Jawel, maar ja, tijd is er vaak niet he. Nu komt er een dodelijk programma aan. Ipc kan Ajax goed spelen tegen de sterkere tegenstanders. Maar dan moeten de spelers wel ( ongeacht wat de opstelling is ) de bal tijdig afspelen bij de vrije man. ( en dus vrijlopen, anders is dat een lastige opgave. )quote:Op zondag 11 september 2011 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja Ajax is nou eenmaal geen Barcelona (en zelfs die gaan wel eens de mist in).
Janssen speelt zeker nog niet groots, maar speelt ook totaal anders dan verleden jaar. Aan dat jaar wordt hij telkens gespiegeld, terwijl hij het jaar daarvoor ook in deze rol speelde. Ik vind dat je het de tijd moet geven. Dit elftal gaat echt nog wel een paar keer op zijn bek, maar ik heb vertrouwen in De Boer, Bergkamp en Spijkerman.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel zonde dat Anita weer eens kind van de rekening is geworden.
Ik vermoed dat hij keek naar Janssen die zijn man liet lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar het ernstige geschutter van een Vertonghen en een Alderweireld. Wat deed De Jong trouwens bij de eerste goal? In zijn neus peuteren ofzo? Wat er allemaal gebeurd bij Ajax is niet te vatten.
Veruit de beste selectie van Nederland en dan een coach die het zo verprutst.
Tegen Lyon wordt het nog veel meer bibberen, dat terwijl dat niet echt nodig zou moeten zijn.
Jojoortjequote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
Hele wedstrijd gemist. Zo even uitvogelen hoe ik die lange samenvatting kan zien op m'n tv
quote:
Ik denk dat het komt dat De Jong vorig jaar wel rendeerde, omdat hij destijds in de spits stond. Dat ligt hem beter. Of hij in de spits veel slechter is dan Sigthorsson? Persoonlijk denk ik van niet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef Burrito het volgende:
De Jong verliest ook vaak kinderlijk de bal. Als hij onder druk wordt gezet heeft hij te weinig controle om de bal bij zich te houden. Janssen, één van de beste vorig jaar, nu onzichtbaar.
Maargoed, Siggy en Boerrichter hadden hun ook wedstrijd niet, niemand eigenlijk.
Ben ook blij dat de hossanna rond Vermeer eindelijk is opgehouden
Jezus. /carequote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Schokkende feiten over Jojoortje'.
2 jaar .. voor 7 miljoen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Wessiej het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat we Texeira van Grunn kopen?
Als ik me niet vergis invallen, dom schreeuwen tegen Eriksen ( nadat hij een keer balverlies had geleden ) en een onterechte rode kaart krijgen.quote:
Onbesuisd? Ja. Rode kaart? In mijn opinie niet.quote:
Ik ben er bang voor. PSV heeft echt een heel sterk team.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tegen dit Psv moet Ajax toch écht wel kunnen winnen, me dunkt. Ook met leuk voetbal moet dat mogelijk zijn.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tegen dit Psv moet Ajax toch écht wel kunnen winnen, me dunkt. Ook met leuk voetbal moet dat mogelijk zijn.
Ik bedoel het in zijn algemeen. Ajax heeft volgens mij een betere selectie dan Psv. Dat zegt niet alles, weet ik wel. Maar ja, ik zie wel kansen voor Ajax.quote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. PSV heeft echt een heel sterk team.
Of bedoel je met 'dit PSV' hoe ze nu tegen VVV voetballen?
quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik bedoel het in zijn algemeen. Ajax heeft volgens mij een betere selectie dan Psv. Dat zegt niet alles, weet ik wel. Maar ja, ik zie wel kansen voor Ajax.
Ach ja, maar ik meen het hoor. Iig acht ik Ajax meer kansen toe dan Psv.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie ook wel kansen voor ajax ja
Denk het ookquote:Op zondag 11 september 2011 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax pakt gewoon 3 punten ..
Alleen oppassen voor Dries, maar denk dat v/d Wiel hem wel uit de wedstrijd speelt
Herinneren we ons deze post nog mede-Ajacieden? Laten we hem allemaal even een Pm'etje sturen!quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.
He, pannekoeken, still enjoying the show??
Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten![]()
Ik heb Feyenoord altijd al een leukere club dan PSV gevonden.quote:Op zondag 11 september 2011 16:31 schreef Capi het volgende:
Prachtig weekend! Ik zou het niet eens erg vinden als Feyenoord boven PSV eindigt dit seizoenIk zie al uit naar de wedstrijd tegen PSV
PSV is een nogal identiteitsloze club.quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord altijd al een leukere club dan PSV gevonden.
Denk dat het volgende week gelijk zal gaan tussen die twee, ja.quote:Op zondag 11 september 2011 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt Strootman en Eriksen even goed? Of interpreteer ik je post verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |