SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
De rits gaat tot de onderkant van het witte vlak ongeveerquote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Saninl het volgende:
Er zit niets van een opening ofzo bij het schaamgebied om het geslachtsorgaan mee naar buiten te sleuren als de alcoholische versnaperingen er via de urinebuis weer uitmoeten he?
Met carnaval moet dat nogal vaak, en geen zin om dat pak dan telkens op mn knieën te laten hangen in de vieze wc.
3000 kudo's voor het pak ansich!
Dat is toch ruim boven leuterhoogte dan? (toch?)quote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
De rits gaat tot de onderkant van het witte vlak ongeveer
Zelfde hoogte, Pak alleen ff van je schouders af doen en je kan zeikenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat is toch ruim boven leuterhoogte dan? (toch?)
20 euro is vaste prijsquote:
je hebt pmquote:Op donderdag 8 september 2011 10:18 schreef Geckoo het volgende:
20 met ophalen
oldskool trouwens de cd's tegen je schuine plafond![]()
27MC ...?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oew, even overleggenHeb een vossenjacht eind volgende week
Voor 26,75 stuur ik je het pak meteen opquote:Op donderdag 15 september 2011 01:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Voor 20 incl heb ik wel intresse. Alvast leuk kerstcadeau
Speciaal voor jou wel!quote:Misschien interesse, eerst vraagje;
Kan je ook TV kijken op het pak en zit er ook de herhaal knop op zoals in de serie?
Alvast bedankt, gr gr
Mail + DMquote:Op donderdag 15 september 2011 09:00 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Voor 26,75 stuur ik je het pak meteen op
Ik heb destijds al een aardig prijsje voor hte pak moeten neerleggen, dus dit is sowieso nog een koopje!
[..]
Speciaal voor jou wel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |