Of gewoon nu.quote:
Het is dan ook random geselecteerdquote:Op maandag 12 september 2011 08:38 schreef Asap het volgende:
Wel apart dat Big Trouble in de voorronde staat, toch vroeger 1 van mijn favorieten
The Ward heeft tenminste als voordeel dat Carpenter niet zelf de muziek heeft gemaakt.quote:Op maandag 12 september 2011 00:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of gewoon nu.Ik weet niet waarom er enkele geluiden zijn dat hij zijn vorm weer terug heeft gevonden, want dat slaat echt nergens op. Het is hoogstens onderhoudend op momenten.
2 ] The Ward (2010) - (Master of Horror) John Carpenter's Cigarette Burns (2005)
Die vind ik in sommige gevallen anders heerlijk vervelendquote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
The Ward heeft tenminste als voordeel dat Carpenter niet zelf de muziek heeft gemaakt.
Dat gaat ie wel redden tegen Ghosts...quote:Op maandag 12 september 2011 08:38 schreef Asap het volgende:
Wel apart dat Big Trouble in de voorronde staat, toch vroeger 1 van mijn favorieten
Zit jij hier de vaak geniale muziek van Carpenter te dissen?quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
The Ward heeft tenminste als voordeel dat Carpenter niet zelf de muziek heeft gemaakt.
Wat mij betreft is de hoegenaamde genialiteit van Carpenter's compositiekunst evenredig aan de kwaliteit van zijn films, en neemt deze gelijkmatig af met de kwaliteit van zijn films met als dieptepunt Ghosts of Mars.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Zit jij hier de vaak geniale muziek van Carpenter te dissen?
Carpenter gebruikt tot diep in de jaren 90 nog 80s synthesizermuziek...verre van geniaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Zit jij hier de vaak geniale muziek van Carpenter te dissen?
Ligt er maar net aan hoe het wordt gebruikt, niet aan de apparatuur.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Carpenter gebruikt tot diep in de jaren 90 nog 80s synthesizermuziek...verre van geniaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |