Wij of MrDE?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef DarkElf het volgende:
Bijna bedtijd!
Wij gaan volgende week bakken uit dat boek P!
in dit geval bedoelde ik mr DE en mezelf jaquote:
oeps! Succes!quote:Voorlopig hier eerst maar weer SABnzbd aan de praat zien te krijgen. Ben ietsiepietsie te rigoreus geweest vermoed ik
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
Memo zet jij L1 klaar? Steer regelt HvN doe ik de NOS wel.
Golfer gaat morgen met de treinOok nog wel 3u heen en 3u terug
Mag die morgenavond zijn bij KvdB aanschuiven om zijn verhaal te vertellen
Ik heb een tienertoerkaart gekocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?
Weet je zeker dat je daar wel mee mag reizenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een tienertoerkaart gekocht.
Duh Peequote:Op donderdag 8 september 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je zeker dat je daar wel mee mag reizenBen je daar niet wat te jong voor
Business classquote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Golfer gaat zeker nog naar de derde klas vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welquote:
om muziek hard te zetten draai je toch gewoon aan de volumeknopquote:Op donderdag 8 september 2011 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alleen thuisDát is lang geleden haha. En nu wil ik de muziek hard zetten, maar ik weet niet hoe de draadjes werken
Oh oh wat een kneus ben ik toch
Gewoon doenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
ok, en nu. Naakt door de kamer dansen?
Ross is vanavond denk ik pas terug uit Amsterdam. Kan ik héél lang naakt dansen
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
primaquote:Op donderdag 8 september 2011 09:48 schreef DarkElf het volgende:
Met dit weer DH? Brrr!! Maar als t droog is ja hoor
Wat liggen er veel plassen water op straat, ik ga mijn sjaal zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Wat is het trouwens koud, ik ga mijn laarzen eens zoeken
Wie draagt er nu sowieso sjaalsquote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat liggen er veel plassen water op straat, ik ga mijn sjaal zoeken.
in de kamer dansenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
"Je kunt het!!!!!"quote:Op donderdag 8 september 2011 12:03 schreef DarkElf het volgende:
zit moed te verzamelen om naar buiten te gaan voor een eindje hardlopen
terwijl ik weet dat als ik onderweg ben, ik t heerlijk vind; ook met regen en wind.
oh I know hoor, ik ga zo ookquote:
Wat was er zo dementerend aanquote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
edit: dementerende post dit
btw: ben je het naakt dansen al zat, Isa?
Had het al een keer gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |