Hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
voor 3 personen?
wist trouwens niet dat Holtkamp ook kreeftencroquetten in t assortiment had
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even opslaan tot eind van het jaar. Dan staat er ongeveer dit:
[..]
Je zit ook precies in de spitsquote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Op naar huis na een leuk dagjeNu file
Kranten pikken sowieso alles maar klakkeloos op. Dat bewees Neveneffecten welquote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetariers zijn achterbaks en frauderen
[..]
Klik
Eerder was dit in de Media
[..]
Ik stelde al direct vragen bij dit onderzoek
Pseudowetenschappers en vleeseters
Neveneffecten?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kranten pikken sowieso alles maar klakkeloos op. Dat bewees Neveneffecten wel
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.quote:
Yup. Iets te lang bij Lein blijven hangenquote:
Jep, en hier is het nog vrij onschuldig.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.
Maar waar ik het over had:
Nog 200 te gaan tot de vakantie?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
eerste dag college achter den rug
Had je beter nog langen kunnen blijven hangenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Iets te lang bij Lein blijven hangen
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had je beter nog langen kunnen blijven hangen
Eigenlijk zou het versturen van valse nep persberichten een rage moeten zijn, wellicht gaan hoernalisten dan eens wat vaker checken en controleren.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.
Maar waar ik het over had:
Ik download niet, en ik heb prachtige uitvoeringen die in zeer hoge kwaliteit wil omzetten, zodat ik de CD's niet meer hoef te gebruiken, ik wil de tags zo hebben dat ik er wat mee kan en de file info goed hebben. Als ik zou downloaden moet ik de kwaliteit gaan controleren, de juiste uitvoeringen uitzoeken, info toevoegen, dat is meer werk dan het zelf digitaliseren.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:03 schreef Felagund het volgende:
Je had ze ook gewoon kunnen downloaden Piet,
of doe je dat uit principe niet?
Iddquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik download niet, en ik heb prachtige uitvoeringen die in zeer hoge kwaliteit wil omzetten, zodat ik de CD's niet meer hoef te gebruiken, ik wil de tags zo hebben dat ik er wat mee kan en de file info goed hebben. Als ik zou downloaden moet ik de kwaliteit gaan controleren, de juiste uitvoeringen uitzoeken, info toevoegen, dat is meer werk dan het zelf digitaliseren.
Lein moet verder klussenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had je beter nog langen kunnen blijven hangen
Van de ideeenbox weet ik het niet, maar van de infobalie en per mail krijg je zeker inhoudelijk antwoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 12 pakken lactosevrije chocolademelk gehaald bij de Jumbo aan de andere kant van de stad![]()
Tevens bij de Jumbo in het centrum een een briefje in de suggestiebox gedumpt dat ze dat product óók in de schappen moeten opnemen. Email adres achtergelaten, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |