Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen wegquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is Siem toch een geweldenaar. Onzichtbaar maar toch scoren wat een held!!!
Nee, niet weg ... op de bank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen weg
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, niet weg ... op de bank.
Gelukkig pakken we gewoon 3 punten .. wat waren we slecht zeg
Dat idd. + dat we weer eerste staan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Mani89 het volgende:
3 punten, de rest snel snel vergeten.
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Egocilio, pleur die gast toch de selectie uit joh. Die gast kan niets, helemaal NIETS.
Verder een slechte wedstrijd van Greg (alweer), Janssen en De Jong, ondanks zijn 2 goals. Tot die 2e goal deed hij werkelijk waar helemaal niets goed. Mickey vond ik prima spelen vandaag. En Eriksen, ach Eriksen. Veel te nonchalant vaak weer. Hij had 3x meer een speler voor de keeper kunnen zetten, maar gaat dan heel nonchalant lopen dribbelen.
Ik was dan ook cynisch, verschrikkelijke voetballer die er nu toevallig 2 in schiet op geluk. Hij heeft wéér slecht gespeeld, vertraagde weer enorm en verneukte de nodige ballen. Oh, en zeg die man AUB eens niet elke bal naar achteren of breed te spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen weg
Het was gewoon een waardeloze pot. 2 intikkers en een counter. Geen goed positiespel, geen combinaties en geen goede goals. Ik heb er totaal geen vertrouwen in de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.
+quote:
=quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
dat dus. punten binnen, leuk dat Twente verliest, en nu eens goed gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Mani89 het volgende:
3 punten, de rest snel snel vergeten.
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajaxquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het was gewoon een waardeloze pot. 2 intikkers en een counter. Geen goed positiespel, geen combinaties en geen goede goals. Ik heb er totaal geen vertrouwen in de komende wedstrijden.
Laten we het hopen, wordt weer eens tijd voor een mooie pot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajax
Sowieso spelen we altijd kut uit tegen Heracles, en winnen we er altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajax
Onterechte rode kaart idd. Wat enorm lomp en te laat, maar vond het geen rode kaart.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
Ebe is natuurlijk een lul, maar een rode kaart was wel hard vind ik
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blablaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?Doe toch normaal joh. Het was gewoon een slechte wedstrijd van een paar spelers. Dan mag dat best gezegd worden.
Of moet het allemaal hosanna zijn omdat we hebben gewonnen?
je kan hem geven als scheids, en de scheids floot al niet best (beide kanten op), dus dan gebeurt zoiets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart idd. Wat enorm lomp en te laat, maar vond het geen rode kaart.
Al wordt er met 123 - 0 gewonnen, het is altijd slecht. Ben het dus met Wessiej eens dat het gezeik hier echt te erg wordt. Het merendeel hier doet er ook aan mee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?Doe toch normaal joh. Het was gewoon een slechte wedstrijd van een paar spelers. Dan mag dat best gezegd worden.
Of moet het allemaal hosanna zijn omdat we hebben gewonnen?
Vond hem eigenlijk wel terecht. Er was totaal geen intentie om de bal te spelen, hij ging puur voor de man. Dat is rood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan hem geven als scheids, en de scheids floot al niet best (beide kanten op), dus dan gebeurt zoiets.
Welkom in het Nederland van nu......quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blabla
quote:
Ik lach er niet om, GGMM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf wel enorm grappig vinden.
Natuurlijk was niet alles kut. Ik benadrukte ook dat Sulejmani een prima wedstrijd heeft gespeeld, terwijl die vaak afgekraakt wordt. Daarnaast was dit één van de weinige keren dat ik überhaupt behoorlijk negatief was over sommige spelers. Zoek het er maar op na.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blabla
Dat valt reuze mee. Ik ben hartstikke blij dat we gewonnen hebben, maar sommige spelers denken nog steeds dat ze op belangrijke momenten nonchalant kunnen zijn. Dat breekt je dan nu niet op, maar in de komende weken met dat programma wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al wordt er met 123 - 0 gewonnen, het is altijd slecht. Ben het dus met Wessiej eens dat het gezeik hier echt te erg wordt. Het merendeel hier doet er ook aan mee.
Nee, er is al een apart topic voor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik lach er niet om, GGMM.
Maar zoiets hoort toch ook in het Ajax topic, zodat alle ajacieden het zien?
Nee. Niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik lach er niet om, GGMM.
Maar zoiets hoort toch ook in het Ajax topic, zodat alle ajacieden het zien?
Ga jij toch weg man.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man, met je internet-klopjacht. Laten we het over relevante zaken gaan hebben.
Het was ook niet op jou persoonlijk, maar lees het topic eens door. Zie de reacties. Het gaat niet om de overwinning (die volgens mij telt) maar om wie er nu WEER niet goed waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Dat valt reuze mee. Ik ben hartstikke blij dat we gewonnen hebben, maar sommige spelers denken nog steeds dat ze op belangrijke momenten nonchalant kunnen zijn. Dat breekt je dan nu niet op, maar in de komende weken met dat programma wel.
Die korte corners mogen ze wel mee stoppen idd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom Ajax nog die faal cornervariant neemt?
Het is niet dat er geen lengte is ofzo...
Barcelona is de beste.quote:Op zondag 11 september 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
voor minimaal 1 week weer![]()
Ik geef een kusje op je mooie billetjesquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden en gefeliciteerd met het gelijkspel. Vioele spass etc.
Op het basis van het vertoonde spel dit seizoen horen we echt niet bovenaan te staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef Devv het volgende:
We staan weer waar we horen te staan, bovenaan.
@ reply voor chase.quote:9. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, de ontvanger en sitebeheerders.
Ik zie daar niets over DM staan maar ik neem het risico niet.quote:Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
@ reply voor chase.
Andere topic is gesloten.
Uhm k. Wat een dictatuur is dit eigenlijkquote:Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie daar niets over DM staan maar ik neem het risico niet.
Wat is ditquote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.
He, pannekoeken, still enjoying the show??
Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten![]()
Geen idee.quote:
Uhm, ik weet het nu alquote:Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie daar niets over DM staan maar ik neem het risico niet.
zal wel gebanned zijn. Komt vanzelf weer terug.quote:Op zondag 11 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ik weet het nu alAnyway. Waar is die loser van een DAM eigenlijk?
Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.quote:Op zondag 11 september 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee.
-edit- een stink boer.
Ban, die krijgt om de zoveel tijd weer een ban van 6 maand.quote:Op zondag 11 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm, ik weet het nu alAnyway. Waar is die loser van een DAM eigenlijk?
BWAHAHAHHA. De verdediging is in tegenstelling tot ons veel slechter dan Ajax. Even een counter van Musa en je ligt op de pijnbankquote:Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.
Genieten dit.![]()
Welke taal is dit?quote:Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.
Genieten dit.![]()
Jep. Bij beide goals had ik het idee dat Steek ze gepakt zou hebben. Het zijn niet echt blunders of zo, maar geweldig keeperswerk is het ook niet. En dat kost je tegengoals, nu al weer 7 (!) in de eerste 5 wedstrijden.quote:Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat was Ajax weer walgelijk slecht vanavond![]()
En het keepen van Vermeer gaat ons nog een hoop punten kosten. Elke week krijg ik minder vertrouwen in zijn kunnen. Wat een onzekerheid straalt die gozer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |