Abbeejorrtt bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:05 schreef Kriegel het volgende:
Zet je naam dan ook op alfabetische volgorde.
Maar een occasion is bijna even duur als een nieuwe auto. Had laatst een leuke tweedehands gezien, een Nissan Micra uit 2006, die was al 6500 euro. Dan kan ik bijna net zo goed gelijk een zuiniger bakje nemen waar je het komende jaar nog geen wegenbelasting bij hoeft te betalen. Denk ik dan. Iedereen zegt wat andersquote:Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heb ik het geld niet voor. En heel verstandig is het door de hoge afschrijving in het begin sowieso nooit, ook met een boodschappenwagentje, al is het verschil inderdaad groter naarmate de auto duurder is. Merk en type speelt ook een rol.
Echt hoor, je kunt ook in jouw geval beter naar een leuke occasion van 2-4 jaar oud kijken. Zeker omdat je 'm toch niet zoveel gebruikt.
Mijn Lancer vervangen voor een Laguna, en die is nu een beetje duur en bijna overbodig dus mag er weer uit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie veel auto's 'oudere' auto's staan, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die een nieuwe auto hebben gekocht
Mooi gedaan!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef Dubish het volgende:
Vandaag de tijd gehad om de raamschakelaar te vervangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen afgebladderde verf meer
Een Audi A6 3.0TDI 2006quote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooi gedaan!
Wat voor een auto als ik vragen mag?
Ik zag de deur en ik dacht; neh dit is geen Peugeot maar een audi/volkswagen/mercedes/bmw achtige deur hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef Dubish het volgende:
[..]
Een Audi A6 3.0TDI 2006
De lijst met auto's in de op zijn nog niet geupdate hiervoor had ik een Peugeot 307 1.4HDI
Beschadigde velgen heb ik ook. Maar bij mij is er echt een dikke hap uit het midden van de velg. Een stuk van 2 á 3 mm diep en ongeveer 2x3 cm. Dankzij de wasstraat waar ik dus niet meer heen ga. Wat kost zo'n geintje ongeveer en is er in de buurt van Groningen een goed adres voor?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:15 schreef Marco001 het volgende:
Zo, auto was weer klaar.. VIel helaas wat duurder uit als geschat, door o.a een zeer bekend VAG-kwaaltje: de Bobine.... 2e keer in 1 jaar tijd dat hij (dit keer preventief) vervangen is..
Hij rijd nu echter wel weer super! en een stuk stiller als eerst..
to-do list nog:
reparaties:
- beschadigde velgen
- licht beschadigde armleuning bestuurderszaijde(kunststof slijtage)
Daarnaast nog: lichte verlaging, subwoofer, en een FR uitlaat/bodykit..
In Drachten zit een pedercoatingbedrijf, die doet ook velgen..afhankelijk van de maat, maar ik geloof dat 4* 15" 200,- kost...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beschadigde velgen heb ik ook. Maar bij mij is er echt een dikke hap uit het midden van de velg. Een stuk van 2 á 3 mm diep en ongeveer 2x3 cm. Dankzij de wasstraat waar ik dus niet meer heen ga. Wat kost zo'n geintje ongeveer en is er in de buurt van Groningen een goed adres voor?
Per velg?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In Drachten zit een pedercoatingbedrijf, die doet ook velgen..afhankelijk van de maat, maar ik geloof dat 4* 15" 200,- kost...
Voor 4 velgen.. Dat is een relatief normaal bedragquote:
Ik zou zeggen, PM naar Chuck-N0rr1squote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef gateway het volgende:
Trouwens, het remprobleem is er nog steeds.....
Probleem: Rechterachterrem was kokend heet (velg kon je eieren op bakken!) Remblokjes vernieuwd (rechts achter was niks meer)
Probleem was een stuk minder, maar nogsteeds aanwezig.
REmklauw vervangen, probleem was er nog
Handrembijgesteld, probleem is er nog
Nu denkt men, dat doordat de remslang (het laatste stukkie dat dus flexibel is) ook heet is geworden, en blaasjes heeft aan de binnenkant van de slang, en dat daardoor de remvloeistof te langzaam terugkan naar het tankje en daardoor dus steeds eigenlijk iets aanloopt.
Ik moet nu proberen na een stuk rijden zonder te remmen auto uit laten rollen, en dan voelen of de velg warm is.
iets anders konden ze zich niet bedenken.....
Nou dacht ik; hier zitten ook wel wat monteurs / mensen met kluservaring, misschien hebben die nog geniale ideën?
Ik neem aan dat je achter ook remklauwen hebt?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef gateway het volgende:
Trouwens, het remprobleem is er nog steeds.....
Probleem: Rechterachterrem was kokend heet (velg kon je eieren op bakken!) Remblokjes vernieuwd (rechts achter was niks meer)
Probleem was een stuk minder, maar nogsteeds aanwezig.
REmklauw vervangen, probleem was er nog
Handrembijgesteld, probleem is er nog
Nu denkt men, dat doordat de remslang (het laatste stukkie dat dus flexibel is) ook heet is geworden, en blaasjes heeft aan de binnenkant van de slang, en dat daardoor de remvloeistof te langzaam terugkan naar het tankje en daardoor dus steeds eigenlijk iets aanloopt.
Ik moet nu proberen na een stuk rijden zonder te remmen auto uit laten rollen, en dan voelen of de velg warm is.
iets anders konden ze zich niet bedenken.....
Nou dacht ik; hier zitten ook wel wat monteurs / mensen met kluservaring, misschien hebben die nog geniale ideën?
Het is een parkeergarage, zo bijzonder kan dat toch niet zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
Leukste parkeergarage in Nederland, na de heden overleden Naberpassage, Haddingestraat Vandaag weer getrotseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |