Nja zullen we maar hopen dat Twente verliest en dan volgende de strijd om de koppositiequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt, maar ik reageerde alleen op firefox die stelde dat winnen al moeilijk genoeg was. De resultaten van de afgelopen 5 jaar zeggen wat anders.
Volgens mij hangt er inmiddels ook een miljoen in de lucht voor Fredje om tactiek te besprekenquote:
Ze geven toch al zoveel uit, dat kan er ook nog wel bij inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er inmiddels ook een miljoen in de lucht voor Fredje om tactiek te bespreken
Jullie mogen lekker ook gaan verliezenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja zullen we maar hopen dat Twente verliest en dan volgende de strijd om de koppositie
quote:
Doet niet onder? Man onze aanval is veel sterker dan die van PSVquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft een paupere verdediging dan Ajax en die Musa is een pittige tegenstander voor Erik
Ajax' aanval doet naar mijn mening niet onder voor PSV.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ga huilen over VVV zeg. Laat de Boer lekker z'n gang gaan. Hij heeft er duidelijk meer verstand van dan jij.
Dat is 2/3 jaar terug Sparta thuis.. Waren 40 doel pogingen toen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In het land van Als en Dan zouden we dan wellicht wel de punten tegen Utrecht of Ado hebben gepakt. Vorig seizoen zat er ook een 0-0 thuis tussen met een recordaantal doelpogingen. Ik ben even kwijt tegen wie ook alweer.
Het gebeurt. Kop omhoog, door naar de volgende wedstrijd. Pas na een wedstrijd of 10 kan je een serieuze balans opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |