Ik heb geen idee wat ie aan het doen is hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef TheGeneral het volgende:
*4-0 Nadal. Die approaches gaan inderdaad nergens over.
Ja, ik weet het maar ik wil zelf zo nog even gaan tennissen en ik wil niet al te veel missen.quote:
quote:Söderling kampt met ziekte van Pfeiffer
Uitgegeven: 8 september 2011 18:25
Laatst gewijzigd: 8 september 2011 18:25
NEW YORK - Robin Söderling is geveld door de ziekte van Pfeiffer.
© ANPDe 27-jarige Zweed maakte dat donderdag via Twitter bekend. Hij heeft sinds het toernooi van Bastad twee maanden geleden geen wedstrijd meer gespeeld.
De nummer zes van de wereldranglijst moest onder meer afzeggen voor de US Open. ''Ik heb een moeilijke periode achter de rug, maar nu gaat het beter."
"De dokters hebben bevestigd dat het Pfeiffer is. Dat verklaart waarom ik zo weinig energie had. Ik hoop snel weer op de baan te staan.''
Hij nam ook al het initiatief om naar baan 13 te gaan dus wie weet is dit z'n nieuwe/oude tactiekquote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef Szura het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik zowaar initiatieftennis van Roddick
Ja, hij staat goed te spelen. Go Andy!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef Szura het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik zowaar initiatieftennis van Roddick
Zou me niet verbazen als ze een setje kan pakken, maar ze zal wel bezwijken onder de druk.quote:
Hij kan wel echt goed lopen inderdaad. Verdiende voorsprong.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Szura het volgende:
Wat een heldenpunten van Ferrer, die laatste 2
3-0*
Rebreakquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Simon gelijk een break achter, zal wel klaar zijn.
Het was 15-40 op 4-3. Nooit 40-15 geweest.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef BobW het volgende:
Toen ik keek stond Ferrer nog op *4-3 40-15
Heeft hij mooi weggegeven
Dat was de 3e set, dit is de 4equote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef BobW het volgende:
Toen ik keek stond Ferrer nog op *4-3 40-15
Heeft hij mooi weggegeven
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn ze nu opeens overgeschakeld naar andere partijen? Ik zie Djokovic-Tips opeens niet meer.
Waardeloos zeg. Ik zate even en toen ik terugkwam was het weg. Nu een damespartijen op Eurosport en een damespartij op Eurosport 2.quote:
Eurosportquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waardeloos zeg. Ik zate even en toen ik terugkwam was het weg. Nu een damespartijen op Eurosport en een damespartij op Eurosport 2.
Vrouwen wedstrijden zijn doorgaans korter en zo kunnen ze beide wedstrijden een deel laten zien....quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Jongens, leg me eens uit waarom ze Djokovic niet uitzenden op Eurosport. Dat slaat toch nergens op?
Dat heb ik niet gehoord. Of heb jij Nederlands commentaar?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt die commentator nou net dat Djokovic Nadal op RG van de baan veegde?
Streamquote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Woz.
Maak het nou af, dan kunnen we naar Djoko - Tips.
Nee, ik heb Engels commentaar, maar ik weet ook niet zeker of ik het goed hoorde.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Of heb jij Nederlands commentaar?
Wat vreselijk voorspelbaar allemaal, net als bij Nadal, Federer en Murray. Voortaan maar kijken vanaf de halve finales ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef BobW het volgende:
Rebreak Djokovic, *2-3 terwijl hij bijna 0-4* achter stond
De toppers komen nog best vaak in de problemen, maar toch komen ze er altijd uit. Vaak breaken ze aan het einde van de set nog terug en winnen ze.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vreselijk voorspelbaar allemaal, net als bij Nadal, Federer en Murray. Voortaan maar kijken vanaf de halve finales ofzo.
Federer heeft meer sets verloren (1) dan Nadal en Djokovic.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef BobW het volgende:
[..]
De toppers komen nog best vaak in de problemen, maar toch komen ze er altijd uit. Vaak breaken ze aan het einde van de set nog terug en winnen ze.
Behalve Federer, die gaat er mooi doorheen voor alsnog. Vanavond de grote test.
Net zoveel als Nadal en Djoko en Murray hoor. Zal misschien 1 schelen, maar veel niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is vier dagen op rij wel in het voordeel van Federer, die speelt toch maar vijf toernooien per jaar ofzo.
Beetje onnodige waarschuwing dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, 26 seconden, dat is 1 teveel toch?
Doet me denken aan de tijd dat ik bij McDonald's werkte; toen kreeg ik een waarschuwing omdat ik 1 minuut te laat had ingeklokt.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, 26 seconden, dat is 1 teveel toch?
Wanneer gaan ze de halve finales voor de heren dan spelen, op zaterdag of op zondag?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
Vrouwenfinale zondag, mannenfinale maandag!
Als het niet meer regentquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
Vrouwenfinale zondag, mannenfinale maandag!
Dat miste ik evenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze de halve finales voor de heren dan spelen, op zaterdag of op zondag?
Moet ze niet achter elkaar stomme fouten slaanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Flavia! Grote kans om een halve finale te halen.
Mooi, die rustdag geeft ze de kans om te herstellen, waardoor de finale misschien ook van een hoger niveau is dan hij anders zou zijn geweest.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
SF allemaal op zaterdag, mannen eerst, dan de vrouwen.
Ik dacht aan een Carebear.quote:
Ze heeft de voorgaande rondes gewonnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik volg vrouwentennis niet zo, maar wie is Kerber in vredesnaam, en waarom staat ze in de SF?
Gelukkig kan de winnaar morgen wel uitrustenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Set Tips, al 2,5 uur bezig en pas 1-1
.
Hoi.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo hier.![]()
Ik lees hier regelmatig mee zonder te posten, maar blijf nu speciaal op om Federer-Tsonga te kijken en hier heb ik dan waarschijnlijk tenminste nog wat aanspraak.
(Tenminste, als die wedstrijd nog komt... Djoko-Tipsarevic nu 1-1...)
Tenzij Djokovic er toch opeens overheen gaat, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, dat wordt een flink latertje nu met Federer - Tsonga. 01.00 gaan ze bij lange na niet redden nu.
Ja, inderdaad, anders moeten ze het schema straks wéér aanpassen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Als het maar droog blijft en Federer en Tsonga gewoon hun partij kunnen spelen.
Als het later dan 1 uur begint wordt het te laat voor mij helaas. Jammer, dat was de wedstrijd van vandaag waarnaar ik het meeste uitkeek.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, anders moeten ze het schema straks wéér aanpassen.
Gaan jullie allemaal kijken naar Federer-Tsonga? Ik wel maar ik stop hier zo, wegens mijn dieren.
Tsonga - Federerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken jullie van Tsonga - Fed?
Mooie pot om wakker voor te blijven.
3-1 Fedex
Montreal, en de keer daarvoor op Wimbledon natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Montreal won Tsonga toch? Of Cincianetti ?
In Montreal won Tsonga in drie sets.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Montreal won Tsonga toch? Of Cincianetti ?
vooruitlopen op de zaken is dit zeg, elke wedstrijd is anders. btw: ook toen hij in vorm was verloor hij van fed (parijs)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:27 schreef Norrage het volgende:
Goede pot hoor!! Maar Djoko heeft niet wat ie de rest van het jaar had, in deze vorm gaat ie van Fedje verliezen
Duh, maar op basis van nu denk ik ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:28 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
vooruitlopen op de zaken is dit zeg, elke wedstrijd is anders. btw: ook toen hij in vorm was verloor hij van fed (parijs)
Ik dacht echt exact hetzelfde op dat moment..quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:40 schreef Salamando het volgende:
Toen ik zei 'Djokovic ziet er moet uit' haalde ie 9 games op rij.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic voor het vijfde jaar op rij naar de SF van de US Open.
Federer een wedstrijd verwijderd van het achtste jaar op rij naar de SF van de US Open.
Ook een wedstrijd verwijderd van de vijfde keer (op rij) dat Djokovic-Federer het affiche is op de US Open.
Roddick speelde ein-de-lijk weer eens leuk tennis en behaalde een meer dan terechte overwinningquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:48 schreef Norrage het volgende:
Knap trouwens dat Roddick gewonnen heeftheb hem weer enorm gejinxed geloof ik
![]()
Ik zei iets van "makkelijke straight sets voor Ferrer"
Maar goed, Ferrer nog niet fit dus overduidelijk...iemand de pot gezien? Maar Roddick - Rafa is in ieder geval wel een erg fijn affiche!
Oeh spannend! De laatste keer dat hij tegen Rafa speelde was ie ook aanvallend. Ben benieuwd. Tegen spanjaarden kan hij dat kennelijk welquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Roddick speelde ein-de-lijk weer eens leuk tennis en behaalde een meer dan terechte overwinning
Ik moet het nog zien of Stosur het haalt... dat is ook een mentaal stuk stront af en toe. Ze zal vast ook geen druk voelen om in 2 sets van Kerber te winnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:51 schreef Szura het volgende:
En wtf Kerber
En ik heb nu al medelijden met Wozniacki die waarschijnlijk hard geveegd wordt. Net als Stosur in de finale.
Ja 01:00 maar dan altijd nog ff inspelen enzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:00 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat begint Federer-Tsonga, gewoon om 01.00 uur toch? Ik vraag het omdat ze bij Eurosport Kerber-Pennetta uitzenden vaaf het einde van de tweede set en de derde set gewoon vanaf het begin uitzenden. Hoop dat Federer-Tsonga snel begint, want ik heb geen energie om er lang op te wachten.
Ja, precies, maar dat ze niet pas om 02.00 uur gaan inspelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja 01:00 maar dan altijd nog ff inspelen enzo
Graag gedaan. Zou je wel hebben gekeken als het om 01.00 uur begon, of moest je sowieso naar bed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:05 schreef Drassss het volgende:
Dank Fed-fan voor die tijd-update. Ga ik pitten
Nadal zal de passings om z'n oren slaan denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh spannend! De laatste keer dat hij tegen Rafa speelde was ie ook aanvallend. Ben benieuwd. Tegen spanjaarden kan hij dat kennelijk welDan wil ik wel fan van hem zijn hoor, zoals vroeger...toen ie gewoon elke bal zo hard mogelijk probeerde te strepen
Ik kijk het een setje aanquote:
Federer staat dichter op de baseline te spelen, wil niet defensief gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:51 schreef Szura het volgende:
Het kan aan mij liggen maar het viel me ook in de vorige partij al op. Slaat (of probeert te slaan) Fed de ballen harder dan andere jaren op dit toernooi?
Ik hoop echt zó dat hij deze vorm vasthoudt en deze slam wint. Heerlijk rijtje ook om te verslaan: Tsonga - Djokovic - Nadal (even ervan uitgaande dat Nadal zijn QF en SF wint).quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
het zou ook kunnen dat Federer gewoon de vorm heeft voor zijn 17e slam
Zou top zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
het zou ook kunnen dat Federer gewoon de vorm heeft voor zijn 17e slam
Ja, dat zou wel heel leuk zijn. En zoals ik al een keer had gezegd is Federer nu misschien minder bang voor Nadal nu hij heeft gezien dat Nadal ook maar een mens is die nerveus kan worden en bang kan worden van een tegenstander (Djokovic dus).quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:24 schreef Norrage het volgende:
Fed gaat Djoko ownen!
Laten we hopen dat Murray Nadal gaat ownen...
Alhoewel...en USO Fedal finale...
Dat kan ik ook, zij het maar één keer.quote:
Deed me denken aan de pot tegen dodig op de AO. Bijna zelfde soort setstanden zelfsquote:
Ja jammer is dat. Hij speelde echt ziek goed de eerste 2 setsquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deed me denken aan de pot tegen dodig op de AO. Bijna zelfde soort setstanden zelfs
Leuk moment was dat.quote:
Roland Garros 2010 verloor ie toch ook in de kwart van Söderling?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk moment was dat.Leuk dat Federer er zo ontspannen bij zat tijdens een toch hele belangrijke wedstrijd. Fantastische prestatie dat hij gewoon weer in de halve finale staat (28 van de laatste 30 keer volgens mij; alleen tijdens Wimbledon 2010 en 2011 haalde hij de halve geloof ik niet.)
Hmm, ja, klopt, ik dacht alleen dat Berdych zijn GS-SF-streak verbrak maar dat was Söderling dus. Dan is het blijkbaar 27 van de laatste 30 keer dat Federer de SF van een GS haalde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Roland Garros 2010 verloor ie toch ook in de kwart van Söderling?
Waar post hij zijn voorspellingen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Brad Gilbert dingen vaak goed voorspelt. Bijvoorbeeld dat Kvitova dit jaar Wimbledon zou winnen en nu ook dat Federer in straight sets van Tsonga zou winnen - maar dat zijn dus maar een paar voorbeelden.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:01 schreef Szura het volgende:
3e partij op Ashe: Jack Sock in de finale mixed dubbel
Nog steeds geen partijen op Armstrong
Op Twitter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waar post hij zijn voorspellingen?
Het is ongewtijfeld grappig, maar ik snap het niet... Kun je het uitleggen?quote:
Jack Sock, 18 jaar, nummer 555 van de wereld, nog nooit een wedstrijd gewonnen op ATP World Tour of Grand Slam niveau en bereikt de tweede ronde van US Open en staat in de finale van de mixed doublequote:Op vrijdag 9 september 2011 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ongewtijfeld grappig, maar ik snap het niet... Kun je het uitleggen?
Ja, het begint al leuk te worden. Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Jack Sock, 18 jaar, nummer 555 van de wereld, nog nooit een wedstrijd gewonnen op ATP World Tour of Grand Slam niveau en bereikt de tweede ronde van US Open en staat in de finale van de mixed double
En, wordt het al leuker?
Met zo'n naam ben je meteen een cultheld in wording.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ongewtijfeld grappig, maar ik snap het niet... Kun je het uitleggen?
Volgens de site van de US Open site zijn overdag de heren SF's en 's avonds de vrouwen SF's.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Is al bekend hoe laat morgen de SF's van de heren zijn (NL tijd)?
Oké, bedankt, onhandige tijd. Zou willen dat ze zouden beginnen met de vrouwenfinale.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgens de site van de US Open site zijn overdag de heren SF's en 's avonds de vrouwen SF's.
Beetje raar aangezien de volgende dag de vrouwen finale is, maar blijkbaar kan het. Eerste wedstrijd vanaf 17:00 dus.
[...]
die is een dag later pasquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, onhandige tijd. Zou willen dat ze zouden beginnen met de vrouwenfinale.
Kun je nagaan.quote:
Verdwaald bowa?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
All in op Willem II 1-! Qqqzxf1234
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |