hier niet meer dan één vote hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'echte FOK!ker'?
Oh ik begrijp 't.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fruitliefde toch. Onderling alles.
WOLLAH TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ KAHBAquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen zin om te uploaden kkboeler
hoe de .............. kan ik 4 stemmen hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
hier niet meer dan één vote hebben.
terug in je mandquote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WOLLAH TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ KAHBA
Dat is kut, want dan is niemand in die lijst een echte FOK!ker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben tv kijken, Expeditie Robinson en daarna Holland in tha hood
Zal soms nog wel reageren.
Ohja even users an de lijst toevoegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Later!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. Maar eerst even aanstekers halen
Ik sta er niet eens tussen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe de .............. kan ik 4 stemmen hebben
alleen 2 kloptquote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Er zijn verschillende soorten FOK!kers.
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- ict'er/technicusopleiding
- geen vrienden
- zolder
Mazzelaar. Tevens hoiquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Intronic het volgende:
Uurtje eerder weg van school, gelukkig.
Heb ik even geluk dat ik maar aan een eis voldoequote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- geen vrienden
- zolder
haha omg dynamisch ip gebruiken om dat te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee
Je had er eerst 14, was een gast die met een dynamisch ip liep te kloten. Zat hij jou en mij omhoog te voten.Triest figuur.
Hoera! Ik ben geen 'standaard' FOK!ker!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De 'standaard' FOK!ker:
- lelijk
- geen vrienden
- zolder
Ik ga hetzelfde doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben tv kijken, Expeditie Robinson en daarna Holland in tha hood
Zal soms nog wel reageren.
Hij was ook echt drie uur lang bezig met dat gekut, afgelopen nacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha omg dynamisch ip gebruiken om dat te doen._! Zal oerbeer wel zijn.
Oerbeer dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij was ook echt drie uur lang bezig met dat gekut, afgelopen nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |