Ik denk dat dat nog wel meevalt: De Gameboy Advance reeks is ook goed verkocht onder de kids. Het was een stuk minder high-profile dan de DS verkopen omdat de DS in zijn algemeen gewoon meer aandacht kreeg vanwege het nieuwe concept, maar bedenk goed dat Nintendo oorspronkelijk gewoon nog Gameboy's wilde maken. Nee, ik denk dat ouders ook wel een 3DS hadden gekocht als meerdere kinderen op het schoolplein een 3DS hadden, zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef Writersright het volgende:
Ik denk dat een groot probleem ook de verzadiging is. Ouders die voor hun kind een DS hebben gekocht gaan echt niet nog eens 160 per kind uitgeven voor een DS, vooral niet aangezien de spellen voor de DS gratis te krijgen zijn.
Ik heb in zijn geheel geen spijt van mijn 3DS. Ik vind het een leuk apparaatje en een waardige opvolger van de DS.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben bang dat de geruchten kloppen en Nintendo volgend jaar met een Nintendo Niet-DS op de markt komt die flink goedkoper is en geen 3D scherm heeft.
Ik heb geen spijt van mijn aankoop als Nintendo daadwerkelijk met de huidige 3DS bezig blijft. Maar dit is duidelijk de worst-case scenario voor de early adopter.
Sony deed daar net zo hard aan mee:quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Redah het volgende:
Dit was trouwens een leuke reclame in de SNES tijd, toen het woord 'gamen' nog niet bestond maar iedereen het over 'Nintendoën' had:
[ afbeelding ]
De arrogantie straalt er van af
Ziet er goed uit inderdaad, maar het gebrek aan online.... game in een uur uitgespeeld, multiplayer enkel met bots..dat doet het hem gewoon niet voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Redah het volgende:
Wat ziet StarFox er fantastisch uit... Echt waar, wat. een. mooie. game.
Dit hadden jullie met de launch klaar moeten hebben Nintendo, niet Pilotwings!
Klopt, 't is een korte game (en jammer dat er geen gerumble is), maar je highscore verbeteren neemt wel wat uurtjes in beslagquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Ziet er goed uit inderdaad, maar het gebrek aan online.... game in een uur uitgespeeld, multiplayer enkel met bots..dat doet het hem gewoon niet voor mij
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Redah het volgende:
[..]
Klopt, 't is een korte game (en jammer dat er geen gerumble is), maar je highscore verbeteren neemt wel wat uurtjes in beslag
Over de helft van de eerste playthrough? Dan zit je nog niet op de helft van de game. ga na het verslaan van Andross maar eens opnieuw beginnen en probeer de alternatieve routes te vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
What the hell zeg inderdaad ik ben nu al over de helft zie ik en ben net aan het inkomen... Wel leuk en best mooi ja vooral met water levels enzo. Dat stemmetje van Slippy Toad is ook erg schattig.
M'n mond viel open bijquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Redah het volgende:
Wat ziet StarFox er fantastisch uit... Echt waar, wat. een. mooie. game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een prachtige watereffecten, helemaal in 3D.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Als je in je eentje speelt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je bij Star Fox multiplayer ook Slippy Toad kiezen als character?
Behalve voor ambassadeurs, als goedmakertje voor de re-design 3DS die ze dinsdag aankondigenquote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef arucard het volgende:
Zal je zien dat die demo geld gaat kosten
awesome!quote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef Aether het volgende:
- Multiplatform God Eater for 3DS and PlayStation Vita
http://gematsu.com/2011/0(...)endo-september-event
Nog steeds geruchten/verwachtingen hèquote:
Dat heet huren, brainiac.quote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag het spel van me lenen voor een dag voor 20 euro
Bedoelde je dat ik m over kon nemen voor 20 dan? Zo ja, das kut. Zo nee, /care.quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij bent slim man, wijsneushierbij vervalt mijn aanbod.
StarFox speel je niet in 1 uur uit. De standaard missies (via de onderkant van de map), ja, daar ben je snel doorheen, en dan schrik je een beetje.quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik wilde graag Star Fox halen, maar als het met 1 uur uit te spelen is, ga ik er echt geen 35-45 euro aan uitgeven....
AH!quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef Redah het volgende:
[..]
StarFox speel je niet in 1 uur uit. De standaard missies (via de onderkant van de map), ja, daar ben je snel doorheen, en dan schrik je een beetje.
Probeer je echter de alternatieve routes (bijv: in Corneria door je score te verhogen en Peppy te volgen, in Titania door de trein te laten ontsporen) en de 'hard' route te doen, dan is het een stuk pittiger en ga je zeker ook n keertje 'af'![]()
[ afbeelding ]
En uiteraard is er verschil tussen "Mission Completed" (standaard) en "Mission Accomplished" (heul goed)
Als je via 'hard' Andross verslaat, dan staat je nog een verrassing te wachten voordat je de credits ziet. Een zeer frustrerende verrassingquote:Op maandag 12 september 2011 12:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Oooooooohdan ga ik maar weer spelen
Aangezien dat bij mijn toch niet gaat gebeuren (voorlopig) ... zet het eens in spoilertags :pquote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Redah het volgende:
[..]
Als je via 'hard' Andross verslaat, dan staat je nog een verrassing te wachten voordat je de credits ziet. Een zeer frustrerende verrassing
quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef Young_David het volgende:
Aangezien dat bij mijn toch niet gaat gebeuren (voorlopig) ... zet het eens in spoilertags :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de credits dus
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 12:48:45 ]
quote:Op maandag 12 september 2011 12:48 schreef Redah het volgende:
[..]Oh dat ... Dat ken ik nog van de N64 versie. Die heb ik destijds helemaal grijs gespeeld. Ik hoopte op iets nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de credits dus![]()
5 uur vannacht als ik me niet vergis...quote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe laat is die Nintendo 3DS persconferentie morgen eigenlijk? (Nederlandse tijd natuurlijk) En is die ergens live te volgen? Ben wel benieuwd naar wat ze gaan aankondigen
De game is 14 jaar oud. Met zo'n leeftijd is een remake wel gerechtvaardigd. Er is een hele generatie nu die niet eens geboren was toen de N64 uitkwam.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Writersright het volgende:
Nu hebben we alleen een opgepoetste port van een game die veel mensen al gespeeld hebben.
Heb je hem toch terug gebracht?quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Beetje triest, maar ik heb de N64 nooit gespeeld dus tja. Na een week ruilen zit er ook niet in, tenminste niet waar ik het kocht. Moest binnen 24 uurmaar dat was ruim voldoende.
De N64-versie is toch ook een remake van de SNES-versie?quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Beetje triest, maar ik heb de N64 nooit gespeeld dus tja. Na een week ruilen zit er ook niet in, tenminste niet waar ik het kocht. Moest binnen 24 uurmaar dat was ruim voldoende.
Heb je Ghost Recon: Shadow Wars? Die is het driedubbelwaard om te halen namelijkquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Nope, ik keek naar de spellen waarvoor ik het in kon ruilen en ik dacht: ook al speel ik star fox nog 50x uit, het blijft leuker dan die shitzooi die daar staat.
Probotector is geen Ambasadeurs-titel neequote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ziet er wel geinig uit maar heb het niet zo op dat genre. Zelda 2 en Metroid heb ik een tijdje geleden nog uitgespeeld met een NES emulator (hoe vaak ik ook blies, het werkte niet meer op de NES). Het is echt te lachwekkend hoe ze vroeger spellen moeilijk maakte. Onzichtbare muren enzo
ik heb nog steeds geen idee hoe je dat zou uitvogelen. Was gewoon een kwestie van veel spelen denk ik en dan spring je per ongeluk een keertje door zo'n muur. Vanaf dat moment ga je elke doodlopende gang testen
Maar hoe zit dat met die oude games dan. Ze zeggen dat mijn 3DS klaar is ervoor ofzo en als ik dan naar gedownloade titels ga zie ik nog geen games. Ik wil Probotector spelenof is die er niet?
Zelda 1 is zo lang geleden hier, weet er echt niks meer van. En nu vind ik games waar je geen idee hebt waar je heen moet echt fuckedquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, die vond ik ook erg goed. Eigenlijk een van de weinige games die in mijn 3DS zit. Nou ja, ik ben nu even classics aan het spelen. Zelda 1 weer geheel uitgehaald, ook de second run. Die tweede run moest ik weer nadenken hoe het zat, die eerste zat vreemd genoeg nog heel vers in mijn geheugen, terwijl het toch echt jaaaaaren geleden is. Nu nog even Zelda 2 en Metroid. Omdat het kan.
Mocht je twijfelen over Ghost Recon:
http://games.fok.nl/revie(...)con-shadow-wars.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |