Wij of MrDE?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef DarkElf het volgende:
Bijna bedtijd!
Wij gaan volgende week bakken uit dat boek P!
in dit geval bedoelde ik mr DE en mezelf jaquote:
oeps! Succes!quote:Voorlopig hier eerst maar weer SABnzbd aan de praat zien te krijgen. Ben ietsiepietsie te rigoreus geweest vermoed ik
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
Memo zet jij L1 klaar? Steer regelt HvN doe ik de NOS wel.
Golfer gaat morgen met de treinOok nog wel 3u heen en 3u terug
Mag die morgenavond zijn bij KvdB aanschuiven om zijn verhaal te vertellen
Ik heb een tienertoerkaart gekocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?
Weet je zeker dat je daar wel mee mag reizenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een tienertoerkaart gekocht.
Duh Peequote:Op donderdag 8 september 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je zeker dat je daar wel mee mag reizenBen je daar niet wat te jong voor
Business classquote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welquote:
om muziek hard te zetten draai je toch gewoon aan de volumeknopquote:Op donderdag 8 september 2011 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alleen thuisDát is lang geleden haha. En nu wil ik de muziek hard zetten, maar ik weet niet hoe de draadjes werken
Oh oh wat een kneus ben ik toch
Gewoon doenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
ok, en nu. Naakt door de kamer dansen?
Ross is vanavond denk ik pas terug uit Amsterdam. Kan ik héél lang naakt dansen
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
primaquote:Op donderdag 8 september 2011 09:48 schreef DarkElf het volgende:
Met dit weer DH? Brrr!! Maar als t droog is ja hoor
Wat liggen er veel plassen water op straat, ik ga mijn sjaal zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Wat is het trouwens koud, ik ga mijn laarzen eens zoeken
Wie draagt er nu sowieso sjaalsquote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat liggen er veel plassen water op straat, ik ga mijn sjaal zoeken.
in de kamer dansenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
"Je kunt het!!!!!"quote:Op donderdag 8 september 2011 12:03 schreef DarkElf het volgende:
zit moed te verzamelen om naar buiten te gaan voor een eindje hardlopen
terwijl ik weet dat als ik onderweg ben, ik t heerlijk vind; ook met regen en wind.
oh I know hoor, ik ga zo ookquote:
Wat was er zo dementerend aanquote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
edit: dementerende post dit
btw: ben je het naakt dansen al zat, Isa?
Had het al een keer gezegdquote:
hehe, je wordt oudquote:
Ben ik blij dat ik niet naast je zitquote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben mee aan het zingen op Nederlandstalige nummers, ook leuk! Inmiddels volledig aangekleed
Jaquote:
Daarom doe ik het ook omdat ik alleen benquote:Op donderdag 8 september 2011 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ben ik blij dat ik niet naast je zit
Als ze zich nog niet volledig had aangekleed was 't wel prima geweest?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet naast je zit
Sterkte! Neem even wat rennies meequote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ze zich nog niet volledig had aangekleed was 't wel prima geweest?
ja zo werkt dat, als je alles online zet kan het ook tegen je gebruikt worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Big Brother is watching you
http://www.nu.nl/internet(...)jstandfraudeurs.html
Eenschquote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zo werkt dat, als je alles online zet kan het ook tegen je gebruikt worden.
prima imo. moet je maar niet frauderen (of zo dom zijn om er mee te koop te lopen)
henna plus, zo'n leave in in grote tube jaquote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef LieLie het volgende:
Hey DE, gebruikte jij ook niet iets van Henna voor je haar?
Hairwonder? Heb het ook meegenomen, vanavond maar eens in mijn haar doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
henna plus, zo'n leave in in grote tube ja
yep.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hairwonder? Heb het ook meegenomen, vanavond maar eens in mijn haar doen.
Oh, dat vind ik stiekem heel erg leukquote:
en toen werd ook Borisz verslaafdquote:Op donderdag 8 september 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Pff ik zit in de boot. Wat een regen
En de hotwings zijn best te doen
kWeet nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik maak curry met bloemkool en kip, met wat papadums erbij
Hoe vonden je collega's dat je wegging Anne?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
kWeet nog niet.
Iets simpels vermoedelijk.
moei.
Tja, jammer , geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe vonden je collega's dat je wegging Anne?
Nawoord was het eerste wat af wasquote:Op donderdag 8 september 2011 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, jammer , geloof ik.
Ze vroegen wel om de beweegreden.
Ha, ik zei beweeg...
Heb jij je nawoord al geschreven? en / of de inleiding?
Keep on going , er zijn perspectieven..quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nawoord was het eerste wat af was
Nog twee halve hoofdstukken en nog 2 abstracts.
Rozijnen ja? Lijkt me niet zo heel lekkerquote:Op donderdag 8 september 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Pannenkoeken. Met banaan. En rozijnen.
Werkenquote:
Heb ik vandaag ook nog even gedaan hoorquote:
Zat extern vandaag, maar ik moest er op tijd tussenuit omdat ik nog een plan moest opleveren voor morgen. Dat heb ik zojuist heerlijk op mijn gemak thuis afgerond, nu dus lekker klaar voor vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook nog even gedaan hoor![]()
Verder is het de laatste vrije doordeweekse dag voorlopig
Oh, fijn!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat extern vandaag, maar ik moest er op tijd tussenuit omdat ik nog een plan moest opleveren voor morgen. Dat heb ik zojuist heerlijk op mijn gemak thuis afgerond, nu dus lekker klaar voor vandaag
Oh, lekker!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef LieLie het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik maak curry met bloemkool en kip, met wat papadums erbij
Viel tegen. Er kwamen nog 5 man binnen daarna.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik stiekem heel erg leuk
Rij 2 of 3 in het midden! En dat 3D mogen ze afschaffen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Probeer alle plekken eens en geef een goede mening wat nou de beste positie is in de bioscoop
Dit wordt de eerste keer, als het smaakt zal ik vanavond even vertellen hoe ik het heb gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, lekker!heb je toevallig een receptje van hoe jij het maakt?
Wij eten vanavond Ainsley's Fajita's, met zelfgemaakte volkorenwraps
Ja? Vind je dat niet te dichtbij? Ik erger me dan vaak aan het onscherpe beeld. Rij 8-9 in het midden mijn favoriet in een middelgrote zaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rij 2 of 3 in het midden! En dat 3D mogen ze afschaffen.
Herstdip is weggewaaid tijdens de film: mooie hoofdrolspeelsterquote:
heb ik eigenlijk niet echt last van ofzo hoor maar vandaag is wel zo'n "blugh.... " dag zeg maar voor mijn gevoelquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herstdip is weggewaaid tijdens de film: mooie hoofdrolspeelster![]()
En mijn neefje vertelt net vol trots dat ie naar het derde badje is tijdens zwemles
Ik vrees dat de verwarming vanavond aan gaatquote:
Dat zijn de achterste rijen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat niet te dichtbij? Ik erger me dan vaak aan het onscherpe beeld. Rij 8-9 in het midden mijn favoriet in een middelgrote zaal.
Ik heb hem al eventjes aan gehad!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef TAV74 het volgende:
Ik vrees dat de verwarming vanavond aan gaat
Ze zit te lekkerbekken hierquote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en mooi dat je zus het boek leuk vond!
Achterin blijft gewoon het beste vind ik, als je verder naar voren zit is het beeld ook gewoon te groot om het een beetje relaxed te kunnen overzien.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zijn de achterste rijen hoorDan kijk ik tenminste recht naar voren
Pathé Delft telt van achter de rijen?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zijn de achterste rijen hoorDan kijk ik tenminste recht naar voren
Dat is niet zo uniek hoor, heb dat wel vaker gezien volgens mij. Als je bovenin de zaal binnenkomt is het ook niet zo vreemdquote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pathé Delft telt van achter de rijen?![]()
Iddquote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Achterin blijft gewoon het beste vind ik, als je verder naar voren zit is het beeld ook gewoon te groot om het een beetje relaxed te kunnen overzien.
ach kan je wel hebben toch zo'n uitgebreide lunch?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Rundercarpaccio ■ overjarige kaas ■ sjalotjes ■ spekjes ■ kappertjes ■ bieslook 12,50
■ pijnboompitten ■ sla ■ truffeldressing
Diamanthaas ■ pastinaakmousseline ■ dikke frites ■ bimi ■ sjalotjus
en toe nog een cheesecake met witte chocolademousse en ijs.
daar komen de kilo's
Lekkur manquote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
als het diner een broodje is welquote:Op donderdag 8 september 2011 16:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach kan je wel hebben toch zo'n uitgebreide lunch?
nah, wat let je?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als het diner een broodje is wel
Da's snelquote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Weer in de trein was een nat superdagje
neem lekker een salade, dressing on the sidequote:Op donderdag 8 september 2011 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
trainen en daarna eten met iedereen
Was jouw bloemkool wel lekker?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:15 schreef AnneX het volgende:
Ja Lie : ook een bloemkool gescoord !in de lokale spar voor een euro.
En er waren ook 2 bescheiden karbonaadjes.
http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy
En met gebakken aard. zit ik altijd goed bij mn. AnneX.
Nou, die hou ik maar simpel nude.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Was jouw bloemkool wel lekker?
Mijn curry experiment was niet enorm geslaagd..
Ja, helemaal geen probleem. Ik kon uit 6 organisaties kiezen en ze stonden erbij!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:15 schreef AnneX het volgende:
Hoest met Krakke?
Hulp naar je zin kunnen regelen?
Wat is een IB-er? En is die zorg voor kinderen met een rugzakje zeg maar?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff.. vandaag gesprek met de IB'er gehad over de zorg in mijn groep en wat we allemaal nog moeten regelen en zo.. Geloof dat ik dinsdag maar gewoon extra naar school moet om alles in orde te maken![]()
Ik hoop dat ik een goeie student krijg, dat zou best handig zijn geloof ik..
Intern Begeleider (waarvoor ik nu naar school ga zelfquote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is een IB-er? En is die zorg voor kinderen met een rugzakje zeg maar?
Ik begrijp nu nog beter waarom leraren weleens mopperen over de hoeveelheid administratie zeg maar. Jemig.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Intern Begeleider (waarvoor ik nu naar school ga zelf), soort zorg coördinator.
En ik heb 2 kinderen met een rugzakje, die kosten mij in principe het minste tijd omdat het rugzakje voor hen dus extra hulp bekostigd. Ik heb het meeste werk aan de kinderen met dyslexie of 'gewoon' een spelling-achterstand, begrijpend lezen is zwak in mijn groep dus daar moet zowel voor de hele groep als voor de uitvallers iets extra's gedaan worden, technisch lezen is een ding, ik heb er 2 die op een lager niveau spelling doen enz enz.. En daar moeten dus handelingsplannen voor geschreven worden, een zorgrooster om alles in te plannen, ouder uitgenodigd om de plannen te bespreken en ondertekenen, overleg met de logopediste over de kinderen die naar haar toe gaan, werk gezocht voor de + kinderen want ik heb er ook nog 3 op veel hoger niveau.. nou ja, best veel werk in de eerste weken dus. Maar als het eenmaal loopt dan zou het mee moeten vallen
Een mens wordt toch echt ontoerekenings vatbaar na zo'n diagnose he. Ik besef me nu dat ik bang ben om zo moe te worden, bang dat er een verkeerde cel losraakt......quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Sarabi het volgende:
1,5 uur in de sportschool gezweet, ben kapot nu
Maar het voelt toch ook wel weer lekker
Nja punt is een beetje dat je soms gewoonweg de tijd/middelen niet hebt de + kinderen écht tegemoet te kunnen komen. Zeker niet als je veel zorg aan de onderkant hebt. Je wordt immers afgerekend op cijfers in de min, er wordt niet gekeken naar de cijfers in de plus door de inspectie. Maar goed, ik werk op een behoorlijk prestatiegerichte school waar we iig proberen de aandacht voor + en - een beetje te verdelen en te zorgen dat álle kinderen blijven groeien, niet alleen de kinderen met een achterstand...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begrijp nu nog beter waarom leraren weleens mopperen over de hoeveelheid administratie zeg maar. Jemig.
Wel goed dat de + kinderen niet ondersneeuwen. Ik kende een ++ jongere die nergens terecht kon.
Dat begrijp ik helemaal. En ik had idd het idee dat het zo'n school was.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja punt is een beetje dat je soms gewoonweg de tijd/middelen niet hebt de + kinderen écht tegemoet te kunnen komen. Zeker niet als je veel zorg aan de onderkant hebt. Je wordt immers afgerekend op cijfers in de min, er wordt niet gekeken naar de cijfers in de plus door de inspectie. Maar goed, ik werk op een behoorlijk prestatiegerichte school waar we iig proberen de aandacht voor + en - een beetje te verdelen en te zorgen dat álle kinderen blijven groeien, niet alleen de kinderen met een achterstand...
We hebben aankomende woensdag een héle dag training (en over 3 weken nog eens) om toetsgegevens te interpreteren en er op een opbrengstgerichte manier mee om te gaan zodat dus álle leerlingen gestimuleerd blijven..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. En ik had idd het idee dat het zo'n school was.
Ik heb alleen gemerkt hoe ongelukkig een plusser kan worden als er geen onderwijs op zijn niveau is.
Achteraf had ik op de basisschool ook baat gehad bij veel meer uitdaging. Maar dat werd toen niet herkend.
Toets=repetitie zeg maar?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben aankomende woensdag een héle dag training (en over 3 weken nog eens) om toetsgegevens te interpreteren en er op een opbrengstgerichte manier mee om te gaan zodat dus álle leerlingen gestimuleerd blijven..
Nou Cito heeft standaard toetsen om de voortgang de gehele basisschooltijd te volgen (het leerlingvolgsysteem). Dat gaat met A t/m E scores en gaat uit van een landelijk gemiddelde. Die nemen we 1 of 2x (afhankelijk van het vak) af en daarmee toetsen we dus of de kinderen op een goed niveau zitten. Dus naast de reguliere toetsen die bij de lesmethode horen. En nu gaan we dus getraind worden om de uitslagen te leren interpreteren breder dan alleen A = goed, B = voldoende, C = op het randje, D = onvoldoende en E = dramatisch slechtquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toets=repetitie zeg maar?
Da's wel goed. Bij ons was een 9 of 10 heel goed. Punt. Goed dat er nu verder wordt gekeken.
Gossie, Krakkemieke.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een mens wordt toch echt ontoerekenings vatbaar na zo'n diagnose he. Ik besef me nu dat ik bang ben om zo moe te worden, bang dat er een verkeerde cel losraakt......
Aha, ik ben te oud voor dat volgsysteem.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou Cito heeft standaard toetsen om de voortgang de gehele basisschooltijd te volgen (het leerlingvolgsysteem). Dat gaat met A t/m E scores en gaat uit van een landelijk gemiddelde. Die nemen we 1 of 2x (afhankelijk van het vak) af en daarmee toetsen we dus of de kinderen op een goed niveau zitten. Dus naast de reguliere toetsen die bij de lesmethode horen. En nu gaan we dus getraind worden om de uitslagen te leren interpreteren breder dan alleen A = goed, B = voldoende, C = op het randje, D = onvoldoende en E = dramatisch slecht
Ja, en dat dus idd!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef DarkElf het volgende:
Eensch met AnneX!
En krakke, logisch dat je je zorgen maakt. Hoop dat je snel geopereerd wordt.
Ik heb er al lang over gedacht. Maar ik heb die naam gekregen van een groep dierbare mensen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gossie, Krakkemieke.![]()
EN heel voorstelbaar !
En als je de ingreep achter de rug hebt, stel ik een andere alias voor.
Zonder Krakke eraan - erin of erbij !
Beetje alsof er een tikkende tijdbom in je zit hèquote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Een mens wordt toch echt ontoerekenings vatbaar na zo'n diagnose he. Ik besef me nu dat ik bang ben om zo moe te worden, bang dat er een verkeerde cel losraakt......
Ha! Dankzij jullie posts denk ik dat niet meer!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje alsof er een tikkende tijdbom in je zit hèLijkt me best eng, echt
Maar dat heb jij ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben meer van het kop in het zand steek typequote:
Ik ook, zie de krakende wagen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben meer van het kop in het zand steek type
Lijkt mij ook!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar jij hebt dat toch ook soort van, dat je goed voor je nieren zorgt enzo?quote:
Hier nog eentjequote:
Oh ja ik vergeet mijn nieren en gammele pancreas weer ff voor t gemakquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
Maar jij hebt dat toch ook soort van, dat je goed voor je nieren zorgt enzo?
Het is zo enorm wonderlijk, hoe alles samenhangt.....Ik had enorme pijn in mijn voet, gruwelijk! Dat kwam uit mijn rug, van de hernia. Dat verzin je niet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zo stom van ons lichaam dat je er de hele dag in/mee rondloopt maar dat je vaak geen idee hebt wat er vanbinnen gebeurt..
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet mijn nieren en gammele pancreas weer ff voor t gemak
Naja, da's toch wel goed? Dat het erbij hoort zeg maar?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet mijn nieren en gammele pancreas weer ff voor t gemak
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zo stom van ons lichaam dat je er de hele dag in/mee rondloopt maar dat je vaak geen idee hebt wat er vanbinnen gebeurt..
Doe me daar maar iets voor mijn onderbewuste. Want het is alleen maar omdat ik hier praat, dat ik me realiseer wat me dwarszit. Zoals dat inspannen.quote:
Dat is onbegrijpelijk ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad
En heel begrijpelijk Krak *hugs*
Gisteren naar de kapper geweest en natuurlijk over hun collega gehad die vorige week op 24jarige leeftijd opeens overleden is, heel onwerkelijk
Blijft toch de hele dag in je hoofd hangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk hoor! Constant maar er mee bezig zijn terwijl je er niets mee veranderd heeft op een gegeven moment geen zin meer. Goed teken gewoon dat het rekening houden met een 2e natuur is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mee eens. Als je doet wat je kan, dan is het klaar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Fijn dat het lekker was!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Zo. We zijn weer terug in de beschaafde bewoonde wereld.
Hebben heerlijk ruim 2 uur geluncht bij Toine Hermsen en daarna nog ruim 2 uur rondgebanjerd door een nat en regenachtig Maastricht.
Vonden het toen wel mooi geweest en dus weer bijna 3 uur teruggetreind.
Ga verslagje van de lunch (met foto's) schrijven en verder hebben we ook nog wat toeristische plaatjes van Maastricht geschoten die we elders zullen plaatsen.
* TAV74 gaat vast naar eldersquote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Hebben heerlijk ruim 2 uur geluncht bij Toine Hermsen en daarna nog ruim 2 uur rondgebanjerd door een nat en regenachtig Maastricht.
Ga verslagje van de lunch (met foto's) schrijven en verder hebben we ook nog wat toeristische plaatjes van Maastricht geschoten die we elders zullen plaatsen.
klopt. Ik hou er rekening mee en heb er stiekum best nog geregeld last van en hou dan weer even extra rekening met dingen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Geef je groot gelijk hoor! Constant maar er mee bezig zijn terwijl je er niets mee veranderd heeft op een gegeven moment geen zin meer. Goed teken gewoon dat het rekening houden met een 2e natuur is geworden
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt. Ik hou er rekening mee en heb er stiekum bedt nog geregeld last van en hou dan weer even extra rekening met dingen.
Meer kan ik niet doen. Ja genieten van t leven! En dat doe ik/doen we !
Ik sta open voor suggesties hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef AnneX het volgende:
En hebben jullie nog iets gezien van ons dorp aan de rivier? (en aan de spoorlijn) .Zoeffff.
Was het de eerste keer naar M'tricht?
Natquote:
Bandje? Voor je pols? Foto?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NatPlu erbij gekocht
Eten was super, verslagje wordt gebreid as we speak. En 2,5 uur heen, half uur wandelen, 2 uur lunchen, 2 uur wandelen, 2,5 uur terug vonden wij niet 'snel' heur
Mooie stadLeren bandje gekocht
Als ik knoflook gebruik gebruik ik altijd meer dan in het recept staatquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik knoflook gebruik gebruik ik altijd meer dan in het recept staat.
Nee joh, een leren bandje. Ik denk Manowarquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bandje? Voor je pols? Foto?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, een leren bandje. Ik denk Manowar
Neuh gewoon een goedkoopje leren gevlochten zwart bandje bestaat uit 3 dunne naast elkaar, voor naast mijn horloge.quote:
Zoiets zoek ik nog ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh gewoon een goedkoopje leren gevlochten zwart bandje bestaat uit 3 dunne naast elkaar, voor naast mijn horloge.
even verder teruglezen, maar jullie hebben je ingehouden met posten, waarvoor dank
En AnneXX 2X gezwaaid![]()
en Steer ook 2X
![]()
Mobiel internet is niet voor ons weggelegd trouwens
wOOt waar was jij?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Rundercarpaccio ■ overjarige kaas ■ sjalotjes ■ spekjes ■ kappertjes ■ bieslook 12,50
■ pijnboompitten ■ sla ■ truffeldressing
en toe nog een cheesecake met witte chocolademousse en ijs.
daar komen de kilo's
Stormvaste Senz-paraplu in de Bijenkorf (kan tot 80 km/h wind hebben).quote:
En harder dan 80 km.u loop je toch nietquote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Stormvaste Senz-paraplu in de Bijenkorf (kan tot 80 km/h wind hebben).
Dat van die cel is stom. Want het zit zomaar in mijn hoofd en kan er amper uit. Alleen als ik met jullie over iets anders praat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:42 schreef Bluezz het volgende:
En ik snap het krak, dat van die cel en dat steeds maar vertellen energie kost.
Bij windkracht 100 moet je dan nog met de wind mee lopen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En harder dan 80 km.u loop je toch niet
en niet naar mij gezwaaidquote:Op donderdag 8 september 2011 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh gewoon een goedkoopje leren gevlochten zwart bandje bestaat uit 3 dunne naast elkaar, voor naast mijn horloge.
even verder teruglezen, maar jullie hebben je ingehouden met posten, waarvoor dank
En AnneXX 2X gezwaaid![]()
en Steer ook 2X
![]()
Mobiel internet is niet voor ons weggelegd trouwens
aah had gehoopt dat de regen in Zuid Limburg mee zou vallen..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Dat is waar. Dan kan ik ook gewoon zeggen dat het zijn gangetje gaat. Maar ik wil het ook graag vertellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; als het je even teveel wordt dat constant vertellen aan mensen in het dorp dan kun je ook zeggen dat je het ook graag eens over iets anders wilt hebben en dat zullen ze ook heus begrijpen
Het is natuurlijk ook het laatste, maar het is wel aangetoond (en ik weet het uit eigen ervaring van de kanker van mijn exman)quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Dat van die cel is stom. Want het zit zomaar in mijn hoofd en kan er amper uit. Alleen als ik met jullie over iets anders praat.
En ik vind het nu al zo vermoeiend ja. Ik vraag me af of die vermoeidheid bij kanker echt alleen maar chemisch is, van de chemo en de bestraling. Of dat juist de rest je zo moe maakt omdat je al niks kan hebben.....
Niet om het te bagatelliseren, maar ik ben nu al moe, om die dingen.....quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook het laatste, maar het is wel aangetoond (en ik weet het uit eigen ervaring van de kanker van mijn exman)
Dat is niet zo maar een plu.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Stormvaste Senz-paraplu in de Bijenkorf (kan tot 80 km/h wind hebben).
Ik vind dat zo idioot dat de computer besluit dat je te lang moet wachten en dat dan de verbinding maar wordt verbroken!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
bel de belastingtelefoon.. ben ik eeeindelijk door alle keuzemenu's heen, zijn de medewerkers in gesprek en mag ik andere keer terugbellen. 'de verbinding wordt nu verbroken'.
leuk...
dan is het ook goed. maar ik kan ook begrijpen dat na iedere keer dezelfde vragen je ook wel eens luchtig wilt praten en dat zullen ze dan ook snappen. wat jij wilt babequote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is waar. Dan kan ik ook gewoon zeggen dat het zijn gangetje gaat. Maar ik wil het ook graag vertellen.
Ik wil dat mensen weten dat iedereen kanker kan krijgen. Het is niet alleen die vriend van die vriend.
heb liever dat ze een verwachte wachttijd vermelden dat ik zelf kan kiezen of ik ophang of niet..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo idioot dat de computer besluit dat je te lang moet wachten en dat dan de verbinding maar wordt verbroken!
Dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat van die cel is stom. Want het zit zomaar in mijn hoofd en kan er amper uit. Alleen als ik met jullie over iets anders praat.
En ik vind het nu al zo vermoeiend ja. Ik vraag me af of die vermoeidheid bij kanker echt alleen maar chemisch is, van de chemo en de bestraling. Of dat juist de rest je zo moe maakt omdat je al niks kan hebben.....
Ik ga hetzelfde doen als mijn pa: we praten 5 minuten over mij en dan over wat anders.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan is het ook goed. maar ik kan ook begrijpen dat na iedere keer dezelfde vragen je ook wel eens luchtig wilt praten en dat zullen ze dan ook snappen. wat jij wilt babe
Ajakkes! Sterkte!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Bah.... Ik kreeg te horen dat een excolllega voor de derde keer gediagnosticeerd is met lymfklierkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe, abstracts geaccepteerd![]()
Lekker Ethiopisch gegeten, nu de stad in met de co-assistenten en wat verpleegkundigen![]()
![]()
![]()
Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft
Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn pijnklachten doe ik dat ook soms.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Krak, het ligt er bij mij ook aan wie het vraagt, wat voor antwoord ze krijgen
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Namens de sc: wij zijn blij voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe, abstracts geaccepteerd![]()
Lekker Ethiopisch gegeten, nu de stad in met de co-assistenten en wat verpleegkundigen![]()
![]()
![]()
Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft
Dus je bent op de goede weg en dooooorgaan met schrijven.
Mooiquote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Bluezz het volgende:
Voor wie een Maastrichtskijkje wil? (zonder lunchverslag)
klik
Ik had het idee dat we in rondjes liepen, maar het is gewoon niet zo groot.quote:
Golfer, laat die zuster niet weglopen he!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Bluezz het volgende:
Voor wie een Maastrichtskijkje wil? (zonder lunchverslag)
klik
Huh ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
en dat was een aardbeving.
alles weer lekker door elkaar geschud.
Watquote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef AnneX het volgende:
Ok Mieke, gezond eten is ook belangrijk.
Hoe ga je dat na de opname doen?
Mijn schoonzus is helemaal doorgeslagen - sort of - naar biologisch en veel groenten en haaievinnenkraakbeen poeder van een eerste klas leverancier.
Heeft daarin ook mijn schoonouders geadviseerd.Gezond eten? Net zoals nu, alles met mate. Veel groente, beetje vlees enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
hier stond net alles lekker te rammelen.quote:
Duitsland, je weet tochquote:
Midden + Zuiden des lands. Dus. Hobbels, lees ik op twitter, heeft er ook wat van gemerkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
Jah die zusterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef AnneX het volgende:
De Faliezuster !![]()
En jullie hebben Selxyz gevonden !![]()
En de fa Meijer in de Jodenstraat !
Ms. Hob is Utrecht toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Midden + Zuiden des lands. Dus. Hobbels, lees ik op twitter, heeft er ook wat van gemerkt.
Dat was niet zomaar een boekenwinkel, wij vonden het per ongeluk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jah die zuster
En die jood in de jodenstraat, wat een grap he
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat de kat zwaarder was geworden, die maakte een sprong en bij het landen trilde net iets teveel dingen net iets te lang na.
Maargoed, was dat nou een aardbeving? was dat alles?
Hobbel van de Takkestroat is Utreg jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms. Hob is Utrecht toch?
Kan mij nix herinneren het laatste uur .
Miraandoa! Goat es kaatevoer hoale! Gien voer vaan kaatte, voer voar kaate!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Hobbel van de Takkestroat is Utreg ja
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
hier stond net alles lekker te rammelen.
en vervolgens de hele buurt buiten op straat.
ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef Bluezz het volgende:
En die jood in de jodenstraat, wat een grap he
nummert aagentaagtugquote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef borisz het volgende:
Hobbel van de Takkestroat is Utreg ja
Wowses.. dat is nog best een beving..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef borisz het volgende:
Aardbeving 20km ZO van Nijmegen. 4,3 Schaal van R.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef borisz het volgende:
Aardbeving 20km ZO van Nijmegen. 4,3 Schaal van R.
op een km van Boxmeer dus. En we maken er 4,6van op de schaal van Rigter. http://geofon.gfz-potsdam.de/eqinfo/event.php?id=gfz2011rqfmquote:
Voor Nederland is dat vrij zwaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
op een km van Boxmeer dus. En we maken er 4,6van op de schaal van Rigter. http://geofon.gfz-potsdam.de/eqinfo/event.php?id=gfz2011rqfm
een beste dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
op een km van Boxmeer dus. En we maken er 4,6van op de schaal van Rigter. http://geofon.gfz-potsdam.de/eqinfo/event.php?id=gfz2011rqfm
Wat goed men!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo uitgewerkten ik ben keitrots op mezelf. op cursus planning gemaakt en daarin 3 uur studeren vanmiddag gezet en die heb ik gerealiseerd
aan 1 stuk door
In 1x?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
Ik heb 10.750 kilo getild in de sportschool
Hier ook ik was helemaal confusedquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
hier stond net alles lekker te rammelen.
en vervolgens de hele buurt buiten op straat.
Ik lees op fb dat een utregse vriendin ook alles voelde trillen en zo, bizarquote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Hier ook ik was helemaal confusedwas flink te voelen echt gek!
Ik was meteen twitter aan het tjekken daarin was een overspoeling aan berichten haha.
whaha, F. woont in Nijmegenquote:UPDATE 21.40 uur In de buurt van Nijmegen is donderdagavond om 21.00 uur een lichte aardbeving geweest. Deze had een kracht van 4.6 op de schaal van Richter.
De enige die ik me herinner had het episch centrum in Limburg, maar daar werd ik 's nachts wel wakker van, trilde ook bij ons nog heel behoorlijkquote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ooit was er een aardbeving die ook in het midden van het land voelbaar was. Mijn ex en buurman hadden net een pergola gebouwd, die was haske aardbevingsproof.
Die was het ja. Hier in het midden werden we niet wakker.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De enige die ik me herinner had het episch centrum in Limburg, maar daar werd ik 's nachts wel wakker van, trilde ook bij ons nog heel behoorlijk
Vroeger was Erica Mes een toffe bodybuildster, gespierd maar vrouwelijk. Ik kan er geen goeie plaatjes van vinden.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Heb je zo'n prachtlunch zit je 's avonds rond tienen aan een hemaworssie en een stukkie kaas![]()
dat is ons diner
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Heb je zo'n prachtlunch zit je 's avonds rond tienen aan een hemaworssie en een stukkie kaas![]()
dat is ons diner
Kaasquote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Bluezz het volgende:
dat is ons diner
die heb ik niet gemerkt. snachts slaap ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De enige die ik me herinner had het episch centrum in Limburg, maar daar werd ik 's nachts wel wakker van, trilde ook bij ons nog heel behoorlijk
Edit: dat was die in 1992
Geen fruit in huis? Dat vind ik altijd wel lekker na het sporten..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij heb ik weinig verantwoords om nog even te snoepen. Wel een beetje trek na t sporten.
Het was 1992, het is eigenlijk een wonder dat ik en al in bed lag, en nuchter genoeg was om er wakker van te wordenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef z80 het volgende:
[..]
die heb ik niet gemerkt. snachts slaap ik.
Eiwit en suiker las ik...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:58 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij heb ik weinig verantwoords om nog even te snoepen. Wel een beetje trek na t sporten.
Ik was drie, dus vermoedelijk sliep ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was 1992, het is eigenlijk een wonder dat ik en al in bed lag, en nuchter genoeg was om er wakker van te worden
Was leukquote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
Even College Tour terug kijken met Youp. Helaas kon ik niet naar de opname van de week
Een mandarijntje dan maar!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen fruit in huis? Dat vind ik altijd wel lekker na het sporten..
Het blijft wonderlijk wat voor'n kuuk'n je eigenlijk bentquote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was drie, dus vermoedelijk sliep ik ook
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het blijft wonderlijk wat voor'n kuuk'n je eigenlijk bent![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het blijft wonderlijk wat voor'n kuuk'n je eigenlijk bent![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:
Ik was drie, dus vermoedelijk sliep ik ook
Ik vergeet dat steedsquote:
Ik ben gewoon 'n old wief gewordenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vergeet dat steeds![]()
![]()
En dan denk ik: toen ik 12 was, was zij nog maar 3en nu zijn we gewoon 'even oud' gevoelsmatig.. Gek hoe dat werkt
ik zat toen in dienst voor mijn nummer. en gezien de rijstijd naar huis was ik een "binnen slaper"quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was 1992, het is eigenlijk een wonder dat ik en al in bed lag, en nuchter genoeg was om er wakker van te worden
Ken het ook van mijn achternicht, we schelen slechts een paar jaar maar vroegah leek dat een hele generatiequote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vergeet dat steeds![]()
![]()
En dan denk ik: toen ik 12 was, was zij nog maar 3en nu zijn we gewoon 'even oud' gevoelsmatig.. Gek hoe dat werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |