Zijn gedicht.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom? Wat gaf bij jou de trigger om dit om te schijven?
Volgende keer studentenballetjes lijkt me wel leukquote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef THeeF het volgende:
Ik hoop dat dit het laatste seizoen was.
Wat aan armoede dit seizoen joh.
Ik denk dat ik dat gemist heb, maar wat wat daarmee?quote:
Dat ik Tony een dikke pad vind en dat in dichtvorm heb gegoten.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat gemist heb, maar wat wat daarmee?
In ieder geval een nieuwe groep en dan geen Hagenezen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgende keer studentenballetjes lijkt me wel leuk
Ow okay.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ik Tony een dikke pad vind en dat in dichtvorm heb gegoten.
Wel, maar wel een paar andere type Hagenezen ertussen, niet alleen van die beetje vage figuren.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
In ieder geval een nieuwe groep en dan geen Hagenezen.
Nee, gewoon studenten lijkt me veel leuker.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Na New Kids heeft Thomas met dit seizoen van oh oh ons mooie Brabant op de vaderlandse televisie belachelijk gemaakt, hoezee.![]()
Overigens pleit ik ervoor om volgend seizoen een serie te maken met corpsballetjes die met elkaar op vakantie gaan.
tyf op met je rtl spam. zorg maar eerst eens dat jullie de VI filmpjes op youtube doorlatenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Na Barbie met dr huwelijk gaat Tony op zoek naar liefde: http://www.rtl.nl/programma/inlovewithsterretje/
Jokertje en Bibi waren gisteren bij Lingo trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |