Ja, die clusters ken ik, 3 is geloof ik genie/ cavalerie. Ook wij (lua en art) vallen onder cluster 2, dus ik loop ook elk jaar de bijbehorende fit.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef Braamyo het volgende:
@ Achja
Tegenwoordig is het opgedeeld in 4 clusters.
Hierbij is cluster 4 het Infanterie/Luchtmobiel/Mariniers en KCT cluster.
3 weet ik eigenlijk niet
2 is voor o.a. boordschutters chauffeurs PAINF, BEVO, TD, GNK?
1 is (bij mijn weten) admin en overige GNK.
Hierbij is de cluster 2 eis (die ik moet lopen) 5 km met opsvest marsen, 5 km met opsvest en ruza marsen. Hiba in 7 minuten in normaal gvt met opsvest en 12 x een 30 kilo kistje sjouwen.
Avond.quote:
Uiteraard. Stoempen tot je er dood bij neervalt.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Natres is natuurlijk ook cluster 4.
Het meest elite-korps van de landmacht!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Natres is natuurlijk ook cluster 4.
Bestaat dat nog dan? Vorige week ook moeten collecteren tijdens mn KMT. Lekker met je uber brakke ongeschoren kop in een tokkie winkelcentrum mensen om geld voor een stichting vragen waar niemand ooit iets van gehoord heeftquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Jantje Beton ook bij jullie aan de deur geweest?
Op de GLR na natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het meest elite-korps van de landmacht!
Haha, bazenmuziek!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
Pubquiz: benoem alle bekende muzikanten uit deze clip
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, bazenmuziek!![]()
Altijd tijd voor blues.
Tell me, how blue can you get..
Nouja, niet allequote:Op woensdag 7 september 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de grootste en beste line-up van de eeuw zijn. Alle grote blues artiesten zijn aanwezig.
Er zijn maar 200 mensen op deze aardkloot die dat optreden live hebben gezien. Wat had ik daar graag gestaan!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, niet alle.
Maar het is in ieder geval een supergave line-up inderdaad.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
Blinde Jeff Healey in de "oude" Blues Brothers.![]()
*like button* I pressed it !quote:Op woensdag 7 september 2011 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
@Braamyo, kan me vinden in jouw post mbt clusters.
Levi's 501quote:Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
En aan welke reclame zat dit prachtige liedje ook alweer verbonden?
Correctquote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Levi's 501![]()
Die gebruikten toen veel van die klassiekers.
Hell yeah! Alan Jackson.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, had na 1 weekend aan strand al de summertimes blues
Als je van bluegrass houd en Doc Watson wil zien moet je eens naar het MerleFest in Wilkesboro, NC komen.quote:Op donderdag 8 september 2011 06:59 schreef samthegreat5 het volgende:
DOC WATSON!!![]()
Nou, ik ga maar is eten en met de trein..
Ik moet de hele dag betaald kijken naar de regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |