met die moeder en hun zoon toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gerrit
Die doet ook mee aan dat andere RTL4 programma...
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
met die moeder en hun zoon toch?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
voor elk gelukkig moment in zijn leven een ster gezet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van die pratende vetbult die zichzelf Sterretje noemt
Dat hij praat is nog niet zo erg... dat hij denkt dat hij bloedaantrekkelijk is, is veel ergerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van die pratende vetbult die zichzelf Sterretje noemt
15 jaar geleden was het een serie met stervenstrieste britten en te veel alcohol...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Kloktijd het volgende:
Ik zie nu een reclame van 'de villa'. Is dat een oh oh cherso rip-off?
Nee, dat format bestaat al een tijdje, ik heb jaren geleden eens de Engelse versie daarvan gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Kloktijd het volgende:
Ik zie nu een reclame van 'de villa'. Is dat een oh oh cherso rip-off?
Ik herkende haar meteen jaquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat hij praat is nog niet zo erg... dat hij denkt dat hij bloedaantrekkelijk is, is veel erger
vind je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef MissJ het volgende:
hoe snollerig ben je als je gelijk je tetten laat zien
Maar ondertussen heeft hij wel meer geld op zn bankrekening dan wij allemaal bij elkaar hier..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Sterretje denkt ook echt dat hij bij alles wat er uit zijn mond komt een wereldgrap maakt... de sneuheid van die jongen is niet te filmen
ditquote:
Hij heeft ook de intelligentie om het er binnen een jaar doorheen te jagenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ondertussen heeft hij wel meer geld op zn bankrekening dan wij allemaal bij elkaar hier..
dat is er al!!!!!quote:
Je moet bij de buren zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef amaranta het volgende:
Die slangenjongen, is dat Thomas Berge ofzo?
Huh is dat zo? Alleen Roos en Barbie toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elize je was zo een knappe meid waarom dan nep tieten.
Elize ook was gister op tv. Zonde hoor aan Barbie en roos lan je weinig verpesten maar elize is een mooie vrouw.quote:Op woensdag 7 september 2011 06:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Huh is dat zo? Alleen Roos en Barbie toch?
Vanavond worden de "winnaars" gekozen. Daarna beginnen de normale afleveringen weer.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanaf wanneer beginnen de 'normale' uitzendingen?
Hierna komt nog De Villa. Dus meer pauper dan dinsdagavond kan je niet krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het op tc ja Donderdag is toch rtl pauper avond.
Dat is toch dat programma waar die neger zijn pik in iemands gezicht legt ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Hierna komt nog De Villa. Dus meer pauper dan dinsdagavond kan je niet krijgen
Het waren toch Barbie en Roos die een boobjob hadden laten doen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elise is toch echt een mooi meisje jammer van de nep tieten.
Correctquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch dat programma waar die neger zijn pik in iemands gezicht legt ?
Volgens het eerste nieuws bericht wel later kwam uit dat ze alle drie een boobjob hebben laten doen was vandaag nog bij Boulevard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het waren toch Barbie en Roos die een boobjob hadden laten doen?
Oh, dan is het waar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens het eerste nieuws bericht wel later kwam uit dat ze alle drie een boobjob hebben laten doen was vandaag nog bij Boulevard.
Elise heeft ook wel een kleine cup, die kan dat wel hebben. Al kan het nooit op tegen puur natuur.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens het eerste nieuws bericht wel later kwam uit dat ze alle drie een boobjob hebben laten doen was vandaag nog bij Boulevard.
OMG jij hebt 2 euro betaald.quote:
Uh, hier is het gewoon gratis hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 03:24 schreef TwyLight het volgende:
wie betaald even ¤2 en upload die eerste aflevering ergens
Er is ook al een 3e aflevering (in cherso) maar die kost 2 euro, en die screenshot is uit die aflevering, dus TIm heeft betaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 10:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Uh, hier is het gewoon gratis hoor
promo aan het einde is dit gewoon hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG jij hebt 2 euro betaald.
Aaah ik dacht al.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
promo aan het einde is dit gewoon hoor
Enige moment in de uitzending dat ik moest lachen.quote:
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 14 september 2011 03:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker ook maakt er iemand vlak voor je vertrekt bekend hey jongens ik ben er niet bij.
Ik kijk ook half mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanavond komt het weâh! Ben ik de enige die gaat kijken?
Ik als Brabander ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
doe die ondertiteling even weg zeg! Heb ik niet nodig namelijk![]()
heee Luttequote:
De productie wordt steeds goedkoperquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef Adelante het volgende:
Wat een IKEA hut is dat appartement
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef donald_dick het volgende:
alles binnen de amsterdamse grenzen
Boeruhhhquote:
Het zou je zoon zijnquote:
Vrees het wel man. Hmm, de preutse meidjes komen gezamenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef PG18 het volgende:
Gaan ze weer één voor één naar die villa toe?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef PG18 het volgende:
Jokertje sleept ook wat kilootjes mee, dikke pens.
boehoequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk homofoob gedrag van onze IQ-loze zuipneuzen
Dit is geen homo maar een nicht. Daar heeft iedereen zowat een hekel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk homofoob gedrag van onze IQ-loze zuipneuzen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit is geen homo maar een nicht. Daar heeft iedereen zowat een hekel aan.
Nou nee hoor... ik ben ook geen handtasfan.... maar als ik moet kiezen tussen hem en die pratende vetbult van een Sterretje dan weet ik het welquote:
Zegt eigenlijk meer over jou dan over ons...quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee hoor... ik ben ook geen handtasfan.... maar als ik moet kiezen tussen hem en die pratende vetbult van een Sterretje dan weet ik het wel
Jij vindt Sterretje tof?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk meer over jou dan over ons...
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef PG18 het volgende:
Gaat die Tony Sniper weer de zeikwijf uithangen?
en niet eens een mocroquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goeie overgang
Negerlul -> Neger die pizza bezorgt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goeie overgang
Ja hè, arrogant gewoon eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
dat is echt altijd he met homofobe hetero mannen, dat ze denken dat elke homo op hen valt![]()
ofniet danquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goeie overgang
heel arrogant ja! En ook erg kortzichtigquote:
Echt hequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
dat is echt altijd he met homofobe hetero mannen, dat ze denken dat elke homo op hen valt![]()
dure kutwinkelquote:
Zo'n Gio is volgens mij iemand die alles neukt wat beweegt en een lul heeft dus ik zou ook een kurk meenemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt he
Zo'n Sterretje lijdt toch aan chronische zelfoverschatting... al was het de laatste kerel op aarde
dus dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt he
Zo'n Sterretje lijdt toch aan chronische zelfoverschatting... al was het de laatste kerel op aarde
We hebben geeneens een Plus hierquote:
maar wel daarquote:
En excuus dikzakkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef YazooW het volgende:
Fucking Plus met hun excuusneger, kutreclame's
jawel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef PG18 het volgende:
Oude gebruik? Heb ze dat nog nooit zien doen
meestal als je dronkener wordt!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het Nederlands wordt slechterder en slechterder
ik zeg; doen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Limoen snuiven, zout in je oor en tequila in je pisbuis?
Was toch een blankequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef PG18 het volgende:
Gaat ze nu met die neger van de Plus mee?
jeweetzelfquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brabander neemt toch wel even 2 chicks mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
jeweetzelftrue trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetzelfde hier, saai programmaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik haak hier af.. Die villa gaat me echt te ver
Roos en Barbie omwisselen en I agreequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Aflevering was leuker dan verwacht!
Meiden top 5:
1. Bibi
2. Elize
3. Kayleigh
4. Roos
5. Barbie
Ik vind Roos knapper dan Barbie hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Roos en Barbie omwisselen en I agree
Roos vind ik een van de meest onaantrekkelijke wijven die ik ken. Barbie zou ik wel geven, ze heeft geen lelijk figuur. Die kop is iets minder, maar goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vind Roos knapper dan Barbie hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vind Roos knapper dan Barbie hoor
[ Bericht 10% gewijzigd door kanovinnie op 20-09-2011 22:20:25 ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:51 schreef muzas het volgende:
[..]Oké dat is wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 20-09-2011 22:20:42 ]
Ik dacht dat het bloed was? Sowieso triest iemand wat over 'm heen gooit, helemaal belachelijk als hij verwond is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef PG18 het volgende:
Wat was dat voor spagetti saus over Gio heen?
Nee hij had allemaal smurrie over zich heen toch. Ik zag geen bloed of zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bloed was? Sowieso triest iemand wat over 'm heen gooit, helemaal belachelijk als hij verwond is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Limoen snuiven, zout in je oor en tequila in je pisbuis?
Inderdaad, ben ook erg benieuwd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Saninl het volgende:
Wat zou ik graag de volgende willen zien zeg, met al die smurrie over die gio heen..
Jammer dat het geld kost via rtlgemist.. Afwachten dan maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |