quote:Filemon Wesselink geeft zijn eigenzinnige blik op de gebeurtenissen van de afgelopen week. Van glamourparty's tot tractor pulling competities en van de huishoudbeurs tot een kickboksgala. Filemon bezoekt, ondergaat, onderzoekt en interviewt. Presentatie: Filemon Wesselink.
quote:
Erg leuk idd. Ook het item over borstkanker deed ie goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef StephanL het volgende:
Jawel, tot rijdende rechter begint. Net die legoworld item
Vind ik ookquote:
En Verona vd Leur.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Darkestrah het volgende:
Daar gaan we weer.
Iets met borsten, veldrijden, en een satanische band.
Het genre vind ik best aardig, maar de band zelf vind ik inderdaad geen boeiende muziek maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Van de muziek hoeven ze het niet te hebben.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
"Ik ben boos dat ik weer geen werk heb."
Vind je het gek met dreadlocks van een meter lang.
Ja verdrietig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef k_man het volgende:
Arme man. waarvan de vrouw net overleden was en die bijna ging huilen
Jij wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja verdrietig.
Deze meid heeft vrijwel geen borsten, hoe sexy is dat.
Had ik ook een beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het een beetje triest als je zo thuis op je bank ligt
Die potentie heeft hij wel, maar nog net niet de diepgang. Wat Louis doet is geniaal, en hij krijgt precies uit mensen wat hij wil door zijn houding.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk programma toch, een beetje de Nederlandse Louis Theroux...
Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Na de Ster weer. Met een Joran fanIn dezelfde setting als de beruchte Patrick/Peter tapes
Deze zou wel meteen afzinken naar de bodem van de oceaan, dus dat scheelt weer voor de potentiële moordenaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Binnen een jaar of 20 is zij waarschijnlijk omgelegd door haar vriend.
NO SHIT!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Lijkt eigenlijk wel op deze persoon.
Valentijn, een jongen die een meisje wil zijn.
Lekker multicultureel met je onderbroek aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef waxmask het volgende:
Onderbroek aan onder de douche is ook een vorm van islamisering, als je daar als roomblanke aan meedoet ben je geen haar beter!
Ja is pijnlijk op FOK! de waarheid...dan houden de meesten zich hier stil! De islamisering in de sportclubs is een feit!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker multicultureel met je onderbroek aan.
Gaat er niet om of je het graag ziet, maar dat het normaal is!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Die tieten van vorige week zag ik liever.
Die zie je soms wel, hier zijn er zelfs vlondertjes geplaatst speciaal voor kattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef waxmask het volgende:
Waarom nergens trapjes bij elke brug....
Volgens mij is in Leiden een initiatief om touwen aan de kades te hangen. Ook bedoeld voor katten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Die zie je soms wel, hier zijn er zelfs vlondertjes geplaatst speciaal voor kattenmaar natuurlijk ook te gebruiken door mensen.
Echt sickquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef waxmask het volgende:
Preventief ruimen deze snol, gevaar voor de maatschappij!!!!
Niet nodig, zelfdestructie doet zijn werk wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef waxmask het volgende:
Preventief ruimen deze snol, gevaar voor de maatschappij!!!!
Die van die foto hierboven ziet er beter uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt wel en heeft hetzelfde accent....
En accent....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd de enige vrouw met zo'n lichaam en donker bruin haar.
Dank daarvoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Deze keer attenderen voordat de uitzending begint.
Oh, overgeprijsde zooi dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij van die SuperTrash bitch
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
Sorry hoor, maar wat moet die gast een kutleven hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...
Ik vind het heel nobel wat hij doet enzo, maar het lijkt me niet de meest boeiende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou nou, ik waardeer deze mensen wel hoor...doen tenminste iets voor de minder bedeelden. Jammer dat er een geloofsovertuiging aan vast zit, anders had ik het ook wel een keer willen doen...
Ik heb er ook wel respect voor. Vooral nu, zullen ze ook wel in de kou bezig zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind het heel nobel wat hij doet enzo, maar het lijkt me niet de meest boeiende persoonlijkheid.
Ik ben meer van de Indianen, maar om me nu elke dag te schminken en in een tipi te zitten...nee bedankt....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef StephanL het volgende:
Toch vind ik de western style wel tof, maar zo'n leven nee.
OK nu moet ik aan Seks voor de Buch denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Indianen, maar om me nu elke dag te schminken en in een tipi te zitten...nee bedankt....
Die met z'n straalmotor?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef StephanL het volgende:
Is dat niet die Indiaan met die truck?
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jouw ideale man....lichaam van Wiliams en brein van Midas....ik snap hem.....
Voor mij ook niet...en volgens mij niet waar je voor tekent als je je lichaam aanbiedt voor de wetenschap...voor altijd je been in een koelcel....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Je zag aan het gezicht van Filemon dat hij het maar niets vond
Gewoon de tips van Midas opvolgen...zouden er meer moeten doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef Kings het volgende:
Ah fijn, mijn schuldgevoel dat ik dit programma kijk ipv te sporten is verdwenen...
Waarom niet? Anatomieonderwijs is het belangrijkste gebruiksdoel voor lichamen die UMC's ontvangen. En het is niet voor eeuwig, meeste preparaten gaan een jaar of 5, misschien 10 mee. Daarna worden ze vernietigd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...en volgens mij niet waar je voor tekent als je je lichaam aanbiedt voor de wetenschap...voor altijd je been in een koelcel....
Dat is toch wetenschapquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...en volgens mij niet waar je voor tekent als je je lichaam aanbiedt voor de wetenschap...voor altijd je been in een koelcel....
Die hele beurs was toch vol FOK!kersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
wel een leuk gesprek tussen Filemon en een toch wel redelijk bekende fokker
ik ben er buiten mezelf maar 2 tegengekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hele beurs was toch vol FOK!kers
Kon ik me ook niet meer herinneren, ik wist alleen van Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
Toch apart dit. Wist niet dat Filemon erbij was eigenlijk
quote:» Er is al 181 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Holleeder gaat trouwens reclame maken als model voor een horliogemerk. Serieusquote:
Bizar dat die vent zoveel aandacht krijgt. Snap dat ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holleeder gaat trouwens reclame maken als model voor een horliogemerk. Serieus
Precies. Waarom The Police eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |