Ik heb geen idee wat ie aan het doen is hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef TheGeneral het volgende:
*4-0 Nadal. Die approaches gaan inderdaad nergens over.
Ja, ik weet het maar ik wil zelf zo nog even gaan tennissen en ik wil niet al te veel missen.quote:
quote:Söderling kampt met ziekte van Pfeiffer
Uitgegeven: 8 september 2011 18:25
Laatst gewijzigd: 8 september 2011 18:25
NEW YORK - Robin Söderling is geveld door de ziekte van Pfeiffer.
© ANPDe 27-jarige Zweed maakte dat donderdag via Twitter bekend. Hij heeft sinds het toernooi van Bastad twee maanden geleden geen wedstrijd meer gespeeld.
De nummer zes van de wereldranglijst moest onder meer afzeggen voor de US Open. ''Ik heb een moeilijke periode achter de rug, maar nu gaat het beter."
"De dokters hebben bevestigd dat het Pfeiffer is. Dat verklaart waarom ik zo weinig energie had. Ik hoop snel weer op de baan te staan.''
Hij nam ook al het initiatief om naar baan 13 te gaan dus wie weet is dit z'n nieuwe/oude tactiekquote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef Szura het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik zowaar initiatieftennis van Roddick
Ja, hij staat goed te spelen. Go Andy!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef Szura het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik zowaar initiatieftennis van Roddick
Zou me niet verbazen als ze een setje kan pakken, maar ze zal wel bezwijken onder de druk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |