abonnement Unibet Coolblue
pi_102130118
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, of het allemaal helemaal waarheidsgetrouw is betwijfel ik, zeker omdat Girl Next Door veel bloederiger is dan American Crime, maar tis er iig op gebaseerd. ik denk dat AC de meest waarheidsgetrouwe is, maar ik ben er gelukkig niet bij geweest dus weten doe ik het niet :)
Nee, stel je voor ;).

Ik heb An American Crime gedownload, die ga ik eens kijken deze week.
pi_102167981
Net Grave Encounters gezien.....

Ben nog aan het beslissen of ik moet lachen of huilen.....
  dinsdag 20 september 2011 @ 02:01:28 #78
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102168161
Ik heb net The Exorcist gezien. Ik snap niet waarom deze zo hoog staat. Het is wel een goede film hoor (mijn waardering = 7.8), alleen er mist iets.

Sommige scenes waren wel angstaanjagend, maar er was niet veel spanning. Wanneer er iets 'engs' ging gebeuren, was dit altijd wel in de aanwezigheid van meerdere mensen en het was ook wel te voorspellen wanneer er iets ging gebeuren.

B.v. The Thing, die ik laatst heb gezien, was weer op een heel andere wijze een zeer goede horror film (vond The Thing veel beter dan deze horror). Daar zat meer spanning in.
  dinsdag 20 september 2011 @ 02:02:31 #79
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102168178
Overigens heb ik ze allebei op blu-ray gezien en ik vond The Thing beter gerestaureerd dan The Exorcist. Maar daar beoordeel ik een film natuurlijk niet op.

Hebben jullie nog goede tips? Houd van horror films zoals The Thing en horror komedies zoals Zombieland vind ik ook wel leuk.
pi_102168198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Faxie het volgende:
Net Grave Encounters gezien.....

Ben nog aan het beslissen of ik moet lachen of huilen.....
Ik moest huillachen :')

Vanaf het begin kwam me die film al niet goed over; die lui waren wat mij betreft lang niet zo authentiek als bijvoorbeeld die journalisten in [REC].
Verder werd er heel slordig omgegaan met schrikeffecten en climaxen en naar het einde toen werd het allemaal veel te bont gemaakt.
Paranormal Activity vond ik wel super trouwens.
pi_102169725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ik moest huillachen :')

Vanaf het begin kwam me die film al niet goed over; die lui waren wat mij betreft lang niet zo authentiek als bijvoorbeeld die journalisten in [REC].
Verder werd er heel slordig omgegaan met schrikeffecten en climaxen en naar het einde toen werd het allemaal veel te bont gemaakt.
Paranormal Activity vond ik wel super trouwens.
De mensen van Grave Encounters lieten zich wel echt inspireren door [REC].
Heeft er soms wel erg veel van weg, vond ik.
pi_102172367
De eerste 45 minuten had ik nog wel een goed gevoel over de film, maar toen ging het echt flink mis. Inderdaad die slordigheid. Alle spanning was compleet weg, de schrikmomenten waren erg goedkoop en voorspelbaar, het gebruik van geluid was ook erg goedkoop en overdadig waardoor het alle impact verloor, en verder had ik problemen met het plot....
pi_102175283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Kom net de bluray van deze film tegen, ziet er wel aardig uit :)

http://www.imdb.com/title/tt1386925/
Hier ben ik wel benieuwd naar!
pi_102183884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Aukje83 het volgende:
Paranormal Activity vond ik wel super trouwens.
Ik heb deel 2 ook geprobeerd, maar waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films. :{
signatuurloos
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:06:49 #85
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102185486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik heb deel 2 ook geprobeerd, maar waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor dit soort films. :{
Ik vond deel 1 echt verschrikkelijk kut.
Deel 2 niet aan begonnen omdat zie regel hierboven.
The Outside Agency
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:12:55 #86
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_102190514
Net Apollo18 gezien... Wat slecht zeg...
Ze probeerden in de bioscoop door het geluid KEIHARD te zetten er nog wat van te maken volgens mij, maar zelfs dat hielp niet.. Liepen ook mensen weg halverwege....

Nu weet ik weer waarom ik download.. scheelt ongeveer 30 euro ;)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:35:20 #87
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102191443
Paranormal Activity 3 in oktober, trailer ziet er goed uit

http://www.imdb.com/title/tt1778304/
pi_102191446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:28 schreef Faxie het volgende:
De eerste 45 minuten had ik nog wel een goed gevoel over de film, maar toen ging het echt flink mis. Inderdaad die slordigheid. Alle spanning was compleet weg, de schrikmomenten waren erg goedkoop en voorspelbaar, het gebruik van geluid was ook erg goedkoop en overdadig waardoor het alle impact verloor, en verder had ik problemen met het plot....
Vond het wel meevallen eigenlijk, in het begin dacht ik dat de film weer zo overdreven Amerikaans was, maar eenmaal in het gebouw, voelde het alsof ik er zelf in zat. Ook vond ik dat de personages best realistisch reageerden op de momenten dat het eng werd. Het einde was alleen wel voorspelbaar, zulke films eindigen namelijk altijd wel kut.
wil je erover praten...?
pi_102193446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Net Apollo18 gezien... Wat slecht zeg...
Ze probeerden in de bioscoop door het geluid KEIHARD te zetten er nog wat van te maken volgens mij, maar zelfs dat hielp niet.. Liepen ook mensen weg halverwege....

Nu weet ik weer waarom ik download.. scheelt ongeveer 30 euro ;)
Die trailer zag ik een paar maanden terug en dacht direct dat dat een suuupervette film zou worden, maar ik hoor van meer mensen dat dat vies tegenvalt. Toch maar wachten op de downloadbare versie dan...
pi_102193942
Ja dat dacht ik ook.... zware domper dus. Ik wil 'm toch nog steeds graag zien in de bios wel.
pi_102199633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

Vond het wel meevallen eigenlijk, in het begin dacht ik dat de film weer zo overdreven Amerikaans was, maar eenmaal in het gebouw, voelde het alsof ik er zelf in zat. Ook vond ik dat de personages best realistisch reageerden op de momenten dat het eng werd. Het einde was alleen wel voorspelbaar, zulke films eindigen namelijk altijd wel kut.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102199852
Ik heb trailer bekeken om eerlijk te zijn heb ik nu wel even gehad met die 'found footage movies'.

edit; Ik had het over de film Apollo18.
signatuurloos
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:42:31 #93
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_102203799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand Tesis al gezen?

Bij Tesis is de gedreven studente Angela op zoek naar extra visueel materiaal voor haar eindwerk over geweld op televisie. Voor haar werk krijgt ze de bereidwillige hulp van de professor Figueroa. Hij is bereid om voor de lieftallige Angela wat opzoekingswerk te verrichten in de videotheek van de universiteit. De verbazing van de frêle jongedame is groot wanneer ze de desbetreffende leraar de dag erop levenloos aantreft in één van de projectieruimten van de campus. Het enige wat haar onmiddellijk opvalt is de aanwezigheid van een cassette in de videomonitor. Nog voor iemand er erg in heeft neemt ze de videoband mee naar huis. Het leven van Angela verandert in een zenuwslopende nachtmerrie want de cassette bevat schokkende beelden van een moord op een voormalige studente van de onderwijsinstelling.


ERG goed die film!
The Light Is Leaving Us All
pi_102207065
Ik heb The Orphan na 1:15 maar uitgezet..... ik ben allergisch voor lompe personages en plotgaten.

De film speelt ook nogal in op cliches. En eng vond ik het ook al niet.

'k Las iets over een 'geweldige' twist, en had al gelijk een vermoeden, even zoeken op imdb en ja hoor. Voorspelbaar dus.

7,1 op imdb is nogal overrated als je het mij vraagt.....
pi_102210556
Dan is het dus jammer dat je vantevoren al wist dat er een twist aan zat te komen. Ik was wel positief verrast in ieder geval, al zag ik het een paar minuten ervoor toch wel al aankomen.
pi_102216377
Tja welke film heeft tegenwoordig nou niet een twist?

Ik vond de uitwerking van de personages in ieder geval zwaar tegenvallen. Zo'n gevalletje dat het gedrag van de personages wel heel erg goed uitkomt voor het script.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zou ik nog wel een tijd door kunnen gaan.... maar bij imdb staan bij de negatievere reviews genoeg argumenten eigenlijk.
  woensdag 21 september 2011 @ 13:48:10 #97
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_102217027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef Stuurloos het volgende:
Iemand Tesis al gezen?

Bij Tesis is de gedreven studente Angela op zoek naar extra visueel materiaal voor haar eindwerk over geweld op televisie. Voor haar werk krijgt ze de bereidwillige hulp van de professor Figueroa. Hij is bereid om voor de lieftallige Angela wat opzoekingswerk te verrichten in de videotheek van de universiteit. De verbazing van de frêle jongedame is groot wanneer ze de desbetreffende leraar de dag erop levenloos aantreft in één van de projectieruimten van de campus. Het enige wat haar onmiddellijk opvalt is de aanwezigheid van een cassette in de videomonitor. Nog voor iemand er erg in heeft neemt ze de videoband mee naar huis. Het leven van Angela verandert in een zenuwslopende nachtmerrie want de cassette bevat schokkende beelden van een moord op een voormalige studente van de onderwijsinstelling.


Engelstalig? Ik wil de trailer niet kijken :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_102217687
Eergisteren Lake Mungo gekeken. Wat een bagger. Totaal niet eng en wat een kutverhaal.
Ik geef hem een 4.
pi_102230630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er dan ook een hekel aan als er in horror films domme personages voorkomen die niet bij de groep blijven en gewoon hun eigen gang gaan alsof er niks aan de hand is, of de kans hebben om te ontsnappen maar die kans dan weer niet nemen.
(Helaas komen die domme personages heel vaak voor in horror films ;( )
wil je erover praten...?
pi_102241542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

(Helaas komen die domme personages heel vaak voor in horror films ;( )
Inderdaad.... en dat vind ik best jammer aangezien ik goede spanning verder wel kan waarderen.

Lake Mungo heb ik ondertussen, maar heb een vermoeden dat die snel uitgaat....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')