Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Na de Ster weer. Met een Joran fanIn dezelfde setting als de beruchte Patrick/Peter tapes
Deze zou wel meteen afzinken naar de bodem van de oceaan, dus dat scheelt weer voor de potentiėle moordenaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.
NO SHIT!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Lijkt eigenlijk wel op deze persoon.
Valentijn, een jongen die een meisje wil zijn.
Lekker multicultureel met je onderbroek aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef waxmask het volgende:
Onderbroek aan onder de douche is ook een vorm van islamisering, als je daar als roomblanke aan meedoet ben je geen haar beter!
Ja is pijnlijk op FOK! de waarheid...dan houden de meesten zich hier stil! De islamisering in de sportclubs is een feit!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker multicultureel met je onderbroek aan.
Gaat er niet om of je het graag ziet, maar dat het normaal is!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Die tieten van vorige week zag ik liever.
Die zie je soms wel, hier zijn er zelfs vlondertjes geplaatst speciaal voor kattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef waxmask het volgende:
Waarom nergens trapjes bij elke brug....
Volgens mij is in Leiden een initiatief om touwen aan de kades te hangen. Ook bedoeld voor katten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Die zie je soms wel, hier zijn er zelfs vlondertjes geplaatst speciaal voor kattenmaar natuurlijk ook te gebruiken door mensen.
Echt sickquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef waxmask het volgende:
Preventief ruimen deze snol, gevaar voor de maatschappij!!!!
Niet nodig, zelfdestructie doet zijn werk wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef waxmask het volgende:
Preventief ruimen deze snol, gevaar voor de maatschappij!!!!
Die van die foto hierboven ziet er beter uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt wel en heeft hetzelfde accent....
En accent....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd de enige vrouw met zo'n lichaam en donker bruin haar.
Dank daarvoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Deze keer attenderen voordat de uitzending begint.
Oh, overgeprijsde zooi dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij van die SuperTrash bitch
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
Sorry hoor, maar wat moet die gast een kutleven hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...
Ik vind het heel nobel wat hij doet enzo, maar het lijkt me niet de meest boeiende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...
Ik heb er ook wel respect voor. Vooral nu, zullen ze ook wel in de kou bezig zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind het heel nobel wat hij doet enzo, maar het lijkt me niet de meest boeiende persoonlijkheid.
Ik ben meer van de Indianen, maar om me nu elke dag te schminken en in een tipi te zitten...nee bedankt....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef StephanL het volgende:
Toch vind ik de western style wel tof, maar zo'n leven nee.
OK nu moet ik aan Seks voor de Buch denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Indianen, maar om me nu elke dag te schminken en in een tipi te zitten...nee bedankt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |