Zinsopbouw. Je begrijpt er weinig van.quote:Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.
Genieten dit.![]()
Beide tegengoals zijn echt blunders van de verdedigers. Onzin omdat Vermeer in de schoenen te schuiven. Ook de tegengoal tegen Vitesse had niets met Vermeer te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 08:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep. Bij beide goals had ik het idee dat Steek ze gepakt zou hebben. Het zijn niet echt blunders of zo, maar geweldig keeperswerk is het ook niet. En dat kost je tegengoals, nu al weer 7 (!) in de eerste 5 wedstrijden.
?quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.
He, pannekoeken, still enjoying the show??
Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten![]()
Eens. Al is dit geen grote verrassing mijns inziens. Janssen CVM en De Jong er nog steeds in?quote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef TakAFCA het volgende:
Dit was echt een groot drama... Jezus wat was dit een slechte wedstrijd zeg..
Heb je al gekeken naar het ernstige geschutter van een Vertonghen en een Alderweireld. Wat deed De Jong trouwens bij de eerste goal? In zijn neus peuteren ofzo? Wat er allemaal gebeurd bij Ajax is niet te vatten.quote:Op zondag 11 september 2011 08:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep. Bij beide goals had ik het idee dat Steek ze gepakt zou hebben. Het zijn niet echt blunders of zo, maar geweldig keeperswerk is het ook niet. En dat kost je tegengoals, nu al weer 7 (!) in de eerste 5 wedstrijden.
Ik zeg mijn mening. Of jij het daar mee eens bent of niet, is het meest onbelangrijk. Je ziet toch ook dat er zoveel fout gaat? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.quote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef peaceman het volgende:
Zit je weer aan de doping Contador?![]()
Wat een hetze tegen Janssen en De Jong.
Ik zie ook dat er veel fout gaat, maar ik zie ook dat dat niet enkel en alleen maar ligt aan de personen die jij noemt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zeg mijn mening. Of jij het daar niet mee eens bent of niet, is het meest onbelangrijk. Je ziet toch ook dat er zoveel fout gaat? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
Sorry dat ik ietwat gefrustreerd overkwam, maar idd, Boerrigter was ook ruk.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie ook dat er veel fout gaat, maar ik zie ook dat dat niet enkel en alleen maar ligt aan de personen die jij noemt.
Boerrigter was gisteren bijvoorbeeld dra-ma-tisch!
De Jong speelde zeker niet foutloos, maar was gisteren echt 1 van de beteren en nee dat ligt niet aan het feit dat hij twee doelpunten maakte.Of heb je al die ballen die hij veroverde op het middenveld even niet gezien?
Tja Ajax is nou eenmaal geen Barcelona (en zelfs die gaan wel eens de mist in).quote:Op zondag 11 september 2011 12:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Sorry dat ik ietwat gefrustreerd overkwam, maar idd, Boerrigter was ook ruk.
Tweede helft was De Jong één van de minst slechten. De Jong hoort of in de punt te staan ( op '9' dus ) of banken.
Anita voor Janssen, Janssen naar voren. Dan gaat het wellicht al wat beter.
Trouwens, Vertonghen vond ik ook maar slecht gisteren.
Ook ik heb die ballen van De Jong gezien, maar de voortzetting is vaak zo ontzettend ondermaats.
Daarbij heeft De Jong een aanvallende positie op het middenveld. Ballen afpakken zou de CVM moeten doen of controleur. Hoe je het ook wilt noemen.
Dus alleen daarom al Anita op plek Janssen. Dat uitproberen moet voor De Boer toch niet te veel gevraagd zijn?
Jawel, maar ja, tijd is er vaak niet he. Nu komt er een dodelijk programma aan. Ipc kan Ajax goed spelen tegen de sterkere tegenstanders. Maar dan moeten de spelers wel ( ongeacht wat de opstelling is ) de bal tijdig afspelen bij de vrije man. ( en dus vrijlopen, anders is dat een lastige opgave. )quote:Op zondag 11 september 2011 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja Ajax is nou eenmaal geen Barcelona (en zelfs die gaan wel eens de mist in).
Janssen speelt zeker nog niet groots, maar speelt ook totaal anders dan verleden jaar. Aan dat jaar wordt hij telkens gespiegeld, terwijl hij het jaar daarvoor ook in deze rol speelde. Ik vind dat je het de tijd moet geven. Dit elftal gaat echt nog wel een paar keer op zijn bek, maar ik heb vertrouwen in De Boer, Bergkamp en Spijkerman.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel zonde dat Anita weer eens kind van de rekening is geworden.
Ik vermoed dat hij keek naar Janssen die zijn man liet lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar het ernstige geschutter van een Vertonghen en een Alderweireld. Wat deed De Jong trouwens bij de eerste goal? In zijn neus peuteren ofzo? Wat er allemaal gebeurd bij Ajax is niet te vatten.
Veruit de beste selectie van Nederland en dan een coach die het zo verprutst.
Tegen Lyon wordt het nog veel meer bibberen, dat terwijl dat niet echt nodig zou moeten zijn.
Jojoortjequote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
Hele wedstrijd gemist. Zo even uitvogelen hoe ik die lange samenvatting kan zien op m'n tv
quote:
Ik denk dat het komt dat De Jong vorig jaar wel rendeerde, omdat hij destijds in de spits stond. Dat ligt hem beter. Of hij in de spits veel slechter is dan Sigthorsson? Persoonlijk denk ik van niet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef Burrito het volgende:
De Jong verliest ook vaak kinderlijk de bal. Als hij onder druk wordt gezet heeft hij te weinig controle om de bal bij zich te houden. Janssen, één van de beste vorig jaar, nu onzichtbaar.
Maargoed, Siggy en Boerrichter hadden hun ook wedstrijd niet, niemand eigenlijk.
Ben ook blij dat de hossanna rond Vermeer eindelijk is opgehouden
Jezus. /carequote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Schokkende feiten over Jojoortje'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |