quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Burrito het volgende:
Hij gaat een transfer forceren naar Barcelona
Bulykin heeft zijn plekquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:58 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom geen Lodeiro bij de selectie?
Ook als ze winnen? Ik vind het wel mooi dat Frank vertrouwen durft te geven aan de optie waar hij in gelooft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:50 schreef J2T het volgende:
Ik word echt schijtziek van dit middenveld. Wanneer gaat de Boer nou eens inzien dat het niet werkt met Janssen en Siem. Is die nou echt zo koppig? Of ziet hij het anders dan ons? Siem heb ik dit seizoen in totaal 0 acties zien maken en 0 passes... Janssen is zo onzichtbaar...dat wanneer Ajax een corner krijgt, je hem pas voor het eerst ziet.
Als we tegen Lyon met Janssen als DMF spelen, sla ik me kop door de muur.
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook als ze winnen? Ik vind het wel mooi dat Frank vertrouwen durft te geven aan de optie waar hij in gelooft.
Helemaal mee eens, en ook het spel was alle 3 de wedstrijden absoluut niet om over naar huis te schrijven. Nu komt de reeks waarin Frank zich echt moet gaan bewijzen en heel eerlijk zie ik het somber in met Janssen op CDM en Siem op RAM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt niet
Op basis van de ranglijst van vorig seizoen zou Ajax dus alles moeten winnen? Immers, alle andere ploegen stonden lager en zijn dus minder dan Ajax.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gelijkgespeeld tegen VVV, de nr 17 van vorig jaar. Dat kan echt niet
VVV is toch minder dan Ajax?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst van vorig seizoen zou Ajax dus alles moeten winnen? Immers, alle andere ploegen stonden lager en zijn dus minder dan Ajax.
Ja, maar daarmee is niet gezegd dat je er altijd maar van wint. Deel van de charme van een competitie is, dat er onverwachte resultaten tussen zitten. Dat gebeurd ook in Spanje en Engeland. Het hoort er bij. Ik vind het overdreven om daar te dramatisch over te doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
VVV is toch minder dan Ajax?
In het land van Als en Dan zouden we dan wellicht wel de punten tegen Utrecht of Ado hebben gepakt. Vorig seizoen zat er ook een 0-0 thuis tussen met een recordaantal doelpogingen. Ik ben even kwijt tegen wie ook alweer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:21 schreef gniffie het volgende:
Als ze in de tweede seizoenshelft gelijk hadden gespeeld tegen VVV dan stonden we hier maandenlang na te brullen en hadden we Amsterdam kapot geschopt. Omdat het zo vroeg in het seizoen gebeurt maakt dit kostbare puntverlies niet minder erg
Ben jij nog steeds niet gebandquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo pessimistisch man. 0-4/5
3 punten uit Almelo halen is al lastig genoeg....quote:
kijk maar naar de geschiedenisquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 punten uit Almelo halen is al lastig genoeg....
Straks niet piepen als Ajax niet weet te winnen héquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kijk maar naar de geschiedenis
Laatste 5 uitwedstrijden:
0-3
0-1
1-3
0-3
1-4
Gelukkig gaan ze daardoor vandaag gegarandeerd winnen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kijk maar naar de geschiedenis
Laatste 5 uitwedstrijden:
0-3
0-1
1-3
0-3
1-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |