Nog steeds geruchten/verwachtingen hèquote:
Dat heet huren, brainiac.quote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag het spel van me lenen voor een dag voor 20 euro
Bedoelde je dat ik m over kon nemen voor 20 dan? Zo ja, das kut. Zo nee, /care.quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij bent slim man, wijsneushierbij vervalt mijn aanbod.
StarFox speel je niet in 1 uur uit. De standaard missies (via de onderkant van de map), ja, daar ben je snel doorheen, en dan schrik je een beetje.quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik wilde graag Star Fox halen, maar als het met 1 uur uit te spelen is, ga ik er echt geen 35-45 euro aan uitgeven....
AH!quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef Redah het volgende:
[..]
StarFox speel je niet in 1 uur uit. De standaard missies (via de onderkant van de map), ja, daar ben je snel doorheen, en dan schrik je een beetje.
Probeer je echter de alternatieve routes (bijv: in Corneria door je score te verhogen en Peppy te volgen, in Titania door de trein te laten ontsporen) en de 'hard' route te doen, dan is het een stuk pittiger en ga je zeker ook n keertje 'af'![]()
[ afbeelding ]
En uiteraard is er verschil tussen "Mission Completed" (standaard) en "Mission Accomplished" (heul goed)
Als je via 'hard' Andross verslaat, dan staat je nog een verrassing te wachten voordat je de credits ziet. Een zeer frustrerende verrassingquote:Op maandag 12 september 2011 12:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Oooooooohdan ga ik maar weer spelen
Aangezien dat bij mijn toch niet gaat gebeuren (voorlopig) ... zet het eens in spoilertags :pquote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Redah het volgende:
[..]
Als je via 'hard' Andross verslaat, dan staat je nog een verrassing te wachten voordat je de credits ziet. Een zeer frustrerende verrassing
quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef Young_David het volgende:
Aangezien dat bij mijn toch niet gaat gebeuren (voorlopig) ... zet het eens in spoilertags :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de credits dus
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 12:48:45 ]
quote:Op maandag 12 september 2011 12:48 schreef Redah het volgende:
[..]Oh dat ... Dat ken ik nog van de N64 versie. Die heb ik destijds helemaal grijs gespeeld. Ik hoopte op iets nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de credits dus![]()
5 uur vannacht als ik me niet vergis...quote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe laat is die Nintendo 3DS persconferentie morgen eigenlijk? (Nederlandse tijd natuurlijk) En is die ergens live te volgen? Ben wel benieuwd naar wat ze gaan aankondigen
De game is 14 jaar oud. Met zo'n leeftijd is een remake wel gerechtvaardigd. Er is een hele generatie nu die niet eens geboren was toen de N64 uitkwam.quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Writersright het volgende:
Nu hebben we alleen een opgepoetste port van een game die veel mensen al gespeeld hebben.
Heb je hem toch terug gebracht?quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Beetje triest, maar ik heb de N64 nooit gespeeld dus tja. Na een week ruilen zit er ook niet in, tenminste niet waar ik het kocht. Moest binnen 24 uurmaar dat was ruim voldoende.
De N64-versie is toch ook een remake van de SNES-versie?quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Beetje triest, maar ik heb de N64 nooit gespeeld dus tja. Na een week ruilen zit er ook niet in, tenminste niet waar ik het kocht. Moest binnen 24 uurmaar dat was ruim voldoende.
Heb je Ghost Recon: Shadow Wars? Die is het driedubbelwaard om te halen namelijkquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Nope, ik keek naar de spellen waarvoor ik het in kon ruilen en ik dacht: ook al speel ik star fox nog 50x uit, het blijft leuker dan die shitzooi die daar staat.
Probotector is geen Ambasadeurs-titel neequote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ziet er wel geinig uit maar heb het niet zo op dat genre. Zelda 2 en Metroid heb ik een tijdje geleden nog uitgespeeld met een NES emulator (hoe vaak ik ook blies, het werkte niet meer op de NES). Het is echt te lachwekkend hoe ze vroeger spellen moeilijk maakte. Onzichtbare muren enzo
ik heb nog steeds geen idee hoe je dat zou uitvogelen. Was gewoon een kwestie van veel spelen denk ik en dan spring je per ongeluk een keertje door zo'n muur. Vanaf dat moment ga je elke doodlopende gang testen
Maar hoe zit dat met die oude games dan. Ze zeggen dat mijn 3DS klaar is ervoor ofzo en als ik dan naar gedownloade titels ga zie ik nog geen games. Ik wil Probotector spelenof is die er niet?
Zelda 1 is zo lang geleden hier, weet er echt niks meer van. En nu vind ik games waar je geen idee hebt waar je heen moet echt fuckedquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, die vond ik ook erg goed. Eigenlijk een van de weinige games die in mijn 3DS zit. Nou ja, ik ben nu even classics aan het spelen. Zelda 1 weer geheel uitgehaald, ook de second run. Die tweede run moest ik weer nadenken hoe het zat, die eerste zat vreemd genoeg nog heel vers in mijn geheugen, terwijl het toch echt jaaaaaren geleden is. Nu nog even Zelda 2 en Metroid. Omdat het kan.
Mocht je twijfelen over Ghost Recon:
http://games.fok.nl/revie(...)con-shadow-wars.html
Lees eens op onze website, mario kart 7 komt 7 december:quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:53 schreef Klonk het volgende:
Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 hebben een Japanse releasedatum gekregen, 3 November, helaas nog geen europese releasedatum
Omdat die er aankomt? Add-on is al bevestigd hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef Pierrre het volgende:
Dus alles wat in de conferentie gezegd is waren alleen nieuwe game aankondigingen? Waar is iedereen toch bang voor geweest met het redesign!
Een add-on én redesign zou vreemd geweest zijn. De redesign komt op z'n vroegst maart 2012.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef Pierrre het volgende:
Dus alles wat in de conferentie gezegd is waren alleen nieuwe game aankondigingen? Waar is iedereen toch bang voor geweest met het redesign!
Hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cockpitview in Mario Kart
[ afbeelding ]
Ik heb er helaas geen tijd voor, ik heb gevraagd of iemand er mee aan de slag wil.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hahaha(Voel je trouwens vrij alle trailers te verwerken in de nieuwsberichten
)
In de trailer van MK is ook de leaf te zien als item die je transformeert in Tanooki Mario, nieuwe item dusEn Fire Flower natuurlijk, nog een nieuwe
EN als je goed kijkt in de trailer, zie je dat de Blue Shell geen vleugels meer heeft
Topquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er helaas geen tijd voor, ik heb gevraagd of iemand er mee aan de slag wil.
Lakitu!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog wat extra's over Mario Kart :
http://www.3dsview.com/20(...)new-screen-captures/
Metal Power-Up (Als in Super Mario 64), waarschijnlijk als defense tegen schilden e.d.
Lakitu als speelbaar karakter
Zou kennelijk ook kunnnen dat Metal Mario een speelbaar karakter is... we wachten af
Edit: Is inderdaad een speelbaar karakter, interview bevestigd dit
Yup. En geen verlengde batterijduur dus. Misschien dat er een third party een batterij en slide-pad kan combinerenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:24 schreef Aether het volgende:
Schijnt dat er een AAA-batterij in de slide pad moet?!
Mocht je youtubes tegenkomen: graag. Ik krijg ze niet op deze manier embedded op onze site. En ik kan zelf niet op youtube door een firewall.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:22 schreef Noppie2000 het volgende:
http://www.nintendo.co.jp(...)re_emblem/index.html
Trailers + Screenshots Fire Emblem 3DS
En hier van Mario Tennis:
http://www.nintendo.co.jp(...)io_tennis/index.html
Nieuwe Trailer Paper Mario:
http://www.nintendo.co.jp(...)apermario/index.html
Ik meen ook een nieuwe trailer van Super Mario 3D Land:
http://www.nintendo.co.jp(...)ermario3d/index.html
Ook girls mode voor de liefhebbers:
http://www.nintendo.co.jp(...)girlsmode/index.html
Bravely Default Trailer + Screens:
http://www.nintendo.co.jp(...)t/bravely/index.html
Monster Hunter 3G Trailer + Screens:
http://www.nintendo.co.jp(...)rhunter3G/index.html
En ten slotte: Monster Hunter 4 Trailer! :
Toch nietNieuwe trailer Mario Kart 7:
http://www.nintendo.co.jp(...)mariocart/index.html
Dat was het wel zo'n beetjeEnjoy!
verkeerd gelezen op kotakuquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees eens op onze website, mario kart 7 komt 7 december:
[Upd] Nintendo strooit met releasedata
het was vroeg vanochtend, maar niet zo vroeg
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:50 schreef arucard het volgende:
Paper Mario is eigenlijk de reden dat ik een 3ds gekocht heb.
HAhaha Lakitu, master. Dan zal hij dus niet meer dat stoplichtje vasthouden...quote:
Mario en als de accu leeg is Zelda tijdens het opladen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:23 schreef nomar83 het volgende:
Zelda Skyward Sword en Mario 3D Land komen op dezelfde dag uit: 18 november.
Hoe moet ik nou weten met welke dan te beginnen?!![]()
Je haat onze site. Ik zal hem straks zelf neerzetten. Maar submitten mag voortaan ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:21 schreef Aether het volgende:
Nintendo faces end of era after 3DS flop.
Is dit FP-materiaal?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je haat onze site. Ik zal hem straks zelf neerzetten. Maar submitten mag voortaan ook
Dat is aardig intensquote:The Kyoto-based company's shares have plunged nearly 50 percent so far this year,
Wut?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Die tweede analoge stick is blijkbaar optioneel ook dus, bij de spellen die het ondersteunen.
Wederom een dikke faal. Want dit betekent dat ontwikkelaars met twee soorten besturing rekening moeten houden. Ze kunnen nooit de tweede stick ten volle benutten, omdat het ook gewoon digitaal moet werken.
Een tweede analoge stick biedt ontwikkelaars de mogelijkheid om de gameplay complexer te maken. Er zijn immers meer mogelijkheden voor invoer en daaraan kunnen dus meer acties gekoppeld worden.quote:
Hoop dat het niet zo is, maar wel lomp dat ze dan niet eens even dezelfde kleur zwart kunnen nemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is Photoshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |