remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.quote:
Uit de armen van welke scharrel nu weer?quote:
Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de armen van welke scharrel nu weer?
Vond ik dus ook. De Engelse serie keek ik graag. Maar dit is 3 x niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.
De Engelse serie was plat maar wel leuk, gisteren na x cherso was de nieuwe nederlandse. Ik hou wel van platte tv, maar dit was voor mij een straatje te ver met geswaffel, stomdronken gescheld en gewoon hele domme onsympathieke mensen.
Ik heb geen scharrelquote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de armen van welke scharrel nu weer?
Gebundelde krachten. Jij zet in op die scharrel (sleep hem mee naar een of ander goed feestje), dan zal ik es kijken of ik de spirit in die duffe doos weer terugkrijg.quote:
Da's niet gezond, dat weet je?quote:
Dat mag niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet gezond, dat weet je?
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gebundelde krachten. Jij zet in op die scharrel (sleep hem mee naar een of ander goed feestje), dan zal ik es kijken of ik de spirit in die duffe doos weer terugkrijg.
Terminale schaamluis!quote:
Zeg dat!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.
Jij laat ons in het ongewisse!quote:
Nou..........quote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij laat ons in het ongewisse!
Vertel op, we barsten van spanning!
Dat is al oud nieuws inmiddels hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij laat ons in het ongewisse!
Vertel op, we barsten van spanning!
PUNTJE VAN DE STOEL ZEG IK JE!quote:
Als ik naast mijn eigen leven ook nog dat van anderen zou moeten bijhouden...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws inmiddels hoor![]()
Je moet dus gewoon wat beter opletten
liftquote:
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij tall zal die hele stoel wel naar binnen gaan.
Nee hoor.. Zelfs niet met alle glijmiddel van de wereld.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij tall zal die hele stoel wel naar binnen gaan.
Ja na de keizersnede ben ik gehechtquote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?
Zondequote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?
IEUW ENG BAH VIEZZZZZZZquote:
ahh ja. maar dat is dus op een verkapte manier hetzelfde als cherso. das ook zuipen en swaffelen in een vakantieoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.
De Engelse serie was plat maar wel leuk, gisteren na x cherso was de nieuwe nederlandse. Ik hou wel van platte tv, maar dit was voor mij een straatje te ver met geswaffel, stomdronken gescheld en gewoon hele domme onsympathieke mensen.
Nee, dit is echt een stuk erger.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh ja. maar dat is dus op een verkapte manier hetzelfde als cherso. das ook zuipen en swaffelen in een vakantieoord.
Huh? Dan heb ik echt wat gemist, want het laatste wat ik meekreeg was iets met een viking en een andere scharrel.quote:
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eensquote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik echt wat gemist, want het laatste wat ik meekreeg was iets met een viking en een andere scharrel.
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
spiritje is single-af? SINGLE-AF? EEN RELATIE? EEN ECHTE?
wie had dat gedacht?
Ja, nu je het zegt gaat er ergens een belletje rinkelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eens(wat een hele schok was). Een andere scharrel heb ik daarna niet meer gehad.
facebook zegt mij niks.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennen
Wat was zijn reactie dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eens(wat een hele schok was). Een andere scharrel heb ik daarna niet meer gehad.
Je hebt met dawg?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennen
Als het op internet staat, is het waarquote:Op woensdag 7 september 2011 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook zegt mij niks.
feli chick. nu ben je 'verder'.
je was een gewaardeerde single.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als het op internet staat, is het waar![]()
Zaterdag feestje en dan stel ik hem aan 80% van mn vrienden voor, inclusief ex-man en diens zwangere vrouw. Ben zeer benieuwd
Jij bent getrouwd geweest?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als het op internet staat, is het waar![]()
Zaterdag feestje en dan stel ik hem aan 80% van mn vrienden voor, inclusief ex-man en diens zwangere vrouw. Ben zeer benieuwd
Dawg, Barbusse en ik helpen je graag.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
Maar het ging er eigenlijk om dat ik gered wilde worden van 3 krijsen Italiaanse vrouwen
Seriously dude, dit is allemaal echt geen nieuwsquote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd geweest?
En vastgeroest dus. Sja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Thanks!! Ze zijn wel tegen de 50 allemaal. Had ik dat eerder moeten zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dawg, Barbusse en ik helpen je graag.
tot haar eierstokken beginnen te rammelen of tot we haar hier weer kunnen verwelkomen als volwaardig lid?quote:
BBQ? In Nederland stormt het toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu een BBQ van het werk. Compleet met speech van de directeur.
ik ben positief ingesteldquote:
Als ik 24/7 online was geweest, had je een punt gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Seriously dude, dit is allemaal echt geen nieuws
Ja maar...... ze hebben zeiltjes gespannenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
BBQ? In Nederland stormt het toch?
Maakt weinig uit. Ze kunnen koken, want Italiaans.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks!! Ze zijn wel tegen de 50 allemaal. Had ik dat eerder moeten zeggen?
Dat blijkt wel ja!quote:
Of jouw geheugen is gewoon slecht, want dit is al minimaal de derde keer dat je verrast reageert op deze infoquote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik 24/7 online was geweest, had je een punt gehad.
hij slikt teveel pillen. dan krijg je dat.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of jouw geheugen is gewoon slecht, want dit is al minimaal de derde keer dat je verrast reageert op deze info
Komt door de drugs, ik zeg het je!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of jouw geheugen is gewoon slecht, want dit is al minimaal de derde keer dat je verrast reageert op deze info
Mijn geheugen is schrikbarend goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je vindt me niet interessantquote:Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn geheugen is schrikbarend goed.
maar wel selectief.
Probeer het hier nog eensquote:Op woensdag 7 september 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
Waarom laat ik me ook weer verleiden tot het aangaan van hoofddoekjesdiscussies in NWS.
E_M mijn ex?! Dat hij het zich niet kan herinneren, ok, maar dat zou ik toch zeker nog weten als het zo wasquote:
GHB.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
E_M mijn ex?! Dat hij het zich niet kan herinneren, ok, maar dat zou ik toch zeker nog weten als het zo was
*meldtquote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dawg, Barbusse en ik helpen je graag.
*afmeldtquote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks!! Ze zijn wel tegen de 50 allemaal. Had ik dat eerder moeten zeggen?
Als je gewillig voorovergebogen staat wel.quote:
Ik kan Italiaanse vrouwen het niet aandoen een hartaanval te krijgen.quote:
Nee dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan Italiaanse vrouwen het niet aandoen een hartaanval te krijgen.
Ze moeten nog voor Barb', dawg en mij koken.
Tja, dat krijg je met al dat gekanker over en weer hier....quote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een ongelofelijk dood topic zo ineens weer. En ik verveel me nog welHeb besloten vanavond lekker te relaxen in mn hotel
net pastasalade gehaald bij een supermarkt
die was supergoor
en een smoothie, die was wel ok
en ik ga zometeen in BAD
vrouwmens in bad is een prima MI. veel plezierquote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een ongelofelijk dood topic zo ineens weer. En ik verveel me nog welHeb besloten vanavond lekker te relaxen in mn hotel
net pastasalade gehaald bij een supermarkt
die was supergoor
en een smoothie, die was wel ok
en ik ga zometeen in BAD
ooit gehoord van tubgirl?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef clevy het volgende:
[..]
vrouwmens in bad is een prima MI. veel plezier
heb zo'n vermoeden dat ik er spijt van ga krijgen als ik 'nee' antwoordquote:
er staat een ban op het posten ervanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef clevy het volgende:
[..]
heb zo'n vermoeden dat ik er spijt van ga krijgen als ik 'nee' antwoord
Nog steeds in Wenen!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met al dat gekanker over en weer hier....
Waar op de wereld zit jij nu?
Oeh.. en ik ga nog wel naaktquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef clevy het volgende:
[..]
vrouwmens in bad is een prima MI. veel plezier
Wel met genoeg schuim om alles te bedekken, jou kennende.quote:
Schuim!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel met genoeg schuim om alles te bedekken, jou kennende.
belletjesquote:
euh.. wat is het verschil?quote:
Volgens google belletjes:quote:
ok ok..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens google belletjes:
http://www.google.nl/sear(...)0l217l1122l1.3.3l7l0
Volgens google schuim:
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Op wel meer dingenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er staat een ban op het posten ervan
tis maar net wat je mooi noemtquote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op wel meer dingen2 girls 1 cup ook zo'n pareltje
Het is een filmpje met hoge artistieke waarden. Iedereen zou het moeten kijkenquote:
Als je dat filmpje niet gezien heb dan mis je gewoon iets. Een ervaring die je leven heeft veranderd.quote:
Jij likt nu ook aan stront?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat filmpje niet gezien heb dan mis je gewoon iets. Een ervaring die je leven heeft veranderd.
Nee dat niet. Mijn geest was al zo verziekt dat ik niet geschokt meer was doordat dat filmpje.quote:
Ach, tis toch geen echte stront.....quote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet. Mijn geest was al zo verziekt dat ik niet geschokt meer was doordat dat filmpje.
fijn dat je ons ook zo'n zieke geest toewenstquote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet. Mijn geest was al zo verziekt dat ik niet geschokt meer was doordat dat filmpje.
Tubgirl is wel echt volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tis toch geen echte stront.....
Wat voor waarschuwing had je gedachten?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
kunnen we geen kijkwijzer waarschuwing voor Tijn inzetten?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing had je gedachten?
hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef clevy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
allemaal maar. dan is het duidelijk dat je vreemd bent
als we t over spirit hebben dan primaquote:
met je oudersquote:
heej mopperdoosje.. wa'dist?quote:
Wazzup? Engelmeisje?quote:
quote:
probeer pa en ma te bereiken.....ben denk ik wat vergeten,,,,, maar nu ben ik ongerust dusquote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
probeer pa en ma te bereiken.....ben denk ik wat vergeten,,,,, maar nu ben ik ongerust dus
ah.. das irri ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
probeer pa en ma te bereiken.....ben denk ik wat vergeten,,,,, maar nu ben ik ongerust dus
goed zo..quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
goed zo..
ik zit ook op 'contact' te wachten.. de ouderlijke eenheden zijn ergens ver in duitsland en melden zich via skype als t goed is.
ik kijk wel 3x uitquote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Clevy die je ouders de groeten van mij
Jouw ouders vinden mij vast een aardig jongenquote:
Tuurlijkquote:
met plezierquote:
barman! 1 bier graagquote:
thanks.. maar toch maar nietquote:
duurt nog ff.. ergste deel van de week moet nog komenquote:
welke modder?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe mij dat plezier ff ja
't is nog maar 2 dagen tot het modderfestijn
Modderfestijn? je gaat modderworstelen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe mij dat plezier ff ja
't is nog maar 2 dagen tot het modderfestijn
soort vanquote:Op woensdag 7 september 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Modderfestijn? je gaat modderworstelen?
snap er niets van. en nadenken is lastig.. heb ff genoeg om over te piekerenquote:
ik ben niet bangquote:
Nopequote:
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
zijn er geen randdebielen online vanavond?
sorry, ik reken jou niet in die categoriequote:
idd fijn om naar te luisterenquote:
meh, ga nu slapen...morgen weer een halve dag wachten op een pakketje en kijken of ze bij de appelwinkels in eindje de mini weer op voorraad hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
ja present.... nog een half uurtje or so
doe datquote:Op woensdag 7 september 2011 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meh, ga nu slapen...morgen weer een halve dag wachten op een pakketje en kijken of ze bij de appelwinkels in eindje de mini weer op voorraad hebben
Don;t let the daaaaaaays gooooo byyyyyyyy!!!!quote:
Ow, wat een liefdequote:
Niet zo overdrijven jij..quote:
Je hebt gelijk, het is eigenlijk helemaal niet zo'n goede morgen.quote:
Het topic is toch tijdelijk dood, er valt niets te verpesten!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is eigenlijk helemaal niet zo'n goede morgen.
Maar ik wilde de stemming niet meteen verpesten hier.
Ik heb niks leuks te vertellen, heb slecht geslapen, last van mijn rug en het is kutweer.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het topic is toch tijdelijk dood, er valt niets te verpesten!
Vertel eens wat leuks? Ik verveel me dood
Idd... Alles zit tegen vanmorgen..quote:Op donderdag 8 september 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is eigenlijk helemaal niet zo'n goede morgen.
Maar ik wilde de stemming niet meteen verpesten hier.
Met die info kan ik toch werkelijk helemaal niks?!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks leuks te vertellen, heb slecht geslapen, last van mijn rug en het is kutweer.
Kortom ik ben chagrijnig
Tief op met je beestjesquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien word je hier vrolijk van dan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien word je hier vrolijk van dan.
quote:
Met het merendeel van de info hier kan ik niks.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met die info kan ik toch werkelijk helemaal niks?!
Ouwe zeiksnor!
Oh gelukkig, ik was al bang dat we weer samen een jus d'orange moesten gaan delen om te bonden.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is al goed missb, het is al goed...
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang dat we weer samen een jus d'orange moesten gaan delen om te bonden.
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wilde laatst een film gaan kijken met Kluts, dus checkten we even wat we nog hadden, zegt ze : ‘’Die Dylan Dog film schijnt wel goed te zijn, zullen we die kijken?’’
mocht je het ook vergeten zijn, die hadden we toen rond 3 uur s'nachts nog opgezet
Behalve het feit dat we m op hebben gezet, weet ik er echt niets meer van nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het nog hoor.
Sterker nog, ik begon de volgende ochtend over die grappige dude zonder benen die werd rondgereden in een winkelwagentje en die zo begon te stinken en die weigerde maden te eten. Jij wist nergens van..
Amateursquote:Op donderdag 8 september 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Behalve het feit dat we m op hebben gezet, weet ik er echt niets meer van nee.
Klopt.quote:
Jij bent gewoon het duracell konijntje van dit topic, waar andere stoppen ga jij nog even doorquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt.
Jammer dat het festival-seizoen al zo goed als afgelopen is, anders hadden we nog een keer kunnen trainen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het duracell konijntje van dit topic, waar andere stoppen ga jij nog even door
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]B's Bootcamp!
Maar ik heb me echt heel goed vermaakt met jullie hoor!En jullie zijn supergastvrij!
Hoe moet ik nu weten wat jij allemaal in je reet stoptquote:Op donderdag 8 september 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat ik met een batterij in mijn reet rondloop?
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Insgelijks, en altijd welkom hoor, ook voor nuchtere film-avonden.
Die van mij zit lekker in Parijs, die heeft dat helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil alle werkers even sterkte wensen voor vandaag
Mocht je niet mee?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij zit lekker in Parijs, die heeft dat helemaal niet nodig.
Nee. Hoewel ik van het weekend een klaagsmsje van 'm kreeg over 'die prutsers in Parijs' en dat hij me de volgende keer meeneemt..quote:
Gezellig met je baas op stap naar de stad van de liefdequote:Op donderdag 8 september 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik van het weekend een klaagsmsje van 'm kreeg over 'die prutsers in Parijs' en dat hij me de volgende keer meeneemt..
quote:Op donderdag 8 september 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig met je baas op stap naar de stad van de liefde
Ik wil niet weten hoe jij dat weetquote:Op donderdag 8 september 2011 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Plaats genoeg voor een batterij
Vond het wel een mooie stadquote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Samen slenteren door de straatjes van Parijs
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest.quote:
Leuk bedrag.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Zo, overgestapt naar een andere energieleverancier, scheelt me ¤ 300 per jaar.
Dat is nog sfeervol ookquote:Op donderdag 8 september 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk bedrag.
Ik schrok me laatst dood van de eindafrekening.
Voortaan maar kaarsen aan in het cafe ipv de lampen.
Zie je ook meteen dat lelleke wief niet zo goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk bedrag.
Ik schrok me laatst dood van de eindafrekening.
Voortaan maar kaarsen aan in het cafe ipv de lampen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je ook meteen dat lelleke wief niet zo goed.
das een flinke slok op een borrelquote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Zo, overgestapt naar een andere energieleverancier, scheelt me ¤ 300 per jaar.
Ik lust wel een borrel!!quote:Op donderdag 8 september 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
das een flinke slok op een borrel
6e zintuig en Parijsquote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat weet
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
das een flinke slok op een borrel
Wat heb jij voor vieze dingen gedaan dan in Parijs, met batterijen en achterwerken?quote:
Nou zeg dat, ik kan er wel eentje gebruiken ja.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vieze dingen gedaan dan in Parijs, met batterijen en achterwerken?
quote:
Oude slome knarquote:
Het is altijd ergens 5 uur geweestquote:Op donderdag 8 september 2011 11:24 schreef rival het volgende:
Dat julie nu al aan borrels denken
half 12.. nou daar moet ik vakantie voor hebben hoor
Ik ben toe aan vakantie, dat telt ook vast wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:24 schreef rival het volgende:
Dat julie nu al aan borrels denken
half 12.. nou daar moet ik vakantie voor hebben hoor
Verklaart een hoop.quote:
Te traag ouwequote:Op donderdag 8 september 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toe aan vakantie, dat telt ook vast wel.![]()
'En het is altijd wel ergens 17.00 uur geweest!'
Ja, geen borrel gehad hequote:
Dat zou ik al niet hoeven uitleggen..quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus alleen van borrels word je snel
Ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen, die alleen kunnen functioneren met drank, op sociaal gebied
het woord dat je zoekt is makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus alleen van borrels word je snel
niet nodig, ik zet mezelf nuchter ook wel voor lulquote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen, die alleen kunnen functioneren met drank, op sociaal gebied
ik ook met gemakquote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
niet nodig, ik zet mezelf nuchter ook wel voor lul
Wat zijn oude mensen toch altijd meteen zo serieus he.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben dronken veel leuker, dan wil ik nog weleens stomme dingen doenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Tja, nuchter was je iig niet te harden.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dronken veel leuker, dan wil ik nog weleens stomme dingen doen
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, nuchter was je iig niet te harden.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een kreng ben jij zeg godskolere
Ik ook van jouquote:Op donderdag 8 september 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, nuchter was je iig niet te harden.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn god ik heb een cd gedownload
Roept 1 of andere gek iedere keer een website over de box
Zal de leeftijd wel zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom werken die kut torrents ook nooit
Uhuh, moeten een keer een datum prikkenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je!
We moeten nog steeds Vleesch nuttigen he!
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst beledigen en dan een blowjob aanbieden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat weten we nog niet, we hebben nog geen vlees genuttigd samen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, onze vleesconsumptie is strikt platonisch!
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan jullie gourmetten ofzo?Nee, grote stukken vlees natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust me on this one.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, we hebben nog geen vlees genuttigd samen.
Geen idee. De dude die er naar luistert ms ook wel.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee. De dude die er naar luistert ms ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alhoewel als ik het op jou zou moeten
Oh. Ouch. That hurts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Ouch. That hurts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Zie je, ik ben lang niet zo erg als jij denkt.quote:
Ik denk niet zoveel als ik met jou conserveerquote:Op donderdag 8 september 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, ik ben lang niet zo erg als jij denkt.
Al het bloed zakt naar beneden?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk niet zoveel als ik met jou conserveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |