Eerst maar even wachten of het door de douane komtquote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je mag boerenkool pas eten als de eerste vorst er overheen is geweest![]()
En super excited voor mijn hollandse pakketkaas!!
verdwijnen er dan vaker dingen bij jou/jouw/jouwus thuis of is het uit je tas gevallen?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wel godverdomme. Heb ik vanmiddag een middel gekocht om muggen af te weren, kom ik thuis...is het fucking pleite. Slaap ik vannacht wéér niet omdat iemand het heeft meegenomen
Leg je het toch ff in de vriezerquote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je mag boerenkool pas eten als de eerste vorst er overheen is geweest![]()
Hebben hullie nog wel is last van zullie?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte Jordanees zou zeggen 'de jounes'...
En we zijn er dus weer...
![]()
![]()
![]()
SSSSSTquote:Op donderdag 8 september 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Stilte voor de (zoveelste) storm?
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben hullie nog wel is last van zullie?
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje,
voor Android tel gebruik: bij uizending gemist wordt geraagd om Silverlight of WMP, beide windows systemen, werkt dat op een telefoon?
die past prima in de badkamerquote:Op donderdag 8 september 2011 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
past die wel in het toilet of moet je je er dan langs wringen?
het moet niet gekker worden....quote:Op donderdag 8 september 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Normaal eet ik even iets rond 10u ofzo, maar heb het vandaag zo druk gehad dat ik dat niet gedaan heb
als je leverancier niet begint te piepen omdat iemand anders een klein wasbakje + kraan etc. geleverd heeft gekregen ipv een grote wasbak(en dat niet zo op prijs stelt) is dat een mooie oplossing (als het in je nieuwe interieur past )quote:Op donderdag 8 september 2011 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die past prima in de badkamer
de pakbon geeft aan wat ik besteld heb, evenals de factuur, dus gewoon een pickfout in het magazijn, bij sommige leveranciers meld je dat netjes, bij sommige hou je dan je mondquote:Op donderdag 8 september 2011 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je leverancier niet begint te piepen omdat iemand anders een klein wasbakje + kraan etc. geleverd heeft gekregen ipv een grote wasbak(en dat niet zo op prijs stelt) is dat een mooie oplossing (als het in je nieuwe interieur past )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 08-09-2011 12:26:19 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Hier in Friesland zeggen ook meer en meer mensen jouwn in plaats van jouw. Ook nieuw wordt steeds vaker nuuwquote:Op donderdag 8 september 2011 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte Jordanees zou zeggen 'de jounes'...
En we zijn er dus weer...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]Ik ben geen burgemeesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Lekker je mond houden danquote:
Ik liep vanochtend ook door de regen, viel wel mee dacht ik toen nog. Tot ik m'n helm afzette om in de auto te stappen, toen merkte ik dat het stiekem best wel zeek van de luchtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Net even naar buiten geweest en als een verzopen kat terug gekomen...
En Open Klusdag op de Oosterwerf in Zaandam!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Weekendtip: het is Open Monumentendag zaterdag en zondag
volgens mij postte ik vorig jaar ook al als reactie hierop dat ik de dag doorbreng in m'n eigen monumentquote:Op donderdag 8 september 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Weekendtip: het is Open Monumentendag zaterdag en zondag
Blijkbaar heeft iemand het flesje(is echt klein) op de wasmand gezet. Ja, dat is natuurlijk de meest logische plek..NOTquote:Op donderdag 8 september 2011 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
verdwijnen er dan vaker dingen bij jou/jouw/jouwus thuis of is het uit je tas gevallen?
Goedemorgen
Je woont in een studentenhuis?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iemand het flesje(is echt klein) op de wasmand gezet. Ja, dat is natuurlijk de meest logische plek..NOT
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Weekendtip: het is Open Monumentendag zaterdag en zondag Maltstock
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij postte ik vorig jaar ook al als reactie hierop dat ik de dag doorbreng in m'n eigen monument
quote:
Je kinderen doen is strafbaar hequote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef Mark het volgende:
2 van mijn kinderen jarig, denk dat we dat maar gaan doen
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kinderen doen is strafbaar he
Alleen in het openbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kinderen doen is strafbaar he
Nee, dat mag, want Mark is geen burgemeesterquote:
Oh ja, dan is het goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat mag, want Mark is geen burgemeester
Ze bedoelen het allemaal niet zo serieus...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zeiken jullie Bart steeds allemaal afik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt...
Dat hele burgemeesterverhaal gaat idd nergens over, prima tochquote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze bedoelen het allemaal niet zo serieus...
Toch?
Zal wel, maar ik heb nou al een paar keer echt een afzeikbrigade opgemerkt in dit topic. Is voor mij echt een reden om hier dan maar weer een tijdje weg te blijven. Dat gemekker de hele tijd als mensen het niet precies met je eens zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze bedoelen het allemaal niet zo serieus...
Toch?
* Mark haalt opgelucht adem.quote:
De eerste keer tegen Bart met dat geneuzel over sex met de burgemeester en dat ze daar een note voor kreeg ging wat ver, maar voor de rest valt 't toch allemaal wel mee?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, misschien heb ik wel gewoon een kuthumeur danook best mogelijk.
Juist dan, heb altijd al eens een burgemeester willen knuffelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:44 schreef Mark het volgende:
Groepshug?
Tenzij iemand van jullie burgemeester is, natuurlijk
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Juist dan, heb altijd al eens een burgemeester willen knuffelen.
Ja was mij ook wel eens opgevallen. Ach ja, ben het wel gewend zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik heb nou al een paar keer echt een afzeikbrigade opgemerkt in dit topic. Is voor mij echt een reden om hier dan maar weer een tijdje weg te blijven. Dat gemekker de hele tijd als mensen het niet precies met je eens zijn
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Juist dan, heb altijd al eens een burgemeester willen knuffelen.
Oh ja hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat hele burgemeesterverhaal gaat idd nergens over, prima toch
Maar de burgermeesterdiscussie ging niet over meningenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja was mij ook wel eens opgevallen. Ach ja, ben het wel gewend zullen we maar zeggen. Uitgesproken meningen worden niet overal even veel gewaardeerd
.
Schijnt trouwens wel beter te worden als je me IRL kent.
Jawel, ik was van mening dat excuses wel terecht waren. Bijna iedereen hier, zo niet iedereen, vond het onzin dat ze excuses moest aanbiedenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de burgermeesterdiscussie ging niet over meningen
Laatst met bijlezen kwam ik ook al langs een berg stront die over m heen werd gekieperd, ik zie het nut daar niet van in. Maargoed, dan lees ik dus niet verder en haak ik in op een moment dat ik er wel weer zin in hebquote:Op donderdag 8 september 2011 13:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De eerste keer tegen Bart met dat geneuzel over sex met de burgemeester en dat ze daar een note voor kreeg ging wat ver, maar voor de rest valt 't toch allemaal wel mee?
Dat vind ik wel jammer hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laatst met bijlezen kwam ik ook al langs een berg stront die over m heen werd gekieperd, ik zie het nut daar niet van in. Maargoed, dan lees ik dus niet verder en haak ik in op een moment dat ik er wel weer zin in heb
Tijdens onze bruiloft had ik die ook aan...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Nu iets leukers; ik was gisteren op een bruiloften het bruidspaar had all-stars aan
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Nu iets leukers; ik was gisteren op een bruiloften het bruidspaar had all-stars aan
Het was een heel leuke dag, vriendje en ik mochten er de hele dag bij zijn, vond ik ook wel bijzonder. En 's avonds had iedereen, als verrassing voor het bruidspaar, ook sneakers / all stars aan
Ik heb me er destijds niet in gemengd. Ik vind het prima als ze excuses aan biedt, maar ik vind niet dat ze dat moet. Ik heb er daarom wel respect voor dat ze dat nu weigert in plaats van ongemeend sorry te zeggen. Ongemeende excuses zijn misschien nog wel erger dan helemaal geen excuses.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, ik was van mening dat excuses wel terecht waren. Bijna iedereen hier, zo niet iedereen, vond het onzin dat ze excuses moest aanbieden.
Dat dusquote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me er destijds niet in gemengd. Ik vind het prima als ze excuses aan biedt, maar ik vind niet dat ze dat moet. Ik heb er daarom wel respect voor dat ze dat nu weigert in plaats van ongemeend sorry te zeggen. Ongemeende excuses zijn misschien nog wel erger dan helemaal geen excuses.
De ceremoniemeesters hadden het geregeldquote:Op donderdag 8 september 2011 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Wist iedereen van tevoren dat het bruidspaar die aanhad, dat iedereen 's avonds die dingen bij zich had?
True, ongemeend is het ook onzin. En ze hoeft ook geen excuses aan te bieden, alleen als ze weer lijsttrekker binnen haar fractie wil zijn ofzo (en dus weer een volgende periode burgemeester wil zijn). Zoiets was het dacht ik, haar eigen partij 'eist' het. En wat gisteren ook een goed punt was, was ze toen al burgemeester? Als ze ten tijde van het incident caissière was om maar wat te noemen, dan vind ik het ook een beetje onzin hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me er destijds niet in gemengd. Ik vind het prima als ze excuses aan biedt, maar ik vind niet dat ze dat moet. Ik heb er daarom wel respect voor dat ze dat nu weigert in plaats van ongemeend sorry te zeggen. Ongemeende excuses zijn misschien nog wel erger dan helemaal geen excuses.
Mooie actiequote:Op donderdag 8 september 2011 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De ceremoniemeesters hadden het geregelden een heleboel mensen wisten volgens mij wel dat het paar zelf ook allstars aan had
Was echt wel een tof gezicht en heel erg passend bij de relaxte sfeer van de hele dag
Wat tof zeg!!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Het was een heel leuke dag, vriendje en ik mochten er de hele dag bij zijn, vond ik ook wel bijzonder. En 's avonds had iedereen, als verrassing voor het bruidspaar, ook sneakers / all stars aan
Hoeft die jongen niet meer het bos in om houtjes te hakken...quote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is hier vandaag iemand geweest van de Energiewacht omdat onze ketel ouder is dan 15 jaar.. hij adviseerde natuurlijk een nieuwe ketel.. en ik ben het wel eens met hem eigenlijk. Die we nu hebben is erg groot en log en natuurlijk ook wat minder energiezuinig. We zouden dan een nieuwe ketel en thermostaat gaan leasen, voor maar ¤ 17,= per maand meer dan wat we nu aan onderhoudscontract betalen. Het leuke is: we krijgen er nu een gratis iPad bij.Ik zie het wel zitten, nu Peace nog overtuigen...
Wees gerust, die oude is wel meer dan "wat minder energiezuinig", dat scheelt echt veel.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Er is hier vandaag iemand geweest van de Energiewacht omdat onze ketel ouder is dan 15 jaar.. hij adviseerde natuurlijk een nieuwe ketel.. en ik ben het wel eens met hem eigenlijk. Die we nu hebben is erg groot en log en natuurlijk ook wat minder energiezuinig.
En hoeveel bespaart het je aan gas per maand of per jaar? 17 euro per maand komt neer op 204 euro per jaar exrtaquote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zouden dan een nieuwe ketel en thermostaat gaan leasen, voor maar ¤ 17,= per maand meer dan wat we nu aan onderhoudscontract betalen. Het leuke is: we krijgen er nu een gratis iPad bij.Ik zie het wel zitten, nu Peace nog overtuigen...
Je hebt tegenwoordig van de HRe-ketels, die leveren elektriciteit terug, schijnt helemaal zuinig te zijn omdat ze dus eigenlijk ook nog geld opleveren! Zijn wel weer een stuk duurder in aanschaf, maar misschien is het een idee om daar eens naar te informeren of ze die ook leasenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat tof zeg!!![]()
Er is hier vandaag iemand geweest van de Energiewacht omdat onze ketel ouder is dan 15 jaar.. hij adviseerde natuurlijk een nieuwe ketel.. en ik ben het wel eens met hem eigenlijk. Die we nu hebben is erg groot en log en natuurlijk ook wat minder energiezuinig. We zouden dan een nieuwe ketel en thermostaat gaan leasen, voor maar ¤ 17,= per maand meer dan wat we nu aan onderhoudscontract betalen. Het leuke is: we krijgen er nu een gratis iPad bij.Ik zie het wel zitten, nu Peace nog overtuigen...
een nieuwe ketel leasen is duur. koop een nieuwequote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat tof zeg!!![]()
Nauwelijks bekend daar. Wat voor soort locatie moet het zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Is iemand van jullie toevallig een beetje bekend in Amersfoort?
Als we voor het vrijgezellenfeest binnenkort een fotoshoot gaan doen, moet ik daar een locatie voor opgeven; de fotograaf en visagist komen dan daarheen, het is niet in een studio ofzo. En gezien het weer lijkt een binnenlocatie me handig.....
En gezellig/leukquote:Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Of neem een pellet-kachel.
Dit jaar bijna ¤ 300 teruggekregen van het NUON, die we uiteraard wel de pelletkachel ingegooid hebben...
Maar je moet op de lange termijn denken...
Alleen om te schminken/aan te kleden?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Is iemand van jullie toevallig een beetje bekend in Amersfoort?
Als we voor het vrijgezellenfeest binnenkort een fotoshoot gaan doen, moet ik daar een locatie voor opgeven; de fotograaf en visagist komen dan daarheen, het is niet in een studio ofzo. En gezien het weer lijkt een binnenlocatie me handig.....
Geen idee. Maar het is zo als we nu iets met onze ketel krijgen, we alle materialen zelf moeten betalen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En hoeveel bespaart het je aan gas per maand of per jaar? 17 euro per maand komt neer op 204 euro per jaar exrta
Mja, een locatie waar je foto's kunt maken. Als het mooi weer is maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit, dan zou het bij die mooie poort kunnen ofzo, maar op dit moment denk ik dat een binnenlocatie wel handig is. Om de foto's zelf te maken dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks bekend daar. Wat voor soort locatie moet het zijn?
en 2500,- is echt schandalig veel voor een keteltje, welke ketel hangen ze daar voor op?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is zo als we nu iets met onze ketel krijgen, we alle materialen zelf moeten betalen.
In één keer betalen, kost ¤ 2.500,=. Ik heb geen zin om dat in één keer uit te geven.Met leasen zijn we ook 15 jaar klaar met onderhoud enz. dat zit er allemaal in. Alles wordt dan betaald door dat bedrijf. We moeten anders nog een onderhoudscontract afsluiten. Na 15 jaar is de ketel dan van ons.
O, je zoekt een fotolokatie...quote:Op donderdag 8 september 2011 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, een locatie waar je foto's kunt maken. Als het mooi weer is maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit, dan zou het bij die mooie poort kunnen ofzo, maar op dit moment denk ik dat een binnenlocatie wel handig is. Om de foto's zelf te maken dus.
Maar dan heb je dus wel al 3060 euro bovenop je huidige kosten betaald?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
In één keer betalen, kost ¤ 2.500,=. Ik heb geen zin om dat in één keer uit te geven.Met leasen zijn we ook 15 jaar klaar met onderhoud enz. dat zit er allemaal in. Alles wordt dan betaald door dat bedrijf. We moeten anders nog een onderhoudscontract afsluiten. Na 15 jaar is de ketel dan van ons.
Een Nefit kost al gauw zoiets, is niet absurd veelquote:Op donderdag 8 september 2011 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en 2500,- is echt schandalig veel voor een keteltje, welke ketel hangen ze daar voor op?
Geisertje ernaastquote:Op donderdag 8 september 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar met een kachel kun je niet douchen. Of je moet het heel ouderwets aan gaan pakken
Laat ik het dan anders zeggen, ik weet dat 2500 euro duur betaald is en er zijn alternatieven voor Nefit, ook voor een Nefit vind ik het veel geldquote:Op donderdag 8 september 2011 14:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Een Nefit kost al gauw zoiets, is niet absurd veel
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
"Goedemiddag mevrouw. U spreekt met Piet de Vries van Energiewacht. Is uw man thuis?"
- Nee die is werken
"Ik kom er meteen aan!"
Het is een intergas HRE 36/30. oid. Is incl. thermostaat vision. Incl. installeren, nieuw drukvat, nieuwe afvoer.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en 2500,- is echt schandalig veel voor een keteltje, welke ketel hangen ze daar voor op?
Da's ook knap lullig zegquote:Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb trouwens vrijdag geen bruiloft. op zich niet zo erg, aangezien ik met het bruidspaar niet zoveel heb. Ze zitten wel in dezelfde vriendengroep, maar we hebben gewoon niet zoveel met elkaar. Ik had wel een uitnodiging voor de receptie, maar ben er inmiddels achter dat voor de rest echt alle vrienden op de bruiloft zijn uitgenodigd. Dus ik stuur wel een kaartje
http://www.vergelijk.nl/cv_ketel/intergas/hre_36_30/quote:Op donderdag 8 september 2011 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een intergas HRE 36/30. oid. Is incl. thermostaat vision. Incl. installeren, nieuw drukvat, nieuwe afvoer.
Wow, da's een aardig prijsverschilquote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/cv_ketel/intergas/hre_36_30/
En deze bron is beter: Kieskeurig:quote:Op donderdag 8 september 2011 14:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Wow, da's een aardig prijsverschil
Maar dat is alleen de kale ketel hequote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/cv_ketel/intergas/hre_36_30/
Dan durf ik wel te stellen dat dat veel te veel geld is, die 2500 euro, ik denk dat het hem max 1000 euro aan materiaal kost, heb je nog 1500 euro voor de urenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een intergas HRE 36/30. oid. Is incl. thermostaat vision. Incl. installeren, nieuw drukvat, nieuwe afvoer.
En van een kale ketel kan je niet plukken.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat is alleen de kale ketel he.
Je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 8 september 2011 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
As je een redelijk grote tuin hebt, is dat een optie...
Nou... je betaalt dan eenmalig die ¤ 2.500 en dan nog 15 jaar lang het bedrag voor het onderhoudscontract. Kom je ong. op hetzelfde bedrag uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel al 3060 euro bovenop je huidige kosten betaald?
Ah, precies op het moment dat de ketel te oud is en eigenlijk vervangen moet worden door een nieuw leasemodelquote:Op donderdag 8 september 2011 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zoals TM zegt: wat moet er dan nog bijkomen voor 1500 eu?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat is alleen de kale ketel he.
Dat ga ik even bekijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, je zoekt een fotolokatie...
Is dit wat? Het Klooster in Amersfoort...
http://www.leerhotelhetklooster.nl/Pages/default.aspx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zoals TM zegt: wat moet er dan nog bijkomen voor 1500 eu?
Thermostaatje van 7 tientjes en nog wat kleine dingen+arbeid. Dat is geen 1500.
Natuurlijk is het in aanschaf goedkoper... Maar onderhoud en reparaties erbij kost ook nog heel wat he...quote:Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zoals TM zegt: wat moet er dan nog bijkomen voor 1500 eu?
Thermostaatje van 7 tientjes en nog wat kleine dingen+arbeid. Dat is geen 1500.
Dat dus.... we willen er gewoon geen omkijken naar hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
En op zich zal leasen niet zo gek veel duurder zijn dan zelf eentje kopen en dan alle onderhoud en dergelijke zelf betalen. Als je dikke pech met het apparaat hebt, dan zal leasen misschien zelfs wel goedkoper zijn, je hebt gewoon zekerheid en dat is natuurlijk ook wel prettig.
Dat mag ik wel hopen jaquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk is het in aanschaf goedkoper... Maar onderhoud en reparaties erbij kost ook nog heel wat he...
Dus daar heb je dan het onderhoudscontract voor. Maar die sneakies gooien een leuke marge op de ketel zodat ze het onderhoudscontract wat goedkoper kunnen maken. Als je zelf een ketel koopt en dan een onderhoudscontract aanvraagt, dan zal het wel weer duurder zijnquote:Nou... je betaalt dan eenmalig die ¤ 2.500 en dan nog 15 jaar lang het bedrag voor het onderhoudscontract. Kom je ong. op hetzelfde bedrag uit.
ik meen mij iets te herinneren van het uitsluiten van bepaalde defecten in die leasecontracten van energiewacht en nuon, maar nu geen tijd om dat uit te zoeken. Volgens mij waren er wel wat addertjes verscholen onder het iets te groene grasquote:Op donderdag 8 september 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
Stel he, stel dat je ketel het na 8 jaar begeeft, gewoon toeval. Dan is met kopen helaas pindakaas, maar met leasen krijg je kosteloos een nieuwe...
Hmm, dat zou wel lullig zijn dan jaquote:Op donderdag 8 september 2011 14:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik meen mij iets te herinneren van het uitsluiten van bepaalde defecten in die leasecontracten van energiewacht en nuon, maar nu geen tijd om dat uit te zoeken. Volgens mij waren er wel wat addertjes verscholen onder het iets te groene gras
Ik heb twee enigszins brakke sites gevonden waarmee je offertes kan aanvragen in je provincie. Die gaven keus uit een stuk of vijf verschillende bedrijven. Misschien heb jij gelijk, misschien ik, maar het kan lonen dat eerst na te gaanquote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij kunnen wij niet zomaar bij de Nuon toch?? HIer zit Geas energiewacht. Als je hier woont, moet je volgens mij daar je onderhoudscontract voor de ketel nemen.
Waarom liever met knopjes?? Iktouchscreen.
Ow tijd om Lennon op te halen van peuterspeelzaal. Tot later!
Lijkt me stug, het is geen monopolie ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij kunnen wij niet zomaar bij de Nuon toch?? HIer zit Geas energiewacht. Als je hier woont, moet je volgens mij daar je onderhoudscontract voor de ketel nemen.
Dan krijg je alsnog te maken met verwachte levensduur. 8 jaar is te kortquote:Op donderdag 8 september 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
Stel he, stel dat je ketel het na 8 jaar begeeft, gewoon toeval. Dan is met kopen helaas pindakaas, maar met leasen krijg je kosteloos een nieuwe...
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan krijg je alsnog te maken met verwachte levensduur. 8 jaar is te kort
Als een apparaat minder lang meegaat dan je mag verwachten, heb je recht op compensatiequote:
Maar dat is wel een heel gedoe.... Peace heeft het gehad met een videorecorder die net na 1 jaar dus geen garantie meer kapot ging. Mooi niet dat hij een vergoeding of nieuwe recorder kreeg. Reparatiekosten moest hij ook zelf betalen. Nou van een videorecorder mag je ook verwachten dat hij langer meegaat dan 1 jaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Als een apparaat minder lang meegaat dan je mag verwachten, heb je recht op compensatie
Gelijk hebben en gelijk krijgen gaan inderdaad niet altijd hand in hand....quote:Op donderdag 8 september 2011 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dat is wel een heel gedoe.... Peace heeft het gehad met een videorecorder die net na 1 jaar dus geen garantie meer kapot ging. Mooi niet dat hij een vergoeding of nieuwe recorder kreeg. Reparatiekosten moest hij ook zelf betalen. Nou van een videorecorder mag je ook verwachten dat hij langer meegaat dan 1 jaar.
Dat is ook het verrotte aan deze regelgeving. Je weet dat je gelijk hebt, maar als het bedrijf daar zo niet mee omgaat, moet jer heel veel tijd en energie in steken om gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Gelijk hebben en gelijk krijgen gaan inderdaad niet altijd hand in hand....
r.quote:Nuon CV-Ketel ServiceAbonnementen zijn er voor toestellen niet ouder dan 12 jaa
je hebt trouwens pmquote:Op donderdag 8 september 2011 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees dit nog op de Nuonsite: * Nuon CV-Ketel ServiceAbonnementen zijn er voor toestellen niet ouder dan 12 jaar.Heb ik dus niets aan...
Nu niet, maar wel als je besluit los een nieuwe ketel te kopenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees dit nog op de Nuonsite: *
[..]
r.Heb ik dus niets aan...
Ik heb het gelezen. Je hebt pm terug.quote:
Ja, maar dan maakt het per maand niets uit wat kosten betreft volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu niet, maar wel als je besluit los een nieuwe ketel te kopen
knappe jongen als jij na 8 jaar nog een deel van de kosten terugkrijgt... Mag je wel een rechtszaak beginnen. Je hebt gelijk hoor, maar in de praktijk werkt het niet zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Als een apparaat minder lang meegaat dan je mag verwachten, heb je recht op compensatie
Behalve bij Eastpak. Die voeren netjes reparaties uit met hun levenslange garantie.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
knappe jongen als jij na 8 jaar nog een deel van de kosten terugkrijgt... Mag je wel een rechtszaak beginnen. Je hebt gelijk hoor, maar in de praktijk werkt het niet zo.
De meeste mensen moeten nog een dag en WG heeft nooit weekend hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Straks weekend.
Thank. Fucking. God. Ik ben bekaf
Maar die bieden dan ook levenslange garantie. Een bedrijf dat maar 1 jaar garantie geeft, daar zul je helaas moeten knokken voor je centen. En een rechtszaak beginnen is ook niet rendabel, dus dikke kans dat je helemaal niets krijgt...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve bij Eastpak. Die voeren netjes reparaties uit met hun levenslange garantie.
Ik werk tot en met donderdag over het algemeenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meeste mensen moeten nog een dag en WG heeft nooit weekend hoor
op zich is daar niks mis mee hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik werk tot en met donderdag over het algemeen
Lijkt me eerder een schreeuw om aandacht voor al die idiote onderzoeken tegen agenten die geschoten hebben in levensbedreigende situaties, en zotte rechtszaken die neergeschotenen vervolgens aanspannen... Laatst moest toch ook een agent weer 240 uur schoffelen ofzo, omdat ie iemand neerschoot die hem met een mes bedreigde?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is weer te gek voor woorden
http://retecool.com/post/(...)ieten-bij-de-politie
Politie(NL) schiet man neer en de agenten dienen een schadeclaim in vanwege emotionele schade.
Tja ik weet niet. Het is aan de ene kant wel overdreven, maar aan de andere kant zijn de rechtszaken andersom ook te idioot voor woorden. En daar wordt niets aan gedaan, dus ik kan me wel voorstellen dat ze met iets komen om hun punt duidelijk te maken. Maar of dit de beste oplossing is, dat betwijfel ikquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Mark het volgende:
Schijnt nieuw beleid te zijn en aangemoedigd door hogerop. Belachelijk imho
Ik geloof gewoon niet dat dit een statement is...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Het is aan de ene kant wel overdreven, maar aan de andere kant zijn de rechtszaken andersom ook te idioot voor woorden. En daar wordt niets aan gedaan, dus ik kan me wel voorstellen dat ze met iets komen om hun punt duidelijk te maken. Maar of dit de beste oplossing is, dat betwijfel ik.
Niet? Lijkt mij toch wel moet ik zeggen...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat dit een statement is...
Wat je van ver haalt is lekkerquote:Op donderdag 8 september 2011 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn nu eindelijk de vloerisolatie aan het afmaken hier. Zijn het een Fries en een Limburger
Nog vier minuten hier!quote:
Ik ben er nog. Op sloterdijk om precies te zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 16:59 schreef Mark het volgende:
Topic valt meteen dood. Is er verder nog iemand?
Ben vandaag maar omgekeerd op weg naar A'dam, aanrijding tussen Arnhem en Edequote:Op donderdag 8 september 2011 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Op sloterdijk om precies te zijn.
Huh? Amsterdam ligt best ver van Arnhem/Ede af. Waarom dan terug daar naar toe?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben vandaag maar omgekeerd op weg naar A'dam, aanrijding tussen Arnhem en Ede
Ik heb mijn eerste schooldag vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je van ver haalt is lekker
WEEKEND!!!!
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah ok, als het op de bon staat en het is een grote leverancier snap ik je puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat TM burgemeester wordt!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dan komt er een ambitieuze verbouwing van het gemeentehuis die langer duurt dan geplandquote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stel je voor dat TM burgemeester wordt!
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan komt er een ambitieuze verbouwing van het gemeentehuis die langer duurt dan gepland
[..]
Dan komt er een ambitieuze verbouwing van het gemeentehuis die langer duurt dan gepland
School begint weer op donderdag?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste schooldag vandaagde zeventiende alweer
ja ik heb het niet bedachtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
School begint weer op donderdag?
ik heb geen les op vrijdag dit trimesterquote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker korte schoolweek, goed begin
Ik was inderdaad gewoon keurig op tijd met het aanleveren van een nieuwe foto, dus ik heb m'n nieuwe pas al binnenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, mag je van het weekend wel voetballen?
Massaal speelverbod door verlopen passen
[..]
de grond trilde er van?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij hadden we hier net een aardbeving
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Soempie het volgende:
Ik zie er in elk geval allemaal topics over verschijnen..
Of als je echt in het centrum zit voel je ook niks tochquote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zit er bijna in, maar niks gemerkt. Misschien omdat ik héél aandachtig aan het studeren was.
Dat is in het oog van een twister.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Of als je echt in het centrum zit voel je ook niks toch
Fanatiek hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zit er bijna in, maar niks gemerkt. Misschien omdat ik héél aandachtig aan het studeren was.
quote:
quote:
Ja mooi hequote:
ik zat inderdaad te trillen op de bank, was best een vreemde gewaarwording.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hier ook niks. Jojo zit toch in Den Bosch?
Heb de hele tijd aan mijn bureau gezeten. Tweede verdieping, misschien aardbevingproof gebouwd.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat als je aan het lopen was dat je het niet gevoeld zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Etcetera op 08-09-2011 22:20:42 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
RTL5? Wa's da?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
kijkt er iemand naar rtl 5 nu? dit is echt te slecht
Amersfoort? Zit ik misschien 10km vandaan en ik heb niets gemerkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Bart het volgende:
Alhoewel Telegraaf het weer heeft over een epicentrum in Amersfoort:
http://www.telegraaf.nl/b(...)AND__.html?cid=short
In Duitsland of nog in NL?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Schijnt toch wat meer net over de grens met Duitsland te zijn,ipv Amersfoort
Zou zomaar kunnen. Zal niet de eerste keer zijn in dit land.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Zijn we weer heisa om niks aan het maken?
Ja als de tekst niet gesproken zou zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef wyccie het volgende:
Bij die laatste zou je nog een komma kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok zomaar dat hij ergens achter Arnhem/ Ede woont.....
Hangt van de intonatie af.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja als de tekst niet gesproken zou zijn.
Geloof me nou maarquote:
Hou een tena lady in de buurt, want je pist in je broek van het lachen. Wat slecht!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk morgen wel, ik vind het nu al grappig.
Het is echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou een tena lady in de buurt, want je pist in je broek van het lachen. Wat slecht!!!
En die gasten denken allemaal dat ze 't mannetje zijn, wat een simplo's!!
Behoorlijk ja. En erg storend.quote:
En continue...quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. En erg storend.
Wat is het onderwerp?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk het in het weekend wel op Uitzending gemist of zo. Ben nog steeds aan het studeren.
maakt niet uit PS, elke dag dronken is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig voor het eerst in 14 dagen voor 12 uur en nuchter in bed
het is geen alcoholisme totdat je graduatequote:Op vrijdag 9 september 2011 06:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maakt niet uit PS, elke dag dronken is ook een geregeld leven
christus daar zou ik een moord voor doenquote:
is het niet waard, inferieur vlees met twijfelachtige knoflooksaus ..quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
christus daar zou ik een moord voor doen
Ik zou nu ook wel een broodje shoarma lusten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
christus daar zou ik een moord voor doen
Aub:quote:
onder het motto 'altijd dronken is ook een geregeld leven'?quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lig voor het eerst in 14 dagen voor 12 uur en nuchter in bed
Neequote:Op vrijdag 9 september 2011 10:44 schreef Soempie het volgende:
Ben je helemaal niet ingeschreven in Groningen?
En E.'s werk is daar - of in elk geval het kantoor en de werkplaatsquote:Assen ligt wel wat gunstiger inderdaad.
Waarop hij je meteen maar bezwangerde?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef Soempie het volgende:
Nu mag Sven beslissen wat ze met m'n organen doen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarop hij je meteen maar bezwangerde?
Toffe actiequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Medebrildragers hier? Hans Anders heeft een aanbieding: 59 euro voor een complete bril met enkelvoudige glazen
Hmm dat is het overwegen waard. Ik draag lenzen maar voor thuis/'s avonds in bed heb ik nog wel een bril. En die is alweer 4,5 jaar oud.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Medebrildragers hier? Hans Anders heeft een aanbieding: 59 euro voor een complete bril met enkelvoudige glazen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toffe actie. Ik laat em schieten. Heb mijn huidige bril net een jaar en over een jaar mag ik weer een nieuwe uitkiezen
Ik had mijn bril al in 2008 gekochtquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dat is het overwegen waard. Ik draag lenzen maar voor thuis/'s avonds in bed heb ik nog wel een bril. En die is alweer 4,5 jaar oud.
Bedankt voor de tip!![]()
Dat is klote zeg. Maar dat moet dan haast wel een koppeling zijn die er met de verbouwing is ingezet toch? En dan waarschijnlijk een knelkoppeling (die in principe op een bereikbare plek moet zitten) want die willen nog wel eens een klein beetje lekken. Pers- of soldeerfittingen zijn normaal gesproken of in 1 keer dicht of de eerste keer meteen niet dicht. En je loodgieter is verplicht om je gasleiding af te persen om lekkages uit te sluiten. Hopelijk valt het allemaal 'mee' dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:32 schreef Soempie het volgende:
Mag ik even:![]()
We hebben een gaslek. En rara waar zitten de leidingen? Juist, achter de mooi afgewerkte muren. Ze zijn nu bezig vanaf de slaapkamer, omdat ze dan net bij de nieuwe aansluiting kunnen. Hopelijk zit daar het lek, want als het de oude leidingen zijn dan moet er vanalles gesloopt worden. Dan valt het onder verborgen gebrek hoop ik, want we hebben echt geen geld om ook nog eens dit op te pakken.
Laten we daar dan maar op hopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Soempie het volgende:
't Lekt ook maar een beetje. We dachten zelf ook direct aan die koppeling, omdat de lucht in de inbouwkast van de slaapkamer te ruiken is. De koppeling zit daar direct onder.
Jup, want het is ook niet gedaan door een loodgieter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laten we daar dan maar op hopen
Dan heb ik zo een vermoeden dat ze de boel ook niet afgeperst hebben, best link danquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jup, want het is ook niet gedaan door een loodgieter.Maar door degenen die ook de keuken geplaatst hebben. Eigenlijk hebben ze hier gewoon alles gedaan, klusbedrijfje.
Nee, het lekt niet maar "een beetje". Als je het in je slaapkamer kunt ruiken, dan is het niet "een beetje". En van Sven begreep ik dat de meter ook aardig doortikt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Soempie het volgende:
't Lekt ook maar een beetje. We dachten zelf ook direct aan die koppeling, omdat de lucht in de inbouwkast van de slaapkamer te ruiken is. De koppeling zit daar direct onder.
Mijn monteurs zijn iig verplicht om te tekenen voor het feit dat ze de gasleiding hebben afgeperst en dat hij dicht is bevondenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ga dit even doorgeven aan Sven, want ik heb echt geen idee.
Ja, dat was dan weer wat anders. Dat ligt aan de oude ketel en daar komt een nieuwe voor. Bij het testen van het lek was het echt maar een beetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
En van Sven begreep ik dat de meter ook aardig doortikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |