abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2011 @ 01:00:53 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101804138
quote:
9. Messages.fok.nl / Privéberichten

a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.

b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, de ontvanger en sitebeheerders.
@ reply voor chase.

Het andere topic is gesloten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101804160
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

@ reply voor chase.

Andere topic is gesloten.
Ik zie daar niets over DM staan maar ik neem het risico niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 11 september 2011 @ 01:05:13 #213
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101804247
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Uhm k. Wat een dictatuur is dit eigenlijk :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101804405
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.

He, pannekoeken, still enjoying the show??

Wat een overwinnig vandaag he, weer, zwaarbevochten ^O^
pi_101804532
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ik kijk enorm uit naar volgende week, jullie ook?! LOL, de slisser die de stotteraar inmaakt.

Wat is dit
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_101804584
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:16 schreef GieJay het volgende:

[..]

Wat is dit
Geen idee.

-edit- een stink boer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 11 september 2011 @ 01:23:08 #217
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101804679
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Uhm, ik weet het nu al :) Anyway. Waar is die loser van een DAM eigenlijk?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101804733
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

zal wel gebanned zijn. Komt vanzelf weer terug.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101804762
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geen idee.

-edit- een stink boer.
Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.
Genieten dit. 8-)
pi_101804908
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ban, die krijgt om de zoveel tijd weer een ban van 6 maand.
pi_101807296
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Morgen is genieten, volgend weekend is het weer over het Heracles gras hebben. Was ook erg rot. Net aan, net aan.
Genieten dit. 8-)
BWAHAHAHHA. De verdediging is in tegenstelling tot ons veel slechter dan Ajax. Even een counter van Musa en je ligt op de pijnbank :W
pi_101807297
Die PSV'ers op VZ. :') Wat een niveau. _O- . Die moeten eerst zien te winnen morgen :D
  zondag 11 september 2011 @ 08:25:52 #223
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_101807485
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Genieten dit. 8-)
Welke taal is dit?
Life is what you make it.
pi_101807556
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat was Ajax weer walgelijk slecht vanavond :r

En het keepen van Vermeer gaat ons nog een hoop punten kosten. Elke week krijg ik minder vertrouwen in zijn kunnen. Wat een onzekerheid straalt die gozer uit.
Jep. Bij beide goals had ik het idee dat Steek ze gepakt zou hebben. Het zijn niet echt blunders of zo, maar geweldig keeperswerk is het ook niet. En dat kost je tegengoals, nu al weer 7 (!) in de eerste 5 wedstrijden.
pi_101808097
Woensdag weer O+
pi_101808157
quote:

[..]

Genieten dit. 8-)
Zinsopbouw. Je begrijpt er weinig van. :')
  zondag 11 september 2011 @ 11:28:18 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_101809525
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jep. Bij beide goals had ik het idee dat Steek ze gepakt zou hebben. Het zijn niet echt blunders of zo, maar geweldig keeperswerk is het ook niet. En dat kost je tegengoals, nu al weer 7 (!) in de eerste 5 wedstrijden.
Beide tegengoals zijn echt blunders van de verdedigers. Onzin omdat Vermeer in de schoenen te schuiven. Ook de tegengoal tegen Vitesse had niets met Vermeer te maken.
  zondag 11 september 2011 @ 11:45:12 #228
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_101809950
Dit was echt een groot drama... Jezus wat was dit een slechte wedstrijd zeg..
pi_101810074
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

?
pi_101810958
Na 1 slechte..

Komen drie goede!
pi_101811822
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef TakAFCA het volgende:
Dit was echt een groot drama... Jezus wat was dit een slechte wedstrijd zeg..
Eens. Al is dit geen grote verrassing mijns inziens. Janssen CVM en De Jong er nog steeds in?
Unbelievable.
Mensen, kom nou niet af met die 2 intikkers van gisteren, want het spel van gisteren sloeg nergens op. Van Janssen evenmin.
En dan die verdediging van Ajax, dat centrale blok, om te janken.
Vertonghen ging kinderlijk in de fout, daarbij is Alderweireld altijd wijfelend lijkt het wel.
Die korte corners slaan nergens op.
Dit zegt De Boer erover:

Ajax nam tegen Heracles veel hoekschoppen kort. 'Dat was bewust', verklapte De Boer. 'We bestuderen de tegenstander goed. Zij komen er na corners snel uit. Dat zag je toen we een keer een hoekschop in een keer namen.'

Tsja De Boer, hoe zou dat nou toch in Godsnaam komen? :')

Verder zei De Boer nog:

Trainer Frank de Boer zag Ajax vandaag voor de zevende keer op rij in een uitwedstrijd in de competitie op achterstand komen. 'En geloof me, dat is echt niet de bedoeling', kon hij na de zege van zijn ploeg bij Heracles Almelo (2-3) uiteindelijk toch nog lachen. 'Ik kom bij voorkeur op voorsprong.'

'Het is positief dat we weer veerkracht tonen', zei De Boer. 'Ik vond ons ook niet slap beginnen. Maar we staan een keer te slapen bij een hoekschop. Gelukkig is het goed gekomen. Al hadden we Heracles niet meer op 2-3 moeten laten komen.'

'Nu zat ik blessuretijd toch nog even moeilijk op de bank. Vooral na die rode kaart van Ebecilio, wat natuurlijk geen rode kaart was. Maar ik ben blij met de uitslag. Dit was een moeilijke wedstrijd in de aanloop van de duels met Olympique Lyon en PSV.'
pi_101811873
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Heb je al gekeken naar het ernstige geschutter van een Vertonghen en een Alderweireld. Wat deed De Jong trouwens bij de eerste goal? In zijn neus peuteren ofzo? Wat er allemaal gebeurd bij Ajax is niet te vatten.
Veruit de beste selectie van Nederland en dan een coach die het zo verprutst.
Tegen Lyon wordt het nog veel meer bibberen, dat terwijl dat niet echt nodig zou moeten zijn.
  zondag 11 september 2011 @ 12:51:29 #233
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_101811976
Zit je weer aan de doping Contador? :')
Wat een hetze tegen Janssen en De Jong. :{w
pi_101812040
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef peaceman het volgende:
Zit je weer aan de doping Contador? :')
Wat een hetze tegen Janssen en De Jong. :{w
Ik zeg mijn mening. Of jij het daar mee eens bent of niet, is het meest onbelangrijk. Je ziet toch ook dat er zoveel fout gaat? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
  zondag 11 september 2011 @ 12:56:43 #235
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_101812126
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:54 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik zeg mijn mening. Of jij het daar niet mee eens bent of niet, is het meest onbelangrijk. Je ziet toch ook dat er zoveel fout gaat? Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
Ik zie ook dat er veel fout gaat, maar ik zie ook dat dat niet enkel en alleen maar ligt aan de personen die jij noemt.
Boerrigter was gisteren bijvoorbeeld dra-ma-tisch!
De Jong speelde zeker niet foutloos, maar was gisteren echt 1 van de beteren en nee dat ligt niet aan het feit dat hij twee doelpunten maakte.Of heb je al die ballen die hij veroverde op het middenveld even niet gezien? :)
pi_101812182
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik zie ook dat er veel fout gaat, maar ik zie ook dat dat niet enkel en alleen maar ligt aan de personen die jij noemt.
Boerrigter was gisteren bijvoorbeeld dra-ma-tisch!
De Jong speelde zeker niet foutloos, maar was gisteren echt 1 van de beteren en nee dat ligt niet aan het feit dat hij twee doelpunten maakte.Of heb je al die ballen die hij veroverde op het middenveld even niet gezien? :)
Sorry dat ik ietwat gefrustreerd overkwam, maar idd, Boerrigter was ook ruk.
Tweede helft was De Jong één van de minst slechten. De Jong hoort of in de punt te staan ( op '9' dus ) of banken.
Anita voor Janssen, Janssen naar voren. Dan gaat het wellicht al wat beter.
Trouwens, Vertonghen vond ik ook maar slecht gisteren.

Ook ik heb die ballen van De Jong gezien, maar de voortzetting is vaak zo ontzettend ondermaats.
Daarbij heeft De Jong een aanvallende positie op het middenveld. Ballen afpakken zou de CVM moeten doen of controleur. Hoe je het ook wilt noemen.
Dus alleen daarom al Anita op plek Janssen. Dat uitproberen moet voor De Boer toch niet te veel gevraagd zijn?
  zondag 11 september 2011 @ 13:01:29 #237
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_101812289
De Jong verliest ook vaak kinderlijk de bal. Als hij onder druk wordt gezet heeft hij te weinig controle om de bal bij zich te houden. Janssen, één van de beste vorig jaar, nu onzichtbaar.
Maargoed, Siggy en Boerrichter hadden hun ook wedstrijd niet, niemand eigenlijk.
Ben ook blij dat de hossanna rond Vermeer eindelijk is opgehouden
  zondag 11 september 2011 @ 13:04:05 #238
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_101812372
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:58 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Sorry dat ik ietwat gefrustreerd overkwam, maar idd, Boerrigter was ook ruk.
Tweede helft was De Jong één van de minst slechten. De Jong hoort of in de punt te staan ( op '9' dus ) of banken.
Anita voor Janssen, Janssen naar voren. Dan gaat het wellicht al wat beter.
Trouwens, Vertonghen vond ik ook maar slecht gisteren.

Ook ik heb die ballen van De Jong gezien, maar de voortzetting is vaak zo ontzettend ondermaats.
Daarbij heeft De Jong een aanvallende positie op het middenveld. Ballen afpakken zou de CVM moeten doen of controleur. Hoe je het ook wilt noemen.
Dus alleen daarom al Anita op plek Janssen. Dat uitproberen moet voor De Boer toch niet te veel gevraagd zijn?
Tja Ajax is nou eenmaal geen Barcelona (en zelfs die gaan wel eens de mist in).
Janssen speelt zeker nog niet groots, maar speelt ook totaal anders dan verleden jaar. Aan dat jaar wordt hij telkens gespiegeld, terwijl hij het jaar daarvoor ook in deze rol speelde. Ik vind dat je het de tijd moet geven. Dit elftal gaat echt nog wel een paar keer op zijn bek, maar ik heb vertrouwen in De Boer, Bergkamp en Spijkerman.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel zonde dat Anita weer eens kind van de rekening is geworden.
pi_101812377
Uit tegen Heracles is toch wel een van de lastigste wedstrijden .. en al helemaal als niemand in vorm is en er persoonlijke fouten worden gemaakt...

Wees blij met de 3 punten, en snel vergeten ..

Op naar Lyon en PSV, want dan zullen ze laten zien hoe goed ze zijn.
★★★
pi_101812495
Heracles speelde gewoon vrij en niet verdedigend en Ajax had het nog steeds moeilijk. Veel foute passes etc. Ik ben nog steeds van mening dat de Jong ondanks de goal er nog steeds uit moet, Janssen naar voren moet en Anita er achter in moet. De problemen zitten hem in het middenveld volgens mij. Janssen niet op z'n plek en de Jong die het niet goed doet. Boerrigter was prima gister, Siggy heb ik niet zoveel gezien maar dat kwam door het tekort aan de bal voorin en Sulejmani was gewoon MOTM. Vermeer keepte overigens weer lekker slecht en de verdediging pakte het hier en daar ook niet zo goed aan :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')