quote:Op donderdag 8 september 2011 11:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee ook niet, dit zijn allemaal hele bekende filmsDie ken ik wel. Degene die ik zoek is echt een onbekende film. Als ik hem ooit vind, zal ik hem even posten
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmmm hoe heet die film? Dan check ik m ff op youtube
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ga morgenavond eens Dead Silence kijken denk ik. Volgens mij is die wel tof!
DVD hoesje intrigeert me.
Wel redelijke film; dat meisje was best wel een originele verschijning (ik wil niet zeggen dat zo'n personage nooit eerder in een film is verschenen maar wel dat deze goed op zichzelf weet te staan).quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef Nitrouz het volgende:
Wat vonden jullie van Orphan Esther?
Oeh, die kende ik niet maar wat ik er van lees klinkt goed!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ga vanavond Lake Mungo eens kijken, schijnt ook vette haunting movie te zijn....
Want?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:43 schreef Tim86 het volgende:
The Fourth Kind vond ik echt ontzettend kut..
Onwijs traag, matig verhaal, chaotisch gefilmd, brak einde en Mila Jovovich in een rol als deze vond ik ook niets..quote:
Ok, niet kijken dusquote:Op donderdag 8 september 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onwijs traag, matig verhaal, chaotisch gefilmd, brak einde en Mila Jovovich in een rol als deze vond ik ook niets..
Smaken verschillen tochquote:
Nou ja, ik zie vaak genoeg beoordelingen waar ik het absoluut niet mee eens ben!quote:
Dat is helemaal waar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie vaak genoeg beoordelingen waar ik het absoluut niet mee eens ben!
Gewoon kijken en je eigen mening geven toch?
Heb je zelf het meest aan
The New Daughter misschien? Ik had igg nog nooit van deze gehoord. Ben voor je aan het zoeken omdat ik de film die jij zoekt ook wel wil zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb helaas geen idee hoe die film heet. Ik kan me erg vaag iets herinneren over een film op een indiaanse begraafplaats (zo cliche) die niet Amityville is of Poltergeist. Dat zijn nog de enige scene's die ik me kan herinneren.
pet sematary?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb helaas geen idee hoe die film heet. Ik kan me erg vaag iets herinneren over een film op een indiaanse begraafplaats (zo cliche) die niet Amityville is of Poltergeist. Dat zijn nog de enige scene's die ik me kan herinneren.
Die film heb ik ooit op Film1 gezien en ik vond hem zeker niet slecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef Grimmson het volgende:
The Signal.
Heeft iemand die al gezien? Briljant!
Hij is wel apart, geregisseerd in 3 stukken door 3 verschillende regisseurs, low budget maar heel goed uitgewerkt.
Check 't!
[Tournament] Beste Film van John Carpenterquote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef computerprobleem het volgende:
Welke andere films van Carpenter raden jullie aan?
En zijn de volgende horror films het kopen en kijken waard:
Day of the Dead
Shaun of the Dead
Don't Look Now
Who Ever Killed Baby Jane
The Fog
Deep Red
Dawn of the Dead
Welke hiervan zijn het beste volgens jullie van hoog naar laag dus.
En welke andere films van Carpenter raden jullie aan?
Zoek ook films zoals Poseidon Adventure enz. (dus rampen i.c.m. water/zee/avontuur films i.c.m. rampen, titanic, towering inferno enz. al wel gezien).
En zoek ook soort van drama/actie films. Echt van die goede oude klassiekers, meestal jaren 80. Bijvoorbeeld films die zich afspelen in van die typisch Amerikaanse stadjes, met goede oude actie, gewoon zulke dingen dus. Heb even geen inspiratie meer ondanks het feit dat ik 1000 films in mijn bezit heb en nog meer gezien heb
Dat gaat me een verrassende finale opleveren zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 02:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
[Tournament] Beste Film van John Carpenter
als je nog niet gezien had
Niet eng, wel een onwijs goede twist eigenlijk. Laatst herzien.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef Nitrouz het volgende:
Die staat al een tijdje op mijn harde schijf. Ik zal ook 's kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oeh, die kende ik niet maar wat ik er van lees klinkt goed!
The Fourth Kind staat bij mij ook nog op mijn nog-te-kijken-lijstje.
Is die een beetje de moeite waard eigenlijk? Lijkt me ook wel een toffe film.
prequel?quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
Gisteren The Thing gezien.
Wat een bazen film
Ben over het algemeen niet zo'n horror film, maar vond dit wel een briljante movie
Nog meer films die in de buurt komen van The Thing?
Ik had 'm laatst ook gekeken, inderdaad, wat een bazen film! Kan niet wachten tot volgende maand, dan komt de prequel uit!quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
Gisteren The Thing gezien.
Wat een bazen film
Ben over het algemeen niet zo'n horror film, maar vond dit wel een briljante movie
Nog meer films die in de buurt komen van The Thing?
Goeie film tot die werkelijk waar BULLSHIT twist. Verpestte de hele film.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef Nitrouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moeten sowieso eens ophouden met in elke horror film een twist te stoppen. Zorgt er enkel voor dat de herkijkwaarde van een film tot een minimum beperkt wordt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zeitgeist op 13-09-2011 23:10:34 ]The Light Is Leaving Us All
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Goeie film tot die werkelijk waar BULLSHIT twist. Verpestte de hele film.Toen ik dat las, had ik ook geen behoefte meer om die film te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moeten sowieso eens ophouden met in elke horror film een twist te stoppen. Zorgt er enkel voor dat de herkijkwaarde van een film tot een minimum beperkt wordt.
signatuurloos
Mja, ik heb sowieso niet zoveel met dat soort lijstjes maar ja, het was wel relevant in dit gevalquote:Op maandag 12 september 2011 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gaat me een verrassende finale opleveren zeg.
Het is tegenwoordig hip om prequels en sequels aan te maken met dezelfde naam... Don't ask me...quote:Op woensdag 14 september 2011 01:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heet die prequel ook 'The Thing', beetje verwarrend. Eerst was er 'The Thing from Another World', toen 'The Thing'.. dan zou het nu gewoon 'Thing' moeten heten.
Even opgezocht bij IMDB, en:quote:Op woensdag 14 september 2011 01:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heet die prequel ook 'The Thing', beetje verwarrend. Eerst was er 'The Thing from Another World', toen 'The Thing'.. dan zou het nu gewoon 'Thing' moeten heten.
Jep, deze gezien, wel aardig (kan me er niet veel meer van herinneren, heb deze enige jaren geleden gezien) maar wel ok dusquote:Op donderdag 15 september 2011 09:25 schreef Orbeatle het volgende:
Iemand The Gravedancers gezien?
Kwam daar wel een mooi gifje van tegen.
Thanks, daar had eerst eens over gelezen en wou ik nog zien, ik wist alleen bij god niet meer hoe die heette.. Van 't weekend checken dus..quote:Op donderdag 15 september 2011 09:25 schreef Orbeatle het volgende:
An American Crime is op hetzelfde waargebeurde verhaal gebaseerd. The Girl Next Door is wat harder en onsmakelijker en vond ik persoonlijk ook beter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:16 schreef popolon het volgende:
"The girl next door"
Wow, niet echt een horror maar wel eentje om ziek van te worden. Meer een heftig drama maar bahzeg, wat sommige mensen doen ....
Nu ik de titel las schoot me iets te binnenquote:
Die heb ik net nog gezien. Ik weet of ik om dat einde nou moet huilen of lachen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:25 schreef Orbeatle het volgende:
Moeite waard?quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik net nog gezien. Ik weet of ik om dat einde nou moet huilen of lachen.
Voor een B-film wel vermakelijk, alleen niet echt eng. Beetje jammer van de matige effecten, maar daar moet je niet zo op letten.quote:
Wtf? ben benieuwd!quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef Orbeatle het volgende:
Net REC2 gekeken. Erg goed, net als deel 1 (die misschien net iets beter was).
Ik ben nu wel erg benieuwd naar deel 3.
ik wacht liever op een HQversiequote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef Faxie het volgende:
Er is een cam versie opgedoken van de nieuwe 'Don't be affraid of the dark'
Net het artikel gelezen op wikipedia. Had nog nooit over die vrouw/zaak gehoord. Wat verschrikkelijk allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
An American Crime is op hetzelfde waargebeurde verhaal gebaseerd. The Girl Next Door is wat harder en onsmakelijker en vond ik persoonlijk ook beter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gertrude_Baniszewski gaat over de vrouw die de zaken in deze 2 films heeft gedaan.
nja, of het allemaal helemaal waarheidsgetrouw is betwijfel ik, zeker omdat Girl Next Door veel bloederiger is dan American Crime, maar tis er iig op gebaseerd. ik denk dat AC de meest waarheidsgetrouwe is, maar ik ben er gelukkig niet bij geweest dus weten doe ik het nietquote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Net het artikel gelezen op wikipedia. Had nog nooit over die vrouw/zaak gehoord. Wat verschrikkelijk allemaal.
Zijn die films die erover gemaakt zijn opgeklopt sensatie/horror/thriller of geven ze wel een goed beeld van wat er gebeurd is met dat meisje?
Nee, stel je voorquote:Op zondag 18 september 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, of het allemaal helemaal waarheidsgetrouw is betwijfel ik, zeker omdat Girl Next Door veel bloederiger is dan American Crime, maar tis er iig op gebaseerd. ik denk dat AC de meest waarheidsgetrouwe is, maar ik ben er gelukkig niet bij geweest dus weten doe ik het niet
Ik moest huillachenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Faxie het volgende:
Net Grave Encounters gezien.....
Ben nog aan het beslissen of ik moet lachen of huilen.....
De mensen van Grave Encounters lieten zich wel echt inspireren door [REC].quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik moest huillachen
Vanaf het begin kwam me die film al niet goed over; die lui waren wat mij betreft lang niet zo authentiek als bijvoorbeeld die journalisten in [REC].
Verder werd er heel slordig omgegaan met schrikeffecten en climaxen en naar het einde toen werd het allemaal veel te bont gemaakt.
Paranormal Activity vond ik wel super trouwens.
Hier ben ik wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Kom net de bluray van deze film tegen, ziet er wel aardig uit
http://www.imdb.com/title/tt1386925/
Ik heb deel 2 ook geprobeerd, maar waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Aukje83 het volgende:
Paranormal Activity vond ik wel super trouwens.
Ik vond deel 1 echt verschrikkelijk kut.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 ook geprobeerd, maar waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films.
Vond het wel meevallen eigenlijk, in het begin dacht ik dat de film weer zo overdreven Amerikaans was, maar eenmaal in het gebouw, voelde het alsof ik er zelf in zat. Ook vond ik dat de personages best realistisch reageerden op de momenten dat het eng werd. Het einde was alleen wel voorspelbaar, zulke films eindigen namelijk altijd wel kut.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:28 schreef Faxie het volgende:
De eerste 45 minuten had ik nog wel een goed gevoel over de film, maar toen ging het echt flink mis. Inderdaad die slordigheid. Alle spanning was compleet weg, de schrikmomenten waren erg goedkoop en voorspelbaar, het gebruik van geluid was ook erg goedkoop en overdadig waardoor het alle impact verloor, en verder had ik problemen met het plot....
Die trailer zag ik een paar maanden terug en dacht direct dat dat een suuupervette film zou worden, maar ik hoor van meer mensen dat dat vies tegenvalt. Toch maar wachten op de downloadbare versie dan...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Net Apollo18 gezien... Wat slecht zeg...
Ze probeerden in de bioscoop door het geluid KEIHARD te zetten er nog wat van te maken volgens mij, maar zelfs dat hielp niet.. Liepen ook mensen weg halverwege....
Nu weet ik weer waarom ik download.. scheelt ongeveer 30 euro
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen eigenlijk, in het begin dacht ik dat de film weer zo overdreven Amerikaans was, maar eenmaal in het gebouw, voelde het alsof ik er zelf in zat. Ook vond ik dat de personages best realistisch reageerden op de momenten dat het eng werd. Het einde was alleen wel voorspelbaar, zulke films eindigen namelijk altijd wel kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ERG goed die film!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand Tesis al gezen?
Bij Tesis is de gedreven studente Angela op zoek naar extra visueel materiaal voor haar eindwerk over geweld op televisie. Voor haar werk krijgt ze de bereidwillige hulp van de professor Figueroa. Hij is bereid om voor de lieftallige Angela wat opzoekingswerk te verrichten in de videotheek van de universiteit. De verbazing van de frêle jongedame is groot wanneer ze de desbetreffende leraar de dag erop levenloos aantreft in één van de projectieruimten van de campus. Het enige wat haar onmiddellijk opvalt is de aanwezigheid van een cassette in de videomonitor. Nog voor iemand er erg in heeft neemt ze de videoband mee naar huis. Het leven van Angela verandert in een zenuwslopende nachtmerrie want de cassette bevat schokkende beelden van een moord op een voormalige studente van de onderwijsinstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zou ik nog wel een tijd door kunnen gaan.... maar bij imdb staan bij de negatievere reviews genoeg argumenten eigenlijk.
Engelstalig? Ik wil de trailer niet kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand Tesis al gezen?
Bij Tesis is de gedreven studente Angela op zoek naar extra visueel materiaal voor haar eindwerk over geweld op televisie. Voor haar werk krijgt ze de bereidwillige hulp van de professor Figueroa. Hij is bereid om voor de lieftallige Angela wat opzoekingswerk te verrichten in de videotheek van de universiteit. De verbazing van de frêle jongedame is groot wanneer ze de desbetreffende leraar de dag erop levenloos aantreft in één van de projectieruimten van de campus. Het enige wat haar onmiddellijk opvalt is de aanwezigheid van een cassette in de videomonitor. Nog voor iemand er erg in heeft neemt ze de videoband mee naar huis. Het leven van Angela verandert in een zenuwslopende nachtmerrie want de cassette bevat schokkende beelden van een moord op een voormalige studente van de onderwijsinstelling.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er dan ook een hekel aan als er in horror films domme personages voorkomen die niet bij de groep blijven en gewoon hun eigen gang gaan alsof er niks aan de hand is, of de kans hebben om te ontsnappen maar die kans dan weer niet nemen.
(Helaas komen die domme personages heel vaak voor in horror films)
wil je erover praten...?
Inderdaad.... en dat vind ik best jammer aangezien ik goede spanning verder wel kan waarderen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
(Helaas komen die domme personages heel vaak voor in horror films)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |