Ook als ze winnen? Ik vind het wel mooi dat Frank vertrouwen durft te geven aan de optie waar hij in gelooft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:50 schreef J2T het volgende:
Ik word echt schijtziek van dit middenveld. Wanneer gaat de Boer nou eens inzien dat het niet werkt met Janssen en Siem. Is die nou echt zo koppig? Of ziet hij het anders dan ons? Siem heb ik dit seizoen in totaal 0 acties zien maken en 0 passes... Janssen is zo onzichtbaar...dat wanneer Ajax een corner krijgt, je hem pas voor het eerst ziet.
Als we tegen Lyon met Janssen als DMF spelen, sla ik me kop door de muur.
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook als ze winnen? Ik vind het wel mooi dat Frank vertrouwen durft te geven aan de optie waar hij in gelooft.
Helemaal mee eens, en ook het spel was alle 3 de wedstrijden absoluut niet om over naar huis te schrijven. Nu komt de reeks waarin Frank zich echt moet gaan bewijzen en heel eerlijk zie ik het somber in met Janssen op CDM en Siem op RAM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt niet
Op basis van de ranglijst van vorig seizoen zou Ajax dus alles moeten winnen? Immers, alle andere ploegen stonden lager en zijn dus minder dan Ajax.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt niet
VVV is toch minder dan Ajax?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst van vorig seizoen zou Ajax dus alles moeten winnen? Immers, alle andere ploegen stonden lager en zijn dus minder dan Ajax.
Ja, maar daarmee is niet gezegd dat je er altijd maar van wint. Deel van de charme van een competitie is, dat er onverwachte resultaten tussen zitten. Dat gebeurd ook in Spanje en Engeland. Het hoort er bij. Ik vind het overdreven om daar te dramatisch over te doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
VVV is toch minder dan Ajax?
In het land van Als en Dan zouden we dan wellicht wel de punten tegen Utrecht of Ado hebben gepakt. Vorig seizoen zat er ook een 0-0 thuis tussen met een recordaantal doelpogingen. Ik ben even kwijt tegen wie ook alweer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:21 schreef gniffie het volgende:
Als ze in de tweede seizoenshelft gelijk hadden gespeeld tegen VVV dan stonden we hier maandenlang na te brullen en hadden we Amsterdam kapot geschopt. Omdat het zo vroeg in het seizoen gebeurt maakt dit kostbare puntverlies niet minder erg
Ben jij nog steeds niet gebandquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo pessimistisch man. 0-4/5
3 punten uit Almelo halen is al lastig genoeg....quote:
kijk maar naar de geschiedenisquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 punten uit Almelo halen is al lastig genoeg....
Straks niet piepen als Ajax niet weet te winnen héquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kijk maar naar de geschiedenis
Laatste 5 uitwedstrijden:
0-3
0-1
1-3
0-3
1-4
Gelukkig gaan ze daardoor vandaag gegarandeerd winnen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kijk maar naar de geschiedenis
Laatste 5 uitwedstrijden:
0-3
0-1
1-3
0-3
1-4
jajaja blabla Ajax heeft nooit veel moeite met Heracles, waarom dit jaar wel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze daardoor vandaag gegarandeerd winnen...
Dat is toch geen reden dat ze vandaag weer gaan winnen manquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jajaja blabla Ajax heeft nooit veel moeite met Heracles, waarom dit jaar wel?
Hoe zit het met het geld van de gemeente eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden dat ze vandaag weer gaan winnen man
Staat op het veld toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe zit het met het geld van de gemeente eigenlijk?
klopt, maar ik reageerde alleen op firefox die stelde dat winnen al moeilijk genoeg was. De resultaten van de afgelopen 5 jaar zeggen wat anders.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden dat ze vandaag weer gaan winnen man
Nja zullen we maar hopen dat Twente verliest en dan volgende de strijd om de koppositiequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt, maar ik reageerde alleen op firefox die stelde dat winnen al moeilijk genoeg was. De resultaten van de afgelopen 5 jaar zeggen wat anders.
Volgens mij hangt er inmiddels ook een miljoen in de lucht voor Fredje om tactiek te besprekenquote:
Ze geven toch al zoveel uit, dat kan er ook nog wel bij inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er inmiddels ook een miljoen in de lucht voor Fredje om tactiek te bespreken
Jullie mogen lekker ook gaan verliezenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja zullen we maar hopen dat Twente verliest en dan volgende de strijd om de koppositie
quote:
Doet niet onder? Man onze aanval is veel sterker dan die van PSVquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft een paupere verdediging dan Ajax en die Musa is een pittige tegenstander voor Erik
Ajax' aanval doet naar mijn mening niet onder voor PSV.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ga huilen over VVV zeg. Laat de Boer lekker z'n gang gaan. Hij heeft er duidelijk meer verstand van dan jij.
Dat is 2/3 jaar terug Sparta thuis.. Waren 40 doel pogingen toen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In het land van Als en Dan zouden we dan wellicht wel de punten tegen Utrecht of Ado hebben gepakt. Vorig seizoen zat er ook een 0-0 thuis tussen met een recordaantal doelpogingen. Ik ben even kwijt tegen wie ook alweer.
Het gebeurt. Kop omhoog, door naar de volgende wedstrijd. Pas na een wedstrijd of 10 kan je een serieuze balans opmaken.
Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen wegquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is Siem toch een geweldenaar. Onzichtbaar maar toch scoren wat een held!!!
Nee, niet weg ... op de bank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen weg
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, niet weg ... op de bank.
Gelukkig pakken we gewoon 3 punten .. wat waren we slecht zeg
Dat idd. + dat we weer eerste staan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Mani89 het volgende:
3 punten, de rest snel snel vergeten.
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Egocilio, pleur die gast toch de selectie uit joh. Die gast kan niets, helemaal NIETS.
Verder een slechte wedstrijd van Greg (alweer), Janssen en De Jong, ondanks zijn 2 goals. Tot die 2e goal deed hij werkelijk waar helemaal niets goed. Mickey vond ik prima spelen vandaag. En Eriksen, ach Eriksen. Veel te nonchalant vaak weer. Hij had 3x meer een speler voor de keeper kunnen zetten, maar gaat dan heel nonchalant lopen dribbelen.
Ik was dan ook cynisch, verschrikkelijke voetballer die er nu toevallig 2 in schiet op geluk. Hij heeft wéér slecht gespeeld, vertraagde weer enorm en verneukte de nodige ballen. Oh, en zeg die man AUB eens niet elke bal naar achteren of breed te spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, lees de topics maar eens. Die kan echt niets en moet meteen weg
Het was gewoon een waardeloze pot. 2 intikkers en een counter. Geen goed positiespel, geen combinaties en geen goede goals. Ik heb er totaal geen vertrouwen in de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.
+quote:
=quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
dat dus. punten binnen, leuk dat Twente verliest, en nu eens goed gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Mani89 het volgende:
3 punten, de rest snel snel vergeten.
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajaxquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het was gewoon een waardeloze pot. 2 intikkers en een counter. Geen goed positiespel, geen combinaties en geen goede goals. Ik heb er totaal geen vertrouwen in de komende wedstrijden.
Laten we het hopen, wordt weer eens tijd voor een mooie pot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajax
Sowieso spelen we altijd kut uit tegen Heracles, en winnen we er altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgende week spelen ze ineens weer geweldig, dat is altijd zo met Ajax
Onterechte rode kaart idd. Wat enorm lomp en te laat, maar vond het geen rode kaart.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
Ebe is natuurlijk een lul, maar een rode kaart was wel hard vind ik
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog meer te zeiken gast? Ga lekker te weer met een pak scheermesjes.
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blablaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?Doe toch normaal joh. Het was gewoon een slechte wedstrijd van een paar spelers. Dan mag dat best gezegd worden.
Of moet het allemaal hosanna zijn omdat we hebben gewonnen?
je kan hem geven als scheids, en de scheids floot al niet best (beide kanten op), dus dan gebeurt zoiets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart idd. Wat enorm lomp en te laat, maar vond het geen rode kaart.
Al wordt er met 123 - 0 gewonnen, het is altijd slecht. Ben het dus met Wessiej eens dat het gezeik hier echt te erg wordt. Het merendeel hier doet er ook aan mee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je mag toch wel een visie op de wedstrijd geven?Doe toch normaal joh. Het was gewoon een slechte wedstrijd van een paar spelers. Dan mag dat best gezegd worden.
Of moet het allemaal hosanna zijn omdat we hebben gewonnen?
Vond hem eigenlijk wel terecht. Er was totaal geen intentie om de bal te spelen, hij ging puur voor de man. Dat is rood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan hem geven als scheids, en de scheids floot al niet best (beide kanten op), dus dan gebeurt zoiets.
Welkom in het Nederland van nu......quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blabla
quote:
Ik lach er niet om, GGMM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf wel enorm grappig vinden.
Natuurlijk was niet alles kut. Ik benadrukte ook dat Sulejmani een prima wedstrijd heeft gespeeld, terwijl die vaak afgekraakt wordt. Daarnaast was dit één van de weinige keren dat ik überhaupt behoorlijk negatief was over sommige spelers. Zoek het er maar op na.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met mensen die echt alles en nog wat afkraken tot het bot, meestal nog onterecht. Een visie op de wedstrijd is niet alles gigantisch afzeiken. Alles is altijd kut en nooit goed. Blabla
Dat valt reuze mee. Ik ben hartstikke blij dat we gewonnen hebben, maar sommige spelers denken nog steeds dat ze op belangrijke momenten nonchalant kunnen zijn. Dat breekt je dan nu niet op, maar in de komende weken met dat programma wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al wordt er met 123 - 0 gewonnen, het is altijd slecht. Ben het dus met Wessiej eens dat het gezeik hier echt te erg wordt. Het merendeel hier doet er ook aan mee.
Nee, er is al een apart topic voor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik lach er niet om, GGMM.
Maar zoiets hoort toch ook in het Ajax topic, zodat alle ajacieden het zien?
Nee. Niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik lach er niet om, GGMM.
Maar zoiets hoort toch ook in het Ajax topic, zodat alle ajacieden het zien?
Ga jij toch weg man.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man, met je internet-klopjacht. Laten we het over relevante zaken gaan hebben.
Het was ook niet op jou persoonlijk, maar lees het topic eens door. Zie de reacties. Het gaat niet om de overwinning (die volgens mij telt) maar om wie er nu WEER niet goed waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Dat valt reuze mee. Ik ben hartstikke blij dat we gewonnen hebben, maar sommige spelers denken nog steeds dat ze op belangrijke momenten nonchalant kunnen zijn. Dat breekt je dan nu niet op, maar in de komende weken met dat programma wel.
Die korte corners mogen ze wel mee stoppen idd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom Ajax nog die faal cornervariant neemt?
Het is niet dat er geen lengte is ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |