SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JDude en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
In de vorm van een mini-mensje..
Dat mocht ik al laten weten.
Hij heeft er zelf in elk geval geen last van...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Over TT: Zou wel voor het eerst zijn!
Dit is de eerste keer dat dit gebeurd is.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi.. Vaker last van dat je arm zomaar uit de kom schiet?
Heb ik nou echt nog nooit last van gehad.. Al verkrampen m'n spieren eerder dan dat ze te los zitten
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat dit gebeurd is.
Ben nu thuis in de ziektewet, moet het een paar dagen laten rusten omdat het mogelijk allemaal verrekt is.
Als het na een paar dagen niet over is moet foto's laten maken.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 8 september 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'
[ afbeelding ]
Sorry Nick, deze vind ik *schouderophaal* meh...quote:Op donderdag 8 september 2011 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry Nick, deze vind ik *schouderophaal* meh...
Whooooooops!quote:
Jajajajajajajaja!!! ssssssttt !! kut prullenbakquote:Op donderdag 8 september 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn god nickEn ik maar klooien in de userdatabase omdat ik het niet snapte
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
star.wars.episode.i.1999.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.ii.2002.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.iv.1977.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.v.1980.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.vi.1983.720p.bluray.x264-amiable.
en deel 3 is ook al onderweg
Toch maar eens gaan kijken dan
Ik heb er nog nooit 1tje gezienquote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..
quote:
slapend typen, hmh.quote:
Hayden Christensen!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..
Heb ik al alleen geen bed in de buurtquote:
DIBS OP DE BANK!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik al alleen geen bed in de buurt
Werk in de bank, niet er op.quote:
Daar heb ik ook nog geen idee vanquote:
Frietatjes met joppiesaus en een kipcorn.quote:
Om vervolgens weer naar de supermarkt te moeten en 2 uur in de keuken te zwoegen daarna..quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Daar heb ik kookboeken voorals ik het niet meer weet trek ik er daar 1 van open
Je hebt je andere arm nogquote:
quote:Ik wil naast mijn moeder worden begraven.' zei mijn vrouw. Dat is goed, maar mag ik eerst even mijn fucking ontbijt naar binnen werken?
Nonsense. Ik sta er vandaag ook hooguit 10 minuten in, maar ik vind het dan ook leuk om te doenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Om vervolgens weer naar de supermarkt te moeten en 2 uur in de keuken te zwoegen daarna..
quote:
Nonsense! Wat een geniaal woord!!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nonsense. Ik sta er vandaag ook hooguit 10 minuten in, maar ik vind het dan ook leuk om te doen
Puur voor de verhouding meer ook niet. Ik sta er dit keer tijdens het koken echt niet in te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nonsense! Wat een geniaal woord!!
Maar kerel, voor een recept wat je binnen 10 minuten maakt heb je toch geen kookboek nodig?
quote:
met de rechterhand is het toch niet zo vertrouwdquote:
Bij mij gaat dat zo:quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Daar heb ik kookboeken voorals ik het niet meer weet trek ik er daar 1 van open
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
Nee, geen zin in, nee, ook niet... *blader* *blader* ... yuck, lust ik niet... *blader* *blader* ... dat hebben ze nooit bij de AH... *blader* *blader* .... geen zin in... ook geen zin in.... *blader* oow... yeah!.... maar nee toch niet... *blader* *terug-blader* hmmmz.... neeeeeee..... *blader* *blader* *zucht* nah, heb ik eigenlijk gisteren al op.... *blader* *blader*.... *smijt boek in kast*
"Mag ik van u 1 frietje met, een berenhap met satesaus en een kaassoufflé... Meenemen ja..."
Gelukkig lust ik bijna allesquote:Op donderdag 8 september 2011 16:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
Nee, geen zin in, nee, ook niet... *blader* *blader* ... yuck, lust ik niet... *blader* *blader* ... dat hebben ze nooit bij de AH... *blader* *blader* .... geen zin in... ook geen zin in.... *blader* oow... yeah!.... maar nee toch niet... *blader* *terug-blader* hmmmz.... neeeeeee..... *blader* *blader* *zucht* nah, heb ik eigenlijk gisteren al op.... *blader* *blader*.... *smijt boek in kast*
"Mag ik van u 1 frietje met, een berenhap met satesaus en een kaassoufflé... Meenemen ja..."
Dan is de oplossing heel dichtbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik bijna allesen als ik met patat en berenhap begin word ik sowieso 20 kilo zwaarder
Welke, ming of pingquote:
quote:Wat gebeurt er als de aarde 30 keer sneller draait? Dan krijg je elke dag je maandloon en bloeden alle vrouwen dood.
Hoe Langquote:
quote:
Ondertussen heb ik net een half uur in de keuken gestaan voor een uitmuntendequote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik bijna allesen als ik met patat en berenhap begin word ik sowieso 20 kilo zwaarder
is altyd beter dan lopenquote:
quote:
Griekse saladequote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen heb ik net een half uur in de keuken gestaan voor een uitmuntende
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
Dolmades dude DOLMADES!!!quote:
ok! Morgen of overmorgen proberen.quote:
Ziet er goed uit kerelquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
Review ziet er veelbelovend uitquote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
Anyhow.
http://www.gametrailers.com/video/review-ico-shadow/720406
Ik hier hier WEER zo'n fucking zin in!!!
Wat ze zeggen qua besturing klopt wel, die is niet al te best (meer) maar de ervaring is echt episch!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Review ziet er veelbelovend uit
Nooit de originele versies gespeeld
Ben wel benieuwd hoorde er in ps2 tijd al genoeg over.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ze zeggen qua besturing klopt wel, die is niet al te best (meer) maar de ervaring is echt episch!
GameBabe en ik wisten het al kuuks. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JDude en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
In de vorm van een mini-mensje..
Dat mocht ik al laten weten.
Goed bezigquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Aardbeving in Nederland, Het aantal doden wordt geschat op 2 porseleinen tuinkabouters. Slachtofferhulp komt langzaam op gang
quote:
quote:Is er al een tsunami-waarschuwing afgegeven voor het Ijsselmeer? #aardbeving
quote:HÉ, HAÏTI, DOE 'NS WAT TERUG!! #aardbeving #giro555
ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Goed bezig
Ikzelf had een maaltijd salade gemaakt maar zag er niet echt spectaculair uit.
[ afbeelding ]
Serieus? Niets van mee gekregen, volgens mij staan mijn baby-en zwanger voelsprieten uit!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef GameBabe het volgende:
He kuuk, super van de kleine! Op de meet wist ik het stiekem al. Te vaak naar die super vieze wc, niet drinken, stil, pips en een beetje een buikje als ik het goed zag...
Maar fijn dat de eerste maanden voorbij zijn!
Zo net lekker bier gedronken gegeten en over piemels gepraat. Nu de man lastig vallen op zijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef Nebo het volgende:
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef koei het volgende:
Zo vervelend dat er gewoon nog mensen zijn die niet op facebook of hyves te vinden zijn
Ach, jij hebt iig nog een fotoboek hier... En je hebt twitter!quote:
Op vakantie om 7:20 op fok posten terwijl er geen tijdsverschil is... da's niet zo gezond tain! je moet wel een beetje relaxen, uitslapen en uitrusten natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:20 schreef Tain het volgende:
Gefeli Kuuk
Pfft tis hier nu al warm en dan stappen we zo de bus in voor een eilandtour
Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:24 schreef koei het volgende:
[..]
Op vakantie om 7:20 op fok posten terwijl er geen tijdsverschil is... da's niet zo gezond tain! je moet wel een beetje relaxen, uitslapen en uitrusten natuurlijk!
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Jij zag het aan m'n cupmaat?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Mday het volgende:
Spinazie a la baas! met aardappels, eitje en karbonade
oh en
[..]
GameBabe en ik wisten het al kuuks. Gefeliciteerd!
Dank je Beebquote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef GameBabe het volgende:
He kuuk, super van de kleine! Op de meet wist ik het stiekem al. Te vaak naar die super vieze wc, niet drinken, stil, pips en een beetje een buikje als ik het goed zag...
Maar fijn dat de eerste maanden voorbij zijn!
Zo net lekker bier gedronken gegeten en over piemels gepraat. Nu de man lastig vallen op zijn werk.
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk even patient spelen op school. Altijd leuk om door het lokaal te huppelen in je ondergoed
Omdatquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen..
Oh neuh hoor wen je zo aan op de opleiding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen..
Ohh oké.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh neuh hoor wen je zo aan op de opleiding.
En zoveel mensen zijn er niet, 2 assesoren en mijn studiegenoot die mijn fysiotherapeut is. (hij heeft tentamen)
De eerste 2 jaar van de opleiding moeten we bijna dagelijks uit de kleren in een vol klaslokaal. Na 2 keer boeit je dat echt niet meer (tenzij je misschien in een klas vol topmodellenfiguurtjes zitquote:
kom d'r maar in poit, ik heb ruimte voor je joke gereserveerd --------> ( *insert* )quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar van de opleiding moeten we bijna dagelijks uit de kleren in een vol klaslokaal. Na 2 keer boeit je dat echt niet meer (tenzij je misschien in een klas vol topmodellenfiguurtjes zit)
Het enige waar ik op let is dat ik een goede bh aan heb sinds er bij de fysio er een keertje eentje is uitgevallen
geen grapje, enkel besef van verkeerde studierichtingquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
kom d'r maar in poit, ik heb ruimte voor je joke gereserveerd --------> ( *insert* )
Valt wel mee, ik heb ook een aantal minder leuke verhalen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
geen grapje, enkel besef van verkeerde studierichting
Eerste gedachte hier "RUBBEREN HANDSCHOEN "quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb ook een aantal minder leuke verhalen!
Oh nee dat heb je alleen als je bekken-bodem fysio wordt!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eerste gedachte hier "RUBBEREN HANDSCHOEN "
Hij moet waarschijnlijk nog steeds een hoop dingen doen waar je niet jaloers op bent.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:23 schreef Poit het volgende:
Maat van me is nu dokter, maar als je de dingen hoort die hij moest doen voor z'n opleiding... Niet jaloers.
Tijdverschil Nederland - Griekenland: +1quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:24 schreef koei het volgende:
[..]
Op vakantie om 7:20 op fok posten terwijl er geen tijdsverschil is... da's niet zo gezond tain! je moet wel een beetje relaxen, uitslapen en uitrusten natuurlijk!
Haha, inderdaad. RECTAAL TOUCHÉquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk nog steeds een hoop dingen doen waar je niet jaloers op bent.
Zulke ranzige dingen heb ik gelukkig niet meer sinds ik met verpleegkunde gestopt ben.
Ik las dit te snel en dacht even dat het over voetbal gingquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tijdverschil Nederland - Griekenland: +1
Wel he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las dit te snel en dacht even dat het over voetbal ging.
Prima gerechtje heb je trouwens gemaakt gister!!
Dat doet alsnog geen afbreuk aan de essentie van mijn opmerking!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel he?
Maar nee, het was geen voetbal. Meer koei even wijzen op een klein vergissinkje (fail!).
Ik bestrijd die essentie ook niet. Wijs je er alleen op dat er wel degelijk een tijdverschil is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat doet alsnog geen afbreuk aan de essentie van mijn opmerking!
En koei bijt gewoon van zich afquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:57 schreef koei het volgende:
[..]
Dat doet alsnog geen afbreuk aan de essentie van mijn opmerking!
Zeg dat wel. pff..quote:
Niet vanaf de release.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Desiler het volgende:
Gaat iemand hier Modern Warfare 3 halen dan? Ik vind het echt een regelrechte kopie van MW2
Gelukkig wel! Nog eh ... 3 uurtjes.quote:
Denk niet dat het een super gaat wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet vanaf de release.
Tenzij het later echt super blijkt te zien misschien maar is nu nog lastig te zeggen.
Fixedquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:46 schreef Desiler het volgende:
[..]
Niet dat het een super gaat worden
Nope, heb wel Battlefield 3 in de pre-order staan, lekker met m'n matti's een squad zijn en ownen als een malle op de 360!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Desiler het volgende:
Gaat iemand hier Modern Warfare 3 halen dan? Ik vind het echt een regelrechte kopie van MW2
Battlefield 3quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, heb wel Battlefield 3 in de pre-order staan, lekker met m'n matti's een squad zijn en ownen als een malle op de 360!
Daarom dat ik m niet ga halen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:46 schreef Desiler het volgende:
[..]
Denk niet dat het een super gaat worden
Dunno.. Ik verzin de TT niet..quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoezo heeft Poit trouwens geen last van grootheidswaanzin?
Ik twijfel echt zo erg... ik vind bfbc2 niet echt lekker spelen, maar mw3 wil ik uit principe eigenlijk niet kopen. Ik zit in tweestrijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, heb wel Battlefield 3 in de pre-order staan, lekker met m'n matti's een squad zijn en ownen als een malle op de 360!
Ik hoop zo dat fruit beide niet koopt!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik twijfel echt zo erg... ik vind bfbc2 niet echt lekker spelen, maar mw3 wil ik uit principe eigenlijk niet kopen. Ik zit in tweestrijd
En de nieuwe CS duurt nog zo lang, en dat is nog zonder rekening te houden met Valve-time
Haha hoezo dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat fruit beide niet koopt!!
Fruit is een oorlogsveteraan wannabe.quote:
Omdat dan de huiskamer elke dag gevuld is met oorlogsgeluiden die zowel van de ps3 als van de bank af komen.quote:
PCquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Solique, heb jij m voor de PC of 360 gepreordered?
En Ross, voor mij was het echt een no-brainer, vind bad company 2 echt lekker spelen, het is wel echt heeeeel anders dan CoD, dat wel, maar het ligt mij beter. Wat rustiger, meer nadruk op teamplay, heerlijkheid!
Anders wacht je toch de reviews af en blijf je in de tussentijd MW2 en BO spelen? Moet BO trouwens maar eens terug krijgen van een matti, dan zal ik ook es meedoen!
dat is altyd beter dan fap fap fap OEH geluiden te horen (dat moet dan een natuur film zijn)quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat dan de huiskamer elke dag gevuld is met oorlogsgeluiden die zowel van de ps3 als van de bank af komen.
Zit je lekker een boek te lezen op de bank na een lange dag stage hoor je op de achtergrond continue: gagagag knal boem (dat moet dan gunfire zijn)
Maat daar heeft ze nog wat aan *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is altyd beter dan fap fap fap OEH geluiden te horen (dat moet dan een natuur film zijn)
Ik heb BO echt al heeeeel lang niet meer aangeraakt. Vind hem helemaal niet zo leuk meer... alleen de zombiemode is nog wel tofquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Solique, heb jij m voor de PC of 360 gepreordered?
En Ross, voor mij was het echt een no-brainer, vind bad company 2 echt lekker spelen, het is wel echt heeeeel anders dan CoD, dat wel, maar het ligt mij beter. Wat rustiger, meer nadruk op teamplay, heerlijkheid!
Anders wacht je toch de reviews af en blijf je in de tussentijd MW2 en BO spelen? Moet BO trouwens maar eens terug krijgen van een matti, dan zal ik ook es meedoen!
Kun je dan geen oorlogsboek lezen? Haar naam is Sarah ofzo, dan heb je realistisch achtergrond geluidquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat dan de huiskamer elke dag gevuld is met oorlogsgeluiden die zowel van de ps3 als van de bank af komen.
Zit je lekker een boek te lezen op de bank na een lange dag stage hoor je op de achtergrond continue: gagagag knal boem (dat moet dan gunfire zijn)
Dirty minds hebben jullie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Maat daar heeft ze nog wat aan *wink* *wink* *nudge* *nudge*
Haha niet echt, want er zit gescheld in het limburgs bijquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je dan geen oorlogsboek lezen? Haar naam is Sarah ofzo, dan heb je realistisch achtergrond geluid
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!Ow wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Kuuk zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow wacht
Is Kuuk zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!As if!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuukske wouldn't let me..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow wacht
Is Kuuk zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!Dacht je serieus dat ik zwanger was? Ik dacht dat je me een beetje zat te jennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:24 schreef koei het volgende:
[..]
Jep, vanaf de release en de Hardened Edition. BF3 twijfel ik nog hard over, ik weet niet wat het is, maar ik vind het echt niet fijn spelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Desiler het volgende:
Het is ook wat stroefjes vergeleken met CoD, dat maakt juist dat het zo lekker speelt!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb BO echt al heeeeel lang niet meer aangeraakt. Vind hem helemaal niet zo leuk meer... alleen de zombiemode is nog wel tofSpeel de laatste tijd alleen maar MW2 meer qua shooter.
BFBC2 ligt me gewoon niet. Ik vind het hele idee erachter tof, maar de speelstijl ligt me niet... alles gaat zo.. stroefjes ofzo.. geen idee
Is het trouwens Killzone 2 stroef?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is ook wat stroefjes vergeleken met CoD, dat maakt juist dat het zo lekker speelt!
Zo stroef nu ook weer niet.quote:
Ik vond de Killzone 2 pace echt geweldig.. Perfect voor een oude man als ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo stroef nu ook weer niet.
Het is gewoon iets meer realistischer/langzamer qua bewegingen.
Moet nog steeds eens verder met kz2, online nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond de Killzone 2 pace echt geweldig.. Perfect voor een oude man als ik
Had m al gezienquote:
KZ3 is iets sneller dan KZ2.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet nog steeds eens verder met kz2, online nooit gespeeld.
Verschilt het veel met kz3 dan?
[..]
Had m al gezien![]()
WHAHAquote:
ok, kz3 is nu ook niet super snel dan valt het wel mee inderdaad.quote:
AWESOME!quote:
bc2 is sneller dan kz3? Whoah! Ik vind bc2 al supertraagquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, kz3 is nu ook niet super snel dan valt het wel mee inderdaad.
bc2 is toch wel een stuk sneller
Het zijn 2 totaal verschillende games dus zijn moeilijk te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
bc2 is sneller dan kz3? Whoah! Ik vind bc2 al supertraag
Ik vind het juist heerlijk, lekker statige zware wapens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
bc2 is sneller dan kz3? Whoah! Ik vind bc2 al supertraag
Dagquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
enige post van vandaag want werk op locatie in uutje!
dag
pop.quote:
quote:
Ik las helemaal verkeerd. Ik dacht dat Gamebabe het over jou had over de meet. En toen las ik dat je zwanger voelsprieten uit stonden, als in, je hebt ze uitgestokenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik zwanger was? Ik dacht dat je me een beetje zat te jennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga weer eens een review voor FOK! typenF1 2011?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga weer eens een review voor FOK! typenOh ja? Wel even langs mij hè. Spelling enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik wens je alvast sterkte, ik denk dat Liz nog steeds nachtmerries van mijn reviews heeftquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja? Wel even langs mij hè. Spelling enzo.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
Ging even rondje maken tijdens lunch.
Je komt nog wel eens wat tegen ipv overstekende katten hebben ze in Amsterdam tegenwoordig overstekende kreeften
Wat the fak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens een krab gespot ergens maar een kreeft zo rond zien lopen is voor mij nieuw..
Ik neem wel aan dat je hem meegenomen hebt! Kreeft
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee, beest laten lopen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat the fak!
Ik heb wel eens een krab gespot ergens maar een kreeft zo rond zien lopen is voor mij nieuw..
Ik neem wel aan dat je hem meegenomen hebt! Kreeft
Kick.. Had je geen pannetje met kokend water bij je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, beest laten lopen.
Ging ook in aanvals- verdedigingshouding als je te dichtbij kwam.
Nee, wel bakje kibbeling.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Kick.. Had je geen pannetje met kokend water bij je?
Voor jouw is het dus vanavond CHICKENquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, beest laten lopen.
Ging ook in aanvals- verdedigingshouding als je te dichtbij kwam.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Voor jouw is het dus vanavond CHICKEN
yeah buddyquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:
FPC FOR LIFE BABY!!!
FISTPUMP, PUSHUPS AND CHAPSTICK!!!
quote:
tis hier een uur laterquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:24 schreef koei het volgende:
[..]
Je heb zeker de rest in een ravijn gegooid?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
tis hier een uur latermaar dit was voorlopig ook het enige groepsuitje wat we gaan doen.
hoop het ook, maar meestal de avond dat hij doorslaapt is wanneer ik de hele dag thuis gebleven ben en hij genoeg aandacht heeft gehad. Hij wilt gewoon na eerst 11 uur in de badkamer als ik aan het werk ben, dan 4 a 5 uur eruit en dan weer 8 uur erin als ik ga slapen, dan vind hij het niet leuk meer... en als ik thuis ben is hij er de hele dag uti ... ik heb het idee dat dat het probleem is en niet meer de pijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geniet er van
hopelijk dat poezel zich gedraagt
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoop het ook, maar meestal de avond dat hij doorslaapt is wanneer ik de hele dag thuis gebleven ben en hij genoeg aandacht heeft gehad. Hij wilt gewoon na eerst 11 uur in de badkamer als ik aan het werk ben, dan 4 a 5 uur eruit en dan weer 8 uur erin als ik ga slapen, dan vind hij het niet leuk meer... en als ik thuis ben is hij er de hele dag uti ... ik heb het idee dat dat het probleem is en niet meer de pijn
oh en jullie comments op mijn FB status zijn te grappig, die 3 opmerkingen onder elkaar volgen elkaar precies op lol
Beestje is gewoon te verwendquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoop het ook, maar meestal de avond dat hij doorslaapt is wanneer ik de hele dag thuis gebleven ben en hij genoeg aandacht heeft gehad. Hij wilt gewoon na eerst 11 uur in de badkamer als ik aan het werk ben, dan 4 a 5 uur eruit en dan weer 8 uur erin als ik ga slapen, dan vind hij het niet leuk meer... en als ik thuis ben is hij er de hele dag uti ... ik heb het idee dat dat het probleem is en niet meer de pijn
oh en jullie comments op mijn FB status zijn te grappig, die 3 opmerkingen onder elkaar volgen elkaar precies op lol
Ja ik moest er om lachenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Beestje is gewoon te verwend
Er was niets afgesproken maar die zijn mooi toch
Dont try it @ home, we are pro'squote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Volgens mijn vrouw behandel ik haar als een kind. Wat moest ik zeggen? Dus gaf ik haar een stickertje omdat ze zo goed voor zichzelf opkomt.
quote:
quote:
psssstquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:04 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan en onderweg te verzinnen wat waar te gaan eten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Helaas had ik deze vrij snel door...quote:
Ik vond hem wel grappig.. En te lang geleden inderdaad..quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Helaas had ik deze vrij snel door...
Maar, het is wel alweer een lange tijd geleden dat ik iets van een Rickroll-youtubje heb gehad ofzo. Zou het dan echt voorbij zijn?![]()
Maf beest...!quote:
Nee, toevallig was ik die dag ook niet lekker maar dat had toch een andere redenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik las helemaal verkeerd. Ik dacht dat Gamebabe het over jou had over de meet. En toen las ik dat je zwanger voelsprieten uit stonden, als in, je hebt ze uitgestoken
quote:
Waarom zit jij niet in LA?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dont try it @ home, we are pro's
Bij de laatste rip deal is m'n arm uit de kom geschoten, daarom mag ik nu niet vliegenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in LA?
[ afbeelding ]
Jij had perfect in dat programma gepastquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bij de laatste rip deal is m'n arm uit de kom geschoten, daarom mag ik nu niet vliegen
ik had het beter gedaan, had die sigaretten gewoon gepakt van die paki.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij had perfect in dat programma gepast
Geniaal stukje!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik had het beter gedaan, had die sigaretten gewoon gepakt van die paki.
Dat is ook het enige stukje wat ik had gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal stukje!
Die paki was gewoon een racist jong!
Jammer!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is ook het enige stukje wat ik had gezien.
Welk programma is het?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij had perfect in dat programma gepast
OKAAAAAY SPALK DAT DING OOK MAAR EN KOM HIER MAAR OP DE BANK ERBIJ ZITTENquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
Eten weg gewerkt
Volgende week maar eens langs de dokter mijn poot begint het nu helemaal te begeven op weg naar huis helse pijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
Eten weg gewerkt
Volgende week maar eens langs de dokter mijn poot begint het nu helemaal te begeven op weg naar huis helse pijn.
Ben 2x langs de kant gestopt omdat ik het gas niet meer kon in duwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAAAAAY SPALK DAT DING OOK MAAR EN KOM HIER MAAR OP DE BANK ERBIJ ZITTEN
... mannen! ..
Jahoor, dan spalk ik je hier wel, heb het nu al 7x gezien dus dat kan ik wel nadoen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben 2x langs de kant gestopt omdat ik het gas niet meer kon in duwen
Mag ik ook zonder spalk langs komen
Vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jahoor, dan spalk ik je hier wel, heb het nu al 7x gezien dus dat kan ik wel nadoen!
Nu lijkt mij alleen niet handig, heb er al een ijsdoek omheen zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jahoor, dan spalk ik je hier wel, heb het nu al 7x gezien dus dat kan ik wel nadoen!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vrouwenze weten altijd wel een manier om mannen geld afhandig te maken
![]()
Alles komt wel goed scatjequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu lijkt mij alleen niet handig, heb er al een ijsdoek omheen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alles komt wel goed scatjeHoud liever mijn benen als je het niet erg vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ik had je wel door, 7x gezien hoe een spalk aangebracht werd maar ook hoe ze 7 keer de rekening uitschrevenquote:
doe je ook aan body 2 body rugmassages?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAAAAAY SPALK DAT DING OOK MAAR EN KOM HIER MAAR OP DE BANK ERBIJ ZITTEN
... mannen! ..
nee die hoor jij te doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
doe je ook aan body 2 body rugmassages?
Ohja fuck.. dat is waar.. maar die van mij zijn dan ook fucking fijn!quote:
Zie nu de zaag pas, wtf moet ik daar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna gewoon laten spalken
lees jij al je boeken van achter naar voor?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
Geen idee of ik dat nog kan, bij mezelf werkt het altijd wel.
[..]
Zie nu de zaag pas, wtf moet ik daar mee.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja fuck.. dat is waar.. maar die van mij zijn dan ook fucking fijn!
Zat mobiel dan vallen de plaatjes weg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees jij al je boeken van achter naar voor?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alles komt wel goed scatjeGoh bbn soms ben je een beetje lompSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Wat heb je met je rug dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
doe je ook aan body 2 body rugmassages?
Mijn excuus is, ik heb 3 jaar in de bouw gewerkt voor ik service monteur werdquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goh bbn soms ben je een beetje lomp
quote:Als je computer de volgende keer weer hopeloos vastloopt, bel dan de glazenwasser. Die heeft verstand van Windows.
quote:Mijn vriendin kan zo slecht koken he, als ik flosdraad in de keuken laat liggen, zie je de muizen zichzelf gewoon ophangen.
Die eerstequote:
ik heb trouwens een stickervel in huis gevondenquote:
Sinds zaterdag weer last van m'n onderrug. spieren zitten te kutten..quote:
Toch eens naar de fysio met die rug van jou!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds zaterdag weer last van m'n onderrug. spieren zitten te kutten..
Even rustig aan doen met lopen dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds zaterdag weer last van m'n onderrug. spieren zitten te kutten..
Alleen als jij m'n fysio bent..quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch eens naar de fysio met die rug van jou!
Ik heb mijn diploma nog niet eensquote:
Boeiend.. Die andere fysio's met een diploma hebben me ook nog weinig geholpenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb mijn diploma nog niet eens
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Boeiend.. Die andere fysio's met een diploma hebben me ook nog weinig geholpen
Heb voor m'n knie ooit een kneiter goede therapeut gehad. Na 5 jaar kutten was hij degene die me er bovenop hielp.. Beetje jammer dat hij niet meer in Gouda werkt..quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja dat is het nadeel van fysiotherapeuten, de ene helft is goed en die weten wat ze doen. De andere helft doet maar wat.
Vast wel! Er zijn ook hele goedequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Daarom ben ik wel benieuwd of er nu misschien iemand is die wat kan doen.
Is dat dan 60 euro of kun je net als die ms points ze vaak ook wel goedkoper vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef koei het volgende:
Zo, zestig euro aan PSN tegoed besteld! Kan ik PS+ verlengen en wat games kopen!
47 euro, dus op zich een prima deal!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat dan 60 euro of kun je net als die ms points ze vaak ook wel goedkoper vinden?
Top!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
47 euro, dus op zich een prima deal!
Zeker! Al ga ik wel stoppen met premiumquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef lkb9000 het volgende:
Hmmmm Spotify is bestwel een fijn programma!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef lkb9000 het volgende:
Hmmmm Spotify is bestwel een fijn programma!
Weet niet wat je al gezien heb en waar je van houd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier nog film tips? Ben door mijn lijstje heen, gaat hard als je de hele tijd op de bank zit met kat op schoot, kijk film na film!
godfather trilogie. Ben je wel even mee bezigquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier nog film tips? Ben door mijn lijstje heen, gaat hard als je de hele tijd op de bank zit met kat op schoot, kijk film na film!
Maar wel super tofquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
godfather trilogie. Ben je wel even mee bezig
Hier niet.. Alles is nog nat maar het is wel warmquote:
BBN houd zich zelf in, om aan te tonen dat hij toch wat fatsoen heeft en niet van alles iets dubbelzinnig gaat makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier niet.. Alles is nog nat maar het is wel warm
Volgens mij kon je gewoon geen scherpe opmerking verzinnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
BBN houd zich zelf in, om aan te tonen dat hij toch wat fatsoen heeft en niet van alles iets dubbelzinnig gaat maken![]()
"nat en warm" meer woorden heb ik niet nodig hahaha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij kon je gewoon geen scherpe opmerking verzinnen
Heb je weer wat lekkers achter slot en grendel uit je kelder gehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier niet.. Alles is nog nat maar het is wel warm
Dat zou koud en klam zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je weer wat lekkers achter slot en grendel uit je kelder gehaald
Zo voel ik mezelf als het moment voorbij is hahahaha (joke)quote:
oh is die al in goede kwali te krijgen? zo ook even binnenhalen dan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
Ik ga denk zo maar eens Tron Legacy kijken, ligt al zo lang klaar.
Ja, al een tijdje..quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh is die al in goede kwali te krijgen? zo ook even binnenhalen dan!
en leuke shirts poit
Als je tron gezien hebt heb je wel zin in wat beters denk ik..quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
check ik was tron beetj vergeten alweer
hij komt er nu aan
nog meer tips?
Maakt niet uit, alles wel! Ik vind in elk genre wel leuke filmquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je tron gezien hebt heb je wel zin in wat beters denk ik..
Wat voor mood ben je in?
Haha, mooi zo..quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wel! Ik vind in elk genre wel leuke film
Eerste 2 gedownload en The rock, de rest ken ik alquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, mooi zo..
Euh, lijstje: Leon, Grave of the Fireflies (anime), REC., REC.2, Little Miss Sunshine, Waiting, The Rock, House of the flying daggers.
Genoeg?
okay!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef badboynova het volgende:
World invasion: battle los angeles
actie
Grave of the firefliesquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerste 2 gedownload en The rock, de rest ken ik alMOAAAAR!
[..]
okay!
Okay nog ff een zooi aangooienquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Grave of the fireflies
Euh, Japanse film: Battle Royal! Heule vette film!
Oh, en natuurlijk Commando, Predator en Total Recall.
Maar vergeet ook Super Troopers, Beerfest en the Slammin' Salmon niet
Zeker, ben nu de 720P blu-ray aan het kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh is die al in goede kwali te krijgen? zo ook even binnenhalen dan!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
BBN houd zich zelf in, om aan te tonen dat hij toch wat fatsoen heeft en niet van alles iets dubbelzinnig gaat maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |