Neejoh juist tegen Lyon wordt de eerste cleansheet sinds 10 april behaaldquote:
iets meer info hoe komen de goals tot stand enzo gr wissels ook jhandig om te wetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neejoh juist tegen Lyon wordt de eerste cleansheet sinds 10 april behaald![]()
Uitslag
2-0 met goals van Sulejmani in de 12de minuut en een vrijetrap van Janssen in de 75ste minuut.
Voor Sulejmani alleen kan ik je dit al vertellen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
iets meer info hoe komen de goals tot stand enzo gr wissels ook jhandig om te weten
gr
meen je niet!!!!! bedankt man!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Sulejmani alleen kan ik je dit al vertellen...
Sulejmani wordt in de 70ste minuut gewisseld, en de goal van Sulejmani komt voort uit een snelle uitbraak waarna hij de bal laag onder de keeper schiet.
Vetgedrukte vind ik een beetje vreemd klinken... Wel hard hoe die dat zegt, "ik wil alleen selectiespelers in de kleedkamer hebben"quote:De dagen van Mounir El Hamdaoui bij het eerste elftal van Ajax lijken definitief geteld. De aanvaller, die al geruime tijd uit de gratie is geraakt bij trainer Frank de Boer, is niet meer welkom in de kleedkamer van het eerste elftal van de Amsterdammers. Ook Ismail Aissati wordt de toegang ontzegd.
De maatregel tegen de twee spelers is met terugwerkende kracht ingegaan. "Per 1 september", laat Frank de Boer aan De Telegraaf weten. "Mounir maakt geen deel meer uit van de selectie en ik wil alleen selectiespelers in de kleedkamer hebben."
Vreemd genoeg heeft Ajax El Hamdaoui en Assaiti wel ingeschreven voor de Champions League, maar volgens De Boer moet aan die beslissing niet al te zwaar getild worden. "We mochten genoeg spelers opgeven om hem er ook tussen te zetten. Dat vind ik professioneel van de club. Als er een nieuwe trainer zou komen, die wel van hem wil gebruikmaken, kan dat."
Niks vreemds aan FdeB weet dat ook hij weg kan zijn als hij niet presteertquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Vetgedrukte vind ik een beetje vreemd klinken... Wel hard hoe die dat zegt, "ik wil alleen selectiespelers in de kleedkamer hebben"![]()
![]()
![]()
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze hem durven weg te sturen dit jaar. Hij heeft zoveel krediet bij ons supportersquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niks vreemds aan FdeB weet dat ook hij weg kan zijn als hij niet presteert
Denk dat dit de nieuwe weg is die Ajax is ingeslagen en er daarom open kaart gespeeld is.
Daarom staan ze er bij lijkt mij.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Burrito het volgende:
Hij gaat een transfer forceren naar Barcelona
Bulykin heeft zijn plekquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:58 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom geen Lodeiro bij de selectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |