SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 september 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JDude en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
In de vorm van een mini-mensje..
Dat mocht ik al laten weten.
Hij heeft er zelf in elk geval geen last van...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Over TT: Zou wel voor het eerst zijn!
Dit is de eerste keer dat dit gebeurd is.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi.. Vaker last van dat je arm zomaar uit de kom schiet?
Heb ik nou echt nog nooit last van gehad.. Al verkrampen m'n spieren eerder dan dat ze te los zitten
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat dit gebeurd is.
Ben nu thuis in de ziektewet, moet het een paar dagen laten rusten omdat het mogelijk allemaal verrekt is.
Als het na een paar dagen niet over is moet foto's laten maken.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 8 september 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Aardig gek joh.. Maar wel lekker 'vakantie'
[ afbeelding ]
Sorry Nick, deze vind ik *schouderophaal* meh...quote:Op donderdag 8 september 2011 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry Nick, deze vind ik *schouderophaal* meh...
Whooooooops!quote:
Jajajajajajajaja!!! ssssssttt !! kut prullenbakquote:Op donderdag 8 september 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Mijn god nickEn ik maar klooien in de userdatabase omdat ik het niet snapte
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
star.wars.episode.i.1999.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.ii.2002.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.iv.1977.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.v.1980.720p.bluray.x264-amiable
star.wars.episode.vi.1983.720p.bluray.x264-amiable.
en deel 3 is ook al onderweg
Toch maar eens gaan kijken dan
Ik heb er nog nooit 1tje gezienquote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..
quote:
slapend typen, hmh.quote:
Hayden Christensen!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb laatste een poging gedaan om episode 1 2 en 3 te kijken maar damn, wat een saaie kutfilms zeg..
Heb ik al alleen geen bed in de buurtquote:
DIBS OP DE BANK!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik al alleen geen bed in de buurt
Werk in de bank, niet er op.quote:
Daar heb ik ook nog geen idee vanquote:
Frietatjes met joppiesaus en een kipcorn.quote:
Om vervolgens weer naar de supermarkt te moeten en 2 uur in de keuken te zwoegen daarna..quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Daar heb ik kookboeken voorals ik het niet meer weet trek ik er daar 1 van open
Je hebt je andere arm nogquote:
quote:Ik wil naast mijn moeder worden begraven.' zei mijn vrouw. Dat is goed, maar mag ik eerst even mijn fucking ontbijt naar binnen werken?
Nonsense. Ik sta er vandaag ook hooguit 10 minuten in, maar ik vind het dan ook leuk om te doenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Om vervolgens weer naar de supermarkt te moeten en 2 uur in de keuken te zwoegen daarna..
quote:
Nonsense! Wat een geniaal woord!!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nonsense. Ik sta er vandaag ook hooguit 10 minuten in, maar ik vind het dan ook leuk om te doen
Puur voor de verhouding meer ook niet. Ik sta er dit keer tijdens het koken echt niet in te kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nonsense! Wat een geniaal woord!!
Maar kerel, voor een recept wat je binnen 10 minuten maakt heb je toch geen kookboek nodig?
quote:
met de rechterhand is het toch niet zo vertrouwdquote:
Bij mij gaat dat zo:quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
Daar heb ik kookboeken voorals ik het niet meer weet trek ik er daar 1 van open
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
Nee, geen zin in, nee, ook niet... *blader* *blader* ... yuck, lust ik niet... *blader* *blader* ... dat hebben ze nooit bij de AH... *blader* *blader* .... geen zin in... ook geen zin in.... *blader* oow... yeah!.... maar nee toch niet... *blader* *terug-blader* hmmmz.... neeeeeee..... *blader* *blader* *zucht* nah, heb ik eigenlijk gisteren al op.... *blader* *blader*.... *smijt boek in kast*
"Mag ik van u 1 frietje met, een berenhap met satesaus en een kaassoufflé... Meenemen ja..."
Gelukkig lust ik bijna allesquote:Op donderdag 8 september 2011 16:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
Nee, geen zin in, nee, ook niet... *blader* *blader* ... yuck, lust ik niet... *blader* *blader* ... dat hebben ze nooit bij de AH... *blader* *blader* .... geen zin in... ook geen zin in.... *blader* oow... yeah!.... maar nee toch niet... *blader* *terug-blader* hmmmz.... neeeeeee..... *blader* *blader* *zucht* nah, heb ik eigenlijk gisteren al op.... *blader* *blader*.... *smijt boek in kast*
"Mag ik van u 1 frietje met, een berenhap met satesaus en een kaassoufflé... Meenemen ja..."
Dan is de oplossing heel dichtbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik bijna allesen als ik met patat en berenhap begin word ik sowieso 20 kilo zwaarder
Welke, ming of pingquote:
quote:Wat gebeurt er als de aarde 30 keer sneller draait? Dan krijg je elke dag je maandloon en bloeden alle vrouwen dood.
Hoe Langquote:
quote:
Ondertussen heb ik net een half uur in de keuken gestaan voor een uitmuntendequote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik bijna allesen als ik met patat en berenhap begin word ik sowieso 20 kilo zwaarder
is altyd beter dan lopenquote:
quote:
Griekse saladequote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen heb ik net een half uur in de keuken gestaan voor een uitmuntende
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
Dolmades dude DOLMADES!!!quote:
ok! Morgen of overmorgen proberen.quote:
Ziet er goed uit kerelquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
Review ziet er veelbelovend uitquote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
Anyhow.
http://www.gametrailers.com/video/review-ico-shadow/720406
Ik hier hier WEER zo'n fucking zin in!!!
Wat ze zeggen qua besturing klopt wel, die is niet al te best (meer) maar de ervaring is echt episch!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Review ziet er veelbelovend uit
Nooit de originele versies gespeeld
Ben wel benieuwd hoorde er in ps2 tijd al genoeg over.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat ze zeggen qua besturing klopt wel, die is niet al te best (meer) maar de ervaring is echt episch!
GameBabe en ik wisten het al kuuks. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Lieve, lieve mensen.
JDude en ik verwachten, als alles goed blijft gaan, in maart 2012 uitbreiding in ons huske..
In de vorm van een mini-mensje..
Dat mocht ik al laten weten.
Goed bezigquote:Op donderdag 8 september 2011 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pasticcio
en
[ afbeelding ]
Griekse salade...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Aardbeving in Nederland, Het aantal doden wordt geschat op 2 porseleinen tuinkabouters. Slachtofferhulp komt langzaam op gang
quote:
quote:Is er al een tsunami-waarschuwing afgegeven voor het Ijsselmeer? #aardbeving
quote:HÉ, HAÏTI, DOE 'NS WAT TERUG!! #aardbeving #giro555
ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Goed bezig
Ikzelf had een maaltijd salade gemaakt maar zag er niet echt spectaculair uit.
[ afbeelding ]
Serieus? Niets van mee gekregen, volgens mij staan mijn baby-en zwanger voelsprieten uit!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef GameBabe het volgende:
He kuuk, super van de kleine! Op de meet wist ik het stiekem al. Te vaak naar die super vieze wc, niet drinken, stil, pips en een beetje een buikje als ik het goed zag...
Maar fijn dat de eerste maanden voorbij zijn!
Zo net lekker bier gedronken gegeten en over piemels gepraat. Nu de man lastig vallen op zijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef Nebo het volgende:
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:32 schreef koei het volgende:
Zo vervelend dat er gewoon nog mensen zijn die niet op facebook of hyves te vinden zijn
Ach, jij hebt iig nog een fotoboek hier... En je hebt twitter!quote:
Op vakantie om 7:20 op fok posten terwijl er geen tijdsverschil is... da's niet zo gezond tain! je moet wel een beetje relaxen, uitslapen en uitrusten natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:20 schreef Tain het volgende:
Gefeli Kuuk
Pfft tis hier nu al warm en dan stappen we zo de bus in voor een eilandtour
Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:24 schreef koei het volgende:
[..]
Op vakantie om 7:20 op fok posten terwijl er geen tijdsverschil is... da's niet zo gezond tain! je moet wel een beetje relaxen, uitslapen en uitrusten natuurlijk!
Is Lot zwanger? Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Jij zag het aan m'n cupmaat?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Mday het volgende:
Spinazie a la baas! met aardappels, eitje en karbonade
oh en
[..]
GameBabe en ik wisten het al kuuks. Gefeliciteerd!
Dank je Beebquote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef GameBabe het volgende:
He kuuk, super van de kleine! Op de meet wist ik het stiekem al. Te vaak naar die super vieze wc, niet drinken, stil, pips en een beetje een buikje als ik het goed zag...
Maar fijn dat de eerste maanden voorbij zijn!
Zo net lekker bier gedronken gegeten en over piemels gepraat. Nu de man lastig vallen op zijn werk.
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk even patient spelen op school. Altijd leuk om door het lokaal te huppelen in je ondergoed
Omdatquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen..
Oh neuh hoor wen je zo aan op de opleiding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik zou me toch behoorlijk beschaamd voelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |