quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef OProg het volgende:
Ik zie tot mijn grote spijt ook een gore getattooeerde tiet.
"De Nokia-tune is de melodie die op alle mobiele telefoons van het merk Nokia wordt gebruikt als de standaard ringtone. Nokia gebruikt het ook in reclames. De tune bestaat uit een paar maten van Francisco Tárrega's Gran Vals; desondanks claimt Nokia het als een klankmerk."quote:
Rilquote:
Dat deed ze waarschijnlijk in een vorig leven ook al achter het station.quote:
De gasten waren in ieder geval niet op zoek naar Spaans eten. Daar moet je ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En als je moet koken voor zo veel, dat maak je toch paella. Een vet grote pan in plaats van een mini mandje frituur
Ik hoopte al dat zij iets ging mankeren zodat haar huidige vriend haar liet stikken in "Casa Roanne" (die naam alleen alquote:Op woensdag 7 september 2011 01:35 schreef Staal het volgende:
Ik vond dat zo enorm hard en kon het na die momenten niet meer ongekleurd kijken. Het idee gewoon dat je je partner zo enorm laat stikken. Ik vind die Anneke een egocentrisch kutwijf dus had totaal geen medelijden bij die kleine tegenslagen waar ze al over liep te jengelen. Hoop voor die nieuwe man dat hij nooit iets gaat mankeren iig. Dan zet ze hem wrs. bij de kippen.
Tot nu toe lijkt het daar goed te gaan met ze: http://www.casaroanne.com/index.php?taak=00&lan=nlquote:Op woensdag 7 september 2011 07:58 schreef Viking84 het volgende:
So much for in voor-en tegenspoed, hè Anneke?. Misselijk wijf. hopelijk falen ze hard in Spanje.
Totdat ze zelf wat gaat mankeren. Enfin, jij weet ook hoe het is als je leven van de e.o.a. dag anders is.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
Zoals ze ook voor dat jongerencentrum parkeerde om gratis te kunnen internetten. Deze vrouw laat zich niets afsnoepen en weet precies waar ze moet zijn om maximaal voor zichzelf te kunnen zorgen.
Hoe moeke daar 'grappig' in die hangmat ging liggen terwijl iedereen druk aan het sjouwen was. Ware aard kwam even boven..quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
Zoals ze ook voor dat jongerencentrum parkeerde om gratis te kunnen internetten. Deze vrouw laat zich niets afsnoepen en weet precies waar ze moet zijn om maximaal voor zichzelf te kunnen zorgen.
Waar? Ik vind hem nergens terug.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef hexje het volgende:
Even de aflevering van vorige week bekijken
Uitzending gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar? Ik vind hem nergens terug.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef alors het volgende:
Nee Yvon Jaspers heeft een nieuw programma wat op dat tijdstip zit
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef alors het volgende:
Wut?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef alors het volgende:
Bah, Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |