remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.quote:
Uit de armen van welke scharrel nu weer?quote:
Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de armen van welke scharrel nu weer?
Vond ik dus ook. De Engelse serie keek ik graag. Maar dit is 3 x niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.
De Engelse serie was plat maar wel leuk, gisteren na x cherso was de nieuwe nederlandse. Ik hou wel van platte tv, maar dit was voor mij een straatje te ver met geswaffel, stomdronken gescheld en gewoon hele domme onsympathieke mensen.
Ik heb geen scharrelquote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de armen van welke scharrel nu weer?
Gebundelde krachten. Jij zet in op die scharrel (sleep hem mee naar een of ander goed feestje), dan zal ik es kijken of ik de spirit in die duffe doos weer terugkrijg.quote:
Da's niet gezond, dat weet je?quote:
Dat mag niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet gezond, dat weet je?
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gebundelde krachten. Jij zet in op die scharrel (sleep hem mee naar een of ander goed feestje), dan zal ik es kijken of ik de spirit in die duffe doos weer terugkrijg.
Terminale schaamluis!quote:
Zeg dat!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niks met die scharrel van Spirit te maken hebben! Ik heb al een feestbeestje thuis.
Jij laat ons in het ongewisse!quote:
Nou..........quote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij laat ons in het ongewisse!
Vertel op, we barsten van spanning!
Dat is al oud nieuws inmiddels hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij laat ons in het ongewisse!
Vertel op, we barsten van spanning!
PUNTJE VAN DE STOEL ZEG IK JE!quote:
Als ik naast mijn eigen leven ook nog dat van anderen zou moeten bijhouden...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws inmiddels hoor![]()
Je moet dus gewoon wat beter opletten
liftquote:
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij tall zal die hele stoel wel naar binnen gaan.
Nee hoor.. Zelfs niet met alle glijmiddel van de wereld.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij tall zal die hele stoel wel naar binnen gaan.
Ja na de keizersnede ben ik gehechtquote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?
Zondequote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is toch wel gehecht neem ik aan?
IEUW ENG BAH VIEZZZZZZZquote:
ahh ja. maar dat is dus op een verkapte manier hetzelfde als cherso. das ook zuipen en swaffelen in een vakantieoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
remake van ouwe engelse serie: 4 jongens en 4 meiden in een villa, ze hebben allemaal een computer match en hebben 4 dagen om uit te vinden wie ze zelf het leukste vinden. Aan het eind horen ze met wie ze gematcht waren.
De Engelse serie was plat maar wel leuk, gisteren na x cherso was de nieuwe nederlandse. Ik hou wel van platte tv, maar dit was voor mij een straatje te ver met geswaffel, stomdronken gescheld en gewoon hele domme onsympathieke mensen.
Nee, dit is echt een stuk erger.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh ja. maar dat is dus op een verkapte manier hetzelfde als cherso. das ook zuipen en swaffelen in een vakantieoord.
Huh? Dan heb ik echt wat gemist, want het laatste wat ik meekreeg was iets met een viking en een andere scharrel.quote:
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eensquote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik echt wat gemist, want het laatste wat ik meekreeg was iets met een viking en een andere scharrel.
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef dawg het volgende:
spiritje is single-af? SINGLE-AF? EEN RELATIE? EEN ECHTE?
wie had dat gedacht?
Ja, nu je het zegt gaat er ergens een belletje rinkelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eens(wat een hele schok was). Een andere scharrel heb ik daarna niet meer gehad.
facebook zegt mij niks.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennen
Wat was zijn reactie dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die viking was eind juli al klaar na zijn reactie toen mijn collega overleed. Daar heb jij ook nog over meegepraat. Staat me nog goed bij want je was het met me eens(wat een hele schok was). Een andere scharrel heb ik daarna niet meer gehad.
Je hebt met dawg?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang het niet op facebook staat blijf ik hard ontkennen
Als het op internet staat, is het waarquote:Op woensdag 7 september 2011 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook zegt mij niks.
feli chick. nu ben je 'verder'.
je was een gewaardeerde single.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als het op internet staat, is het waar![]()
Zaterdag feestje en dan stel ik hem aan 80% van mn vrienden voor, inclusief ex-man en diens zwangere vrouw. Ben zeer benieuwd
Jij bent getrouwd geweest?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als het op internet staat, is het waar![]()
Zaterdag feestje en dan stel ik hem aan 80% van mn vrienden voor, inclusief ex-man en diens zwangere vrouw. Ben zeer benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |