectar staat er trouwens wel mooi hoog op zo
Oh oh, je kunt dus ook mensen stalken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, anders kan ik nooit checken wie er al een stem heeft uitgebracht, of niet.
Blijkbaar lukt het wel hier in UDOWUquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon niet te baggeren alles, lief zijn voor iedereen.
Niet dat dat lukt.
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oh, je kunt dus ook mensen stalken?
Oh dat iptracen deed ik ook altijd op een irc chat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.
Wups.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar lukt het wel hier in UDOWUIk weet alleen niet wat er gaat gebeuren als die link teveel verspreid gaat worden.
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, iptracers zijn nooit accuraat.
En sowieso zie ik er geen nut in, omdat ik niet weet wie bij welk IP hoort.
Same here.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik wil trouwen ooit. Ik wil een trouwjurk
Oh god.. Ben jij er ook zo eentje die bij elke bruidswinkel een half uur in de etalage moet kijken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik wil trouwen ooit. Ik wil een trouwjurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
Is voor mij ook de enige reden waarom ik zou willen trouwen hoor, ik wil een pak.Ik heb al een pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
Is voor mij ook de enige reden waarom ik zou willen trouwen hoor, ik wil een pak.Mannen kunnen altijd een pak dragen, vrouwen geen trouwjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste reden ook wel jaquote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Same here.
Maar ook wel als ik een toffe gozer heb gevonden.
Sandra Bullock en een of andere leuke acteurquote:
Neuh dat nietquote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god.. Ben jij er ook zo eentje die bij elke bruidswinkel een half uur in de etalage moet kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |